האם כדאי להשקיע בעורך וידיאו מקצועי לסרטון תדמית

כמו כל דבר בחיים הבחירה בין חובבניות למקצועיות היא שלכם, בהתאם לתקציב וצורך. שמדובר בעריכת וידאו לסרט תדמית יש כמה יתרונות ברורים להשקעה בעורך וידאו… מהם? למה סרטון תדמית הוא כל כך חשוב ועל מה כדאי לחשוב כשבונים את תוכן הסרטון.

 

מה חשוב בסרטון תדמית?

הפרמטר החשוב ביותר בסרטון תדמית הוא היכולת שלו להעביר נתונים עובדתיים ומסרים רגשיים באותה הנשימה, בקלות ובנגישות רבה לכל צופה. עריכת וידאו מתבססת על העברת רגעים בצורה טהורה אל הצופה, בסרטון תדמית ניתן לרכז את כל הנקודות והתחושות שהייתם רוצים ליצור אצל צופה כמו – סקרנות ועניין, תחושת ביטחון, אהבה וגעגוע, כמיהה, הערצה ועוד. כל עוד התחושות שאתם מבקשים להעביר מביאות את הלקוחות לעניין וחשיפה במוצר שלכם – הצלחתם בעבודתכם!

 

מה היתרונות של עורך וידיאו מקצועי?

עורך וידיאו מקצועי יוכל לקחת את הסרטון שלכם לרמה שאתם מדמיינים בראש ולמרות כל האפליקציות והדרכות עריכה ברשת כנראה שלא תוכלו להגיע לאותה רמת עריכה כמו שעורך מנוסה יוכל.
העריכה היא לא רק חיבור של הקטעים הנבחרים, היא הרבה יותר מכך –

  1. בחירת מוזיקה – אחד הגורמים המשפיעים על אופי הסרטון – קצבי, רגוע, מקורי או מוכר. המוזיקה תהיה הקובעת של אווירת הסרטון ובנוסף עורך טוב יחבר את המוזיקה עם הקצב של המצולמים או המוצר בסרטון על מנת לקבל הרמוניה מושלמת.
  2. בחירת קטעים על פי זוויות צילום ותאורה – גם אלו משפיעות רבות על איך הסרט ייראה ויועבר לצופה ועין של עורך מקצועי תוכל לזהות אותם.
  3. אפקטים, צבעים וקצב – אלו יכולות נוספות שעורך וידיאו מקצועי יוכל להשתמש בהם על מנת ליצור מסרים שמתבקשים לעבור אל הלקוחות.
  4. היכרות עם עולם סרטוני התדמית – כשאתם בוחרים עורך וידיאו מקצועי מומלץ לבחור באחד בעל ניסיון בעריכת סרטי תדמית על מנת לקבל את המענה המדויק ביותר לצורך שלכם.

 

על מה כדאי לחשוב כשבונים סרט תדמית?

כשבונים סרט תדמית השלב הראשון שיש לעשות הוא תחקיר ומיקוד נקודות, שאלו את עצמכם – מי קהל היעד שלכם, מה אתם מעוניינים להציג להם? את האווירה בעסק, את המוצר שהוא מציע – מוחשי או שירותי, שיתוף פעולה עם הקהילה, עבודת צוות ועוד. לאחר מכן תוכלו למקד את השאלה – איך מציגים? על ידי שחקנים או משתתפים מהעסק עצמו? צילום רחב וכללי או ממוקד של נישה קטנה בעסק תוך כדי סיפור אישי והמלצות של לקוחות מרוצים.

 

לסיכום

כשמדובר בסרטי תדמית אופציות לא נגמרות ואתם יכולים להיות יצירתיים או להיצמד לתבניות קיימות שראיתם בסרטים אחרים, דאגו לקבל השראה מסרטונים של עסקים אחרים דומים לעסק שלכם ולהדגיש את הנקודות החזקות בעזרת תוכן הסרט, יכולות עריכה, משתתפים והמיקום המתאימים ביותר למסרים שלכם!

וידאו

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם