5  אלמנטים של כתיבה שיווקית שישדרגו לכם את האתר

על מנת שתוכלו לעורר את הגולש להיכנס לאתר ולהישאר בו זמן רב ככל האפשר, ישנה חשיבות לכתיבה שיווקית אשר נעשית ברמה הגבוהה ביותר.מהם חמשת האלמנטים של כתיבה שיווקית איכותית? המומחים של חברת השקדן מסבירים.

כתיבה שיווקית – אלמנט משמעותי של אתר

כתיבה שיווקית היא אלמנט משמעותי מאוד בכל הקשור לקידום האתר, וכן לפרסום שלו.למעשה, כתיבה שיווקית אשר מותאמת לצרכים העסקיים יכולה להזניק את האתר ולשדרג אותו, עד לכדי הגעתו לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש. בעידן בו התחרות עזה, ישנה חשיבות להתקשרות עם חברה מקצועית אשר תדע לספק שירותי תוכן אשר נעשים ברמה הגבוהה ביותר, ולכן מסבירים המומחים של חברת השקדן, החברה המובילה בתחום כי על מנת לכתוב תוכן שיווקי ברמה גבוהה ומקצועית, ישנם חמישה אלמנטים מרכזיים אותם צריך להכיר, ולהלן הפרטים.

כתיבה דרך מחשב

5 אלמנטים של כתיבה שיווקית אשר תשדרג לכם את האתר

  1. מילות/ביטויי מפתח – מדובר באלמנט משמעותי ביותר, וזאת משום שהגולשים בעת כניסתם למנוע החיפוש מקלידים מילים/ביטויים ספציפיים. לכן, יש להטמיע את מילות/ביטויי המפתח בתוך הכתיבה השיווקית, אולם יש לעשות זאת באופן טבעי ואורגני ככל האפשר.
  2. אינפורמטיבי – תוכן שיווקי חייב להיות בעל אלמנט אינפורמטיבי מדויק ככל האפשר, וזאת על מנת שהגולש יקבל את האינפורמציה הרצויה לו באופן מדויק ואיכותי. כאשר התוכן איננו אינפורמטיבי דיו, הגולש עשוי לעזוב את האתר תוך זמן קצר, ולכן חשוב להכניס את האלמנט הזה בכדי להבטיח כי התוכן השיווקי יהיה מדויק ומותאם לצורך הקהל לאחר ביצוע של מחקר שוק מקיף של הרגלי הצרכן והדרישות שלו בעת חיפוש של מוצר/שירות.
  3. מתן התמקדות במסר אחד – חשוב להיות מדויקים ככל האפשר בכתיבה של תוכן שיווקי, ולכן יש להעביר מסר אחד מרכזי אשר ייחרט היטב בזיכרונו של הגולש אשר נכנס לאתר, ועל כן כתיבה שיווקית חייבת להיות אינפורמטיבית וממוקדת.
  4. ערך מוסף – גולש אשר נכנס לאתר שלכם חייב לקבל ערך מוסף, ולכן מדובר באלמנט משמעותי מאוד בכל הקשור לכתיבה שיווקית. ערך מוסף חייב להעניק לגולש אפשרות לקבל אינפורמציה אשר אליה הוא שואף לקבל גישה, ולכן חשוב מאוד להקפיד על ערך מוסף הן בתיאור של המוצר/השירות והן במתן דגש על ערך המוסף אותו מעניקה החברה על פני המתחרים, כל זאת באמצעות הבלטה של היתרונות וערך המוסף אותו מעניקה החברה בעבור הלקוח.
  5. שפה עשירה – מדובר באלמנט משמעותי בכתיבה שיווקית, וזאת משום שכתיבה חובבנית עשויה לגרום לאתר להיראות חובבני ולא מקצועי. משום כך, האלמנט של כתיבה עשירה אשר היא נעימה לקורא תשדרג את החוויה הכללית של השהייה באתר ובכך תגרום בסופו של דבר לפעולה של המרה מגולש לרוכש. לטיפים נוספים היכנסו https://www.shakdan.co.il.
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק B2B
מה הוא שיווק B2B?

בעולם השיווק, האתגר המרכזי כיום הוא להצליח לבלוט. לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, סביר להניח שישנם עוד הרבה מאוד עסקים שנמצאים בתחום הזה,

קרא עוד »
לחצן מעקב
איך תקדמו את חשבון הטיק טוק שלכם

בשנים האחרונות מונח הקידום הפך למונח בלתי נפרד מעולם האינטרנט, השיווק והפרסום. קידום חשבונות וקידום אתרים הם הדרכים היעילות ביותר שבאמצעותן ניתן להפוך משתמש ספציפי

קרא עוד »