בניית חנות וירטואלית – סניף נוסף לעסק שלך

בעלי עסקים אשר מחזיקים בחנות פיזית מחויבים כיום בהקמה של חנות וירטואלית, אשר מהווה סניף נוסף וזול הרבה יותר. כיצד? להלן הפרטים.

הקמה של חנות וירטואלית – עלויות נמוכות ביותר ביחס להקמה של חנות פיזית נוספת

בעלי עסקים אשר רוצים להרחיב את הפעילות של העסק שלהם לרוב סבורים כי הפעולה הטובה ביותר היא לפתוח סניף נוסף. אולם, מדובר בטעות, זאת לאור העובדה כי הקמה של חנות פיזית היא יקרה מאוד ונדרש בעבורה השקעה כספית לא מועטה. לכן, אופציה נוספת אשר עומדת כיום בפני בעלי עסקים היא בהקמה של חנות וירטואלית ברשת האינטרנט, אשר תהווה "סניף נוסף". למעשה, לבנייה של חנות וירטואלית יש יתרונות רבים על פני הקמה של סניף פיזי נוסף, ועל כך נפרט כעת.

 

מדוע עדיף להקים חנות וירטואלית על פני חנות פיזית?

עולם המסחר כפי שהכרנו השתנה ללא הכר, זאת לאור כניסתן של ענקיות הטכנולוגיה גוגל כמו גם הרשתות החברתיות. למעשה, אנו עדים בשנים האחרונות לצמיחה אדירה של המעורבות של הציבור בעולם האינטרנט, כאשר ע"פ ההערכות כיום מיליוני ישראלים נכנסים מדי יום לרשתות החברתיות ולמנוע החיפוש לטובת חיפוש של מוצרים או שירותים, דרך הפלאפון או הטאבלט. על כן, מדובר בפלטפורמה בעלת פוטנציאל אדיר בעבור בעלי עסקים אשר רוצים לצאת מהחנות הפיזית שלהם ולהתפרש לאפיקים נוספים, וזאת מבלי לפגום בתפעול של העסק הקיים. למעשה, מדובר בעלויות מינימליות ביותר בעבור הקמה של חנות וירטואלית, ואף ניתן לבצע זאת לבד – כיום ברחבי הרשת ניתן לאתר עשרות מדריכים שונים אשר מסבירים כיצד להקים חנות וירטואלית באופן קל ופשוט, אולם לעיתים יש צורך גם בפנייה לאיש מקצוע או חברה מקצועית לתחום. גם כאן, מדובר בעלויות נמוכות יותר באופן מובהק מאשר פתיחה של חנות פיזית נוספת. בנוסף, חנות וירטואלית מאפשרת לפנות לקהל יעד רחב הרבה יותר, והיא מהווה "חלון ראווה" לעסק הפיזי – רק באופן וירטואלי. כלומר, אם אתה בעל עסק לביגוד אשר ממוקם בתל אביב, תוכל להקים חנות וירטואלית או אפילו אתר תדמית ולבצע באמצעות החנות הפיזית משלוחים לכל רחבי הארץ. על כן, מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבור בעלי עסקים.

קניה באינטרנט

חנות וירטואלית – אם אתה לא שם, אתה לא קיים

יתרון נוסף בהקמה של חנות וירטואלית טמון בעובדה כי כיום עסקים אשר אינם מחזיקים בחנות וירטואלית נחשבים כ"לא קיימים", מה שמהווה בעבורם חיסרון לעומת המתחרים אשר כן מחזיקים בחנות וירטואלית. על כן, ישנה חשיבות רבה לפתיחה של חנות וירטואלית אשר תואמת במראה כמו גם בתוכן לחנות הפיזית, ובכך ניתן להבטיח כי ההכנסות של בית העסק יגדלו באופן משמעותי כמו גם על מנת לספק חווית גולש נעימה ונוחה לכל לקוח, בארץ או ברחבי העולם.

מוגש באדיבות אגאי בניית חנויות וירטואליות.

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניהול אתר וורדפרס
הכל על ניהול אתר וורדפרס

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה חיונית לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. וורדפרס, מערכת ניהול תוכן רבת עוצמה (CMS), התגלתה כאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירה

קרא עוד »
בניית אתר תדמית
מה כרוך בבניית אתר תדמית?

אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם אל העולם, הוא הדרך שלכם לבלוט מעל המתחרים עם תצוגה מרשימה של הישגיכם, פירוט השירות או המוצר שאתם מוכרים

קרא עוד »