איפה לפרסם את העסק?

אז כנראה שאין לכם ערימות של כסף מונחות בצד שפשוט מחכות שתזרקו אותן על פרסום העסק שלכם, ואכן בשנת 2019 כבר קיימים מספר לא קטן של אתרים ופלטפורמות ברשת שמאפשרים לכם לבצע קידום לעסק שלכם ולהגביר את החשיפה אליו בחינם או לפחות במחירים ברי השגה שיתאימו לעסק שלכם ויביאו לתוצאות מרשימות מאוד תוך זמן קצר ולא בהשקעה מרובה באופן יחסי.

יוטיוב

  1. תרשמו את האתר שלכם לפרופיל העסקי של גוגל ושל בינג–

Google Places, והמקבילה שלו בבינג הם פלטפורמות של מנועי החיפוש אשר מתמקדות בעסקים ובעצם ההרשמה לפלטפורמות אלו אתם למעשה מעלים משמעותית את הסיכוי שהעסק שלכם יופיע בחיפוש במנועי החיפוש כאשר מישהו יחפש עסק שמתאר את מה שהעסק שלכם עושה.

נשים בצד את התורה השלמה של קידום אתרים ואיך חשוב ושווה להשקיע את הזמן ביצירת תוכן איכותי באתר שלכם ממוקד מילות מפתח, ורק הפעולה הקטנה הזו של הרשמת האתר שלכם לפרופילי העסקים של מנועי החיפוש הגדולים ייתנו לכם "בוסט" , דחיפה, לדירוג של העסק שלכם.

  1. אתם רוצים להיות איפה שהצעירים ברשתות החברתיות –

שיווק ברשתות החברתיות הוא אולי הכלי החזק ביותר שיש לאינטרנט להציע לכם.

רשתות חברתיות בולטות כמו פייסבוקואינסטגרם מאפשרות לכם לפרסם את העסק שלכם ולקדם אותו באמצעות מודעות ממוקדות לקהל יעד שנבחר מראש ומשתכלל עם הזמן.

זאת בזכות אלגוריתמים מתוחכמים של פייסבוק שמאפשרים למערכת באופן אוטומטי להבין לאילו משתמשים יש פוטנציאל רב יותר לבצע רכישה דרך האתר שלכם או לפחות לאיזו אוכלוסייה העסק שלכם והערך המוסף שאתם נותנים ללקוחות שלכם המודעה שאתם מעוניינים לפרסם רלוונטית.

חשוב להדגיש כי קידום ממומן דרך הרשתות החברתיות נחשב כיום לדרך הקוסט-אפקטיבית, כלומר הכי הרבה תועלת בתמורה לעלות, שקיימת כיום בשוק האינטרנטי וזאת בזכות העובדה שלרוב מוחץ מהישראלים יש חשבונות פייסבוקואינסטגרם פעילים וכי הם מבלים מספר שעות ביום בפלטפורמות אלו.

  1. תפתחו ערוץ ביוטיוב–

יוטיוב הוא שילוב של רשת חברתית ומנוע חיפוש אשר מתחזק מצד אחד קהילה חזקה שמגיבה כל הזמן ומהצד השני מחזיק בטייטל של מנוע החיפוש השני בעולם.

ערוץ ביוטיוב בו תעלו סרטונים באופן תדיר שנוגעים לעסק שלכם ונותנים ערך ללקוחות שלכם, כמו מדריכים ועצות, ותשתפו ותקדמו את ערוץ היוטיוב במקביל לפעילות ברשתות החברתיות תוכלו להצמיח קהילה שתהיה רלוונטית עבורכם ותוכל להשיג לכם פרסום ושיתופים בחינם. מה שבתורו יגדיל את התעבורה באתר שלכם ויגביר את החשיפה של העסק שלכם.

בנוסף, פרסום בפלטפורמה של יוטיובבצורה של מודעות שקופצות עבור סרטונים רלוונטיים גם היא יכולה לסייע לכם לקדם את העסק שלכם וזאת באופן דומה על ידי מיקוד של קהל היעד ובחירת סוגי סרטונים שלדעתכם מי שצופה בסרטונים אלו יהיה מעוניין גם במוצר שלכם.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק B2B
מה הוא שיווק B2B?

בעולם השיווק, האתגר המרכזי כיום הוא להצליח לבלוט. לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, סביר להניח שישנם עוד הרבה מאוד עסקים שנמצאים בתחום הזה,

קרא עוד »
לחצן מעקב
איך תקדמו את חשבון הטיק טוק שלכם

בשנים האחרונות מונח הקידום הפך למונח בלתי נפרד מעולם האינטרנט, השיווק והפרסום. קידום חשבונות וקידום אתרים הם הדרכים היעילות ביותר שבאמצעותן ניתן להפוך משתמש ספציפי

קרא עוד »