איך לבנות אתר לניקוי ספות בצורה הכי ממירה ונכונה

בניית אתר אינטרנט לעסק, כרוכה בהשקעה ניכרת של זמן, ממון ולימוד הנושא. בניית האתר צריכה להיות ממוקדת סביב הנושא מצד אחד, ולעמוד בציפיות של הפלטפורמות השונות, ובראשון גוגל – שהן בעיקרן הצורך בהענקת ערך מוסף גבוה לגולשים. בנוסף, האתר צריך להיות מותאם לאמצעי הגלישה המודרניים ולהיות נגיש גם לבעלי מוגבלויות. בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושאים שתוארו לעיל. איך ממקדים את האתר סביב התחום המבוקש, שבמקרה שלנו הוא ניקוי ספות? מה הכוונה מאחורי המושג "ערך מוסף גבוה?" מהי התאמת נגישות והתאמה לאמצעי גלישה אחרים?

אתר מותאם

איך ממקדים את האתר סביב התחום המבוקש

כשבונים אתר אינטרנט, הנושא של מיקוד האתר הוא הנושא החשוב ביותר, אבל לכאורה גם הקל ביותר לביצוע. האתר צריך לכלול תמונות הנוגעות לנושא. התמונות צריכות להיות מקוריות, ואם הן אינן כאלה, יש לבקש אישור הבעלים להציג אותן. בנוסף לתמונות, האתר צריך לכלול חומר כתוב שגם הוא, כמו התמונות, חייב להיות מקורי. ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, הדבר יבוא לידי ביטוי בהתנהגות של הגולשים: יותר גולשים ייכנסו לאתר וחלק גדול מהם גם יישאר שם ויעבור בין הדפים השונים. ככל שמבקרים שהגיעו לאתר נשארים שם זמן רב יותר, כך עולה ציון האיכות של אותו אתר, ובמקביל משתפר המיקום שלו. אתר טוב יגרום בסיכומו של עניין ליותר מבקרים להשאיר פרטים ומספר טלפון להתקשרות. אתר העוסק בניקוי ספות כמו קלינטק חברת לניקוי ספות יפרסם, למשל,  תמונות של ספות "לפני ואחרי". בנוסף, אפשר לפרסם בו מאמרים על חומרי ניקוי, דרכים לניקוי ספות וכן מקרים מיוחדים של לכלוך או זוהמה שנפתרו בדרכים מקוריות.

 

ערך מוסף גבוה, התאמה למובייל ונגישות

המושג ערך מוסף גבוה פירושו שהאתר מעניק לגולשים תובנות שלא היו להם קודם. דרך לא מוכרת לניקוי ספה, למשל, או סוגים שונים של לכלוך והמשמעות שלהם בכל הנוגע לאסתטיקה של הספה. באשר להתאמה למובייל – אתר שלא ביצע התאמה למוביל של האתר שלו עלול לעוף מתוצאות החיפוש ולהעלם בתהומות הנשייה של הרשת. באותה המידה, אתרים שאינם נגישים לבעלי מוגבלויות (עוד על חוקי הנגישות), ובראש וראשונה ראייה, עלולים לאבד את כל היתרונות שמקנה הוותק שלהם.

האמצעים שנמנו לעיל לקידום אתר אינטרנט, נבדקו לא אחת ונמצאו יעילים בכל האמור לקידום אתר בכלל, ואתר לניקוי ספות בפרט. בנוסף, יש אמצעים רבים המושקעים באתר, שלא הוזכרו כאן והם בעלי משקל רב בהנעת הספינה שנקראת קידום בגוגל (לחצו לקריאה על מה חשוב בקידום אתרים בגוגל). עם האמצעים הללו ניתן למנות הקמת דף פייסבוק ופעילות ברשתות החברתיות בכלל, וכן השקעה בשיתופי פעולה עם אתרים אחרים. דוגמה טובה לכך היא שיתופי פעולה אפשריים עם יחידים או חברות העוסקים בשיפוצים. שיתופי פעולה כאלה יכולים להביא תועלת לכל הצדדים. בניית אתר באופן מקצועי וקידום מושכל שלו, עשויים להביא לתוצאות טובות בתוך זמן קצר ולסייע לבעל העסק להגדיל את ההכנסות שלו באופן משמעותי.

רוצים לקחת את העסק שלכם צעד קדימה  – לבניית חנות וירטואלית לעסק שלכם לחצו כאן.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם