כרטיס ביקור דיגיטלי הופך ליותר ויותר נפוץ בשנים האחרונות, ולא לשווא! מדובר בפונקציה נהדרת לצרכי שיווק, שימור לקוחות, ומתן אינפורמציה הקשורה לעסק ולשירותים שלכם. אם בעבר הייתה עוד יעילות מסוימת בהפצת כרטיסי ביקור מודפסים, הרי שהיום – ניתן לומר שיעילותם זניחה, ובייחוד עם כניסת הכרטיסים הדיגיטליים לתמונה. מה יש בו, בכרטיס הביקור הדיגיטלי, שהופך אותו לכה חשוב עבור העסק שלכם? על כך במאמר הבא.
מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?
בצורה הכי פשוטה, ניתן להגדיר כרטיס ביקור דיגיטלי כמעין אפליקציה, היושבת בסמארטפון או במחשב שלנו, ומעניקה לנו דרכי תקשורת ומידע על בית עסק מסוים. הכרטיסים הדיגיטליים מורכבים מתצוגה ראשית, שבה נוכל למצוא מספר לחצנים ואייקונים, שיובילו אותנו בלחיצה – לפעולה שאותה אנו מעוניינים לבצע. כך למשל נוכל למצוא אייקונים של טלפון, וואטסאפ, מייל, פייסבוק, יוטיוב, ועוד. מעבר לעובדה שהכרטיס הדיגיטלי מאפשר ללקוח ליצור קשר בן רגע, הוא גם מנכיח את בית העסק ברשתות החברתיות ובפלטפורמות הדיגיטל השונות, היות והוא מכיל קישורים לכל הפרופילים של העסק בהן.
מדוע אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי?
כידוע, חלק הארי של עולם השיווק והפרסום בימינו – עבר להתנהל באינטרנט ובדיגיטל. מדובר במגמה שתפסה תאוצה בשנים האחרונות, ובהתאם – ניתן לראות שרוב בתי העסק מסתגלים אליה, ולומדים להתנהל באופן זה. אם לפני מספר שנים – עוד יכלנו לומר שכרטיסי ביקור מודפסים טומנים בחובם יעילות מסוימת, הרי שכיום ניתן לומר בביטחון שיעילותם זניחה מאוד. אמנם כרטיסי ביקור מודפסים מאפשרים יחס אישי יותר והגשה מסורתית ואינטימית, אך הם גם נוטים ללכת לאיבוד, להישכח, ולא להיות זמינים ברגע האמת. כרטיסים דיגיטליים לעומת זאת? לא הולכים לאיבוד לעולם, מכילים דרכי התקשרות פשוטות ומהירות, ויכולים להיות מופצים באופן "ויראלי" במיוחד!
כרטיס ביקור דיגיטלי – יתרונות נוספים
בעת שקראתם את היתרונות שנכתבו בפסקאות הקודמות, בוודאי הבנתם את חשיבותו של כרטיס הביקור הדיגיטלי לבית העסק שלכם. יחד עם זאת, חשוב שתדעו – שיש חברות מסוימות המאפשרות מספר פונקציות נוספות, שהופכות את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם למשהו אחר לחלוטין. חברות מסוימות מאפשרות להפוך את כרטיס הביקור הדיגיטלי ל"מכונת לידים"… הלקוח משאיר פרטים בכרטיס הדיגיטלי, ואתם? מקבלים אותם ישירות למייל! אופציה זו פותחת אפשרויות גם עבור קהל הלקוחות ה"פסיביים" יותר, המעדיפים להשאיר פרטים ולהמתין שיחזרו אליהם. שירותי "אקסטרא" נוספים שקיימים הם למשל: שמירת פרטי הקשר בקליק מתוך הכרטיס הדיגיטלי, אפשרות לשליחה אוטומטית של הודעה באין מענה בטלפון, אפשרויות למודולים מתקדמים של תצוגת וידאו ותמונות סטילס, ועוד.
במציאות העסקית שאנו חיים בה כיום, ישנה חשיבות רבה לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלנו. כרטיס כזה מאפשר תקשורת מהירה ופשוטה, ומעניק ללקוחותינו את כל המידע שהם צריכים על מנת לבחור בנו, להמליץ עלינו, ולהישאר בקשר.