מה הקשר בין בניית אתרים לבין פרסום בגוגל

בימים אלו, בפרט אחרי תקופת הקורונה, הסגרים והבידודים החברתיים המכירות באינטרנט עלו לאין שעור.

בעלי עסקים, חנויות ואף רשתות גדולות אחרות הבינו את הפוטנציאל הגלום בתפעול אתר מצליח באינטרנט והמכירות הגיעו בהתאם.

גם בעלי עסקים קטנים הצטרפו לגל המעבר לאינטרנט, ולעתים לא נזקקו לפתיחת חנות פיזית כלל.

עם זאת, בניית אתר מצליח היא לא הקריטריון היחיד המשפיע על החשיפה וכמות המכירות – אז מה כן?

 

בניית אתרים ופרסום בגוגל – קשר הכרחי ובלתי נפרד

תכנון, עיצוב והקמת אתר אינטרנט לעסק הוא חלק חשוב בייצוג נכון ושיווק המוצרים למכירה. ישנו ידע רב בתחום העוסק בחוויית המשתמש, בשיווק ואף בפסיכולוגיה שיכול לסייע בעיצוב האתר הטוב ביותר.

עם זאת, לאחר בניית האתר המושלם מגיע הצורך לחשוף ולקדם אותו. איך ניתן לעשות זאת? על ידי פרסום בגוגל.

 

קידום ופרסום אתרים – מי מגיע לראש התוצאות בחיפוש

כמובן, אתרים מצליחים מתחילים מכיוון של בניית אתרים מקצועית, אך זוהי רק ההתחלה. אם תפתחו את האינטרנט ותקלידו חיפוש של מוצר מסוים, לצורך העניין בגוגל, תקבלו עשרות ואף מאות תוצאות אך מספר קטן מהן יצוצו בשורות הראשונות המוצעות לכם, ולידן המילה "מודעה" בקטן.

זהו סימן שאותם האתרים השתמשו בפרסום בגוגל. הפרסום מקנה לאתר את השורות הראשונות בחיפוש מספר מילות מפתח (שם האתר, סוג המוצרים, מוצרים מסוימים או תוכן מהאתר).

 

למה כדאי לפרסם בגוגל אחרי בניית אתר

כאמור, פרסום בגוגל מביא אתכם לראש תוצאות החיפוש לאחר חיפוש מילות מפתח מסוימות. כעת, נדבר על היתרונות בכך – ולמה זה מביא לכם עוד כסף.

ראשית, גוגל הוא מנוע חיפוש המונע מאלגוריתמים חכמים. כלומר, הופעת תוצאות החיפוש היא לא אקראית ומשתנה בין משתמשים שונים – אפילו אם הם נמצאים אחד ליד השני. התוצאות מותאמות להיסטוריות החיפוש של אותו המשתמש, להעדפות שלו ולמה שהוא צריך בהתאם לגוגל.

שנית, הימצאות האתר בראש תוצאות החיפוש הוא הגדלה משמעותית של מספר הנחשפים והנכנסים לאתר. תוכלו להעיד בעצמכם – לרוב, אנו נוטים להיכנס לתוצאות החיפוש הנמצאות בדף הראשון – אם לא לחמש הראשונות ביניהן.

 

איך עושים את זה נכון – בניית אתרים ופרסום בגוגל

לסיכום, ניתן להגיד כי כל שלבי האתר חשובים להצלחת העסק והגדלת המכירות. בניית אתר באופן מקצועי תתרום רבות לחוויה שהנכנס לאתר חווה – באיזו קלות הוא מתמצא באתר ומצליח למצוא את רצונו והאם הוא נחשף למוצרים נוספים שיכולים להתאים לו תוך כדי.

לאחר שלב זה, שלב הפרסום בגוגל חשוב לא פחות. בעולם הקניות המהירות חשיפה בראש תוצאות החיפוש מגדילה משמעותית את מספר הנכנסים לאתר ויכולה להגדיל משמעותית את מכירות המוצרים וההכנסה.

את כל זאת חשוב לעשות בחברה מקצועית – שתדע להקשיב, ללוות אתכם ולקדם את העסק שלכם לראש התוצאות.

 

מחשב נייד

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לוח מדדים
בעל עסק? כדאי שתקרא!  

עולם הדיגיטל הפך בשנים האחרונות, ובמיוחד בעולם המשתנה תחת מגפת הקורונה ששינתה את הדרך בה אנו מתנהלים מול בתי עסק ועושים קניות, לדבר הכרחי בדרך

קרא עוד »
מחשבון וקלסר
טופס מקוון שימוש פשוט ומהיר

המודעות לשמירה על הסביבה הולכת ועולה. אחד השינויים שנעשים בשל כך הוא מילוי טפסים באופן דיגיטלי. במקום לכרות עצים, לייצר דפים, לדרבן את תעשיית הדיו

קרא עוד »
שורת חיפוש
3 יתרונות לפרסום באינטרנט

עד כמה שזה נראה מיושן, עד לא מזמן רוב העסקים עסקו בשיווק ובפרסום בערוצים קונבנציונאליים כמו תשדירי שירות בטלוויזיה, בבתי הקולנוע או ברדיו, פרסום בעיתון,

קרא עוד »