כמה חשובה חווית לקוח באתר שמביא לידים

הביטוי השגור ביותר בפיהם של אנשי שיווק ופרסום מורכב משתי מילים בלבד – חוויית הלקוח.

הכוונה הנה לכך שאדם שעובר חוויה עם המוצר שקנה או חשוב מכך, עובר חוויה בשלב הכרת המוצר באמצעות פרסומת, יהיה לקוח, יהיה לקוח מרוצה וימליץ על המוצר לאנשים נוספים.

בעידן שבו סף הגירוי של כולנו, בשימת דגש על חברה צעירים, גבוה וקצר חייב בעליו של כל עסק ולא חשוב מה הוא מוכר, לייצר חוויית פרסום אמתית וחוויית משתמש גדולה במיוחד על

מנת שהלקוח ישוב ויקנה ממנו.

 

יצירת חוויה מיוחדת לאורח באתר

מהם הכלים שעומדים לרשות בעל העסק המפרסם מוצר באמצעות אתר האינטרנט שלו ליצירת חווית לקוח במסגרת השיטוט של האורח באתר? שלושה כלים מרכזיים ואפקטיביים עומדים לרשות המפרסם והם –

  • מוזיקה טובה – אתר אינטרנט יכול וצריך להיות מלווה במוזיקת רקע שמתאימה לאפיון קהל היעד שלו. ידוע שמוזיקה טובה מייצרת גירוי להישאר יותר זמן באתר או בחנות ומגדילה את הסיכוי לרכישה.
  • סרטונים –הכלי האפקטיבי ביותר הוא שילוב סרטונים שונים שמתארים את המוצר בדרכים שונות. סרטון הוא למעשה סיפור וויזואלי קצר שצריך להיות מעניין ולייצר גירוי אודות המוצר, מה שעשוי מאוחר יותר לייצר רכישה.
  • תמונות – שילוב תמונות טובות של המוצר באתר האינטרנט של העסק בהחלט מהווה גם הוא מקדם מכירה לא מבוטל. לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, לעיתים תמונה אחת טובה שווה רכישה של מוצר.

 

מהי ההגדרה של סרטון מושך לידים?

ישנם אלמנטים מסוימים שהופכים סרטון לסרטון מוצלח שמייצר לידים חמים שהופכים ללקוחות קונים. אמנם לא מדובר בחוקים שחייבים לעמוד בהם אולם, ישנן לא מעט דוגמאות של סרטונים שמאוד הצליחו ולאחר צפייה של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום היה להם ברור בצורה חד משמעית מה עבד בסרטון והפך אותו למקדם מכירות אפקטיבי.

סרטון טוב מספר סיפור מעניין כשברקע יכולה להיות מוזיקה טובה שמעלה מצב רוח. אחד האלמנטים החזקים ביותר שעובדים על הצופה הוא צחוק, סרטון מצחיק מייצר הצלחות גדולות והופך ויראלי במהירות הבזק.

 

אתר שכולל אנימציה

דפי אתר שאינם סטטיים וכוללים אנימציה שמייצרת תנועה עובדים טוב יותר ומושכים את האורח באתר להישאר זמן ממושך יותר ולהתעמק בסבלנות בתכני האתר. הטכנולוגיה מאפשרת היום לעשות אנימציה בתלת ממד וליצור תנועה ממגנטת ממש שמייצרת סקרנות טובה אצל האורח שמבלי שיהיה מודע לכך מתחיל להתעניין במוצר.

 

חווית לקוח – מיהם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך?

על מנת לייצר חווית לקוח נכונה ומדויקת חשוב לפני הכל לשבת עם אנשי מקצוע טובים ולאפיין בצורה אופטימלית את הלקוח הפוטנציאלי של המוצר והעסק שלכם. מדובר בשלב קריטי שיהיו לו השלכות ישירות על הצלחת תהליך בניית חוויית הלקוח באתר שלכם. הדינמיקה, התנועה, השפה, המוזיקה והאופי המיוחד של הסרטונים שיוצגו חייבים להיות מותאמי לקוח פוטנציאלי.

קנייה וירטואלית

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם