כיוסי לאייפון X מקורי

כמו כל דבר טוב של חברת אפל, גם לכיסויים של מכשירי האיפון יש זיופים, האם באמת הכיסוי המקורי עדיף על המזויף ? מה מיוחד בכיסוי המקורי שאין במזויף ? ואיך תדעו לזהות כיסוי לאייפון X מקורי בקלות, קראו וגלו את מה שחשוב באמת לדעת לפני שרוכים כיסוי למכשיר הסלולרי.

מכשיר מתקדם

כיוסי מקורי – האם הוא שווה את הכסף

אחד הדברים שעולים מיד ברגע שאנו רוצים לרכוש כיסוי מגן מקורי לאייפון שלנו, הוא האם באמת הכיסוי שווה את ההשקעה הכספית הרבה.

את אותה השאלה אפשר לשאול בדיוק גם על האייפון X עצמו, האם באמת המכשיר הסולרי הזה שווה את ההשקעה הכספית.

יש לא מעט הסתייגויות לכל דעה, אבל הנה כמה סיבות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה האם להשקיע את הכסף במגן מקורי.

הפעם רק נציין כמה עובדות פשוטות, את ההחלטה אתם כבר תקבלו.

איכות המוצר :

בראש ובראשונה, אפל שמה לעצמה דגש אחד והוא מוצרים ללא פשרות על האיכות.

אם זה ממכשירי הסלולר הראשונים שלה, שעד היום אנו רואים את המכשירים האלו פעילים אצל הרבה מאוד אנשים, מכשירים סלולריים מלפני 8-9 שנים עובדים בצורה מעולה.

בנוסף המכשירים האלו עדיין יכולים לתמוך באפליקציות חדשות שיוצאות ללא הרף (שזה אחד הדברים הייחודים של אפל, בשונה ממכשירים עם גרסות אנדרואיד ישנות יותר, בהם נדרש עדכון גרסת אנדרואיד בכדי לתמוך באפליקציות).

לכן שאתם רוכשים מגן מקורי מבית אפל, תהיו בטוחים שמדובר על מוצר שעשוי מהחומרים הטובים ביותר שניתן למצוא בכדי לייצרו.

מחיר :

אחרי שהשקעתם כמה אלפי שקלים באייפון X, לא נראה שהשקעה של עוד כמה מאות שקלים בודדים במגן יעשו את ההבדל.

אמנם מדובר על מחיר יקר מאוד של 250-350 ₪ למגן המקורי, אל מול מגנים חליפיים אותם אנו יכולים בקלות למצוא באתרי מכירות סיניים, או בחנויות סלולר רבות.

אמנם מדובר במוצר איכותי, אבל יש כיסויים חליפיים העשויים מחומרים לא פחות טובים שעלותם עומדת על חצי מהעלות של המגן המקורי.

אחרי בדיקה של כמה מגנים חליפיים ניתן לומר שבהחלט אין הצדקה למחיר הגבוה אותו דורשים על המגן המקורי. (אבל את אלו המושבעים לחברת אפל ומוצריה קצת יהיה יותר קשה לשכנע, גם שמדובר רק על חתיכת סיליקון להגנה על המכשיר).

עיצוב וגימור :

שאנו מדברים על עיצוב למגן סיליקון, הוא משהו שלא קשה להתחקות אחריו, לכן יש לא מעט מגנים למכשירים סלולריים ובניהם גם האייפון X שהעיצוב שלהם זהה בדיוק למוצר המקורי.

אבל הגימור הוא משהו שברגע שמייצרים חיקוי קצת יותר קשה לשמור על אותם סטנדרטים.

אין מחלוקת על כך כי הגימור והמגע של המגן המקורי לאייפון X עולים ברמתם על החיקויים או המגנים החליפיים, אחרי הכל משקיעים כאן לא מעט כסף ורוצים לקבל תמורה מתאימה. (במגן המקורי בהחלט מקבלים את התמורה הזאת).

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם