היום מצופה שלעסק יהיה אתר אינטרנט. למעשה, אם הם לא עושים זאת, זה יכול להשפיע על התפיסה של לקוחות פוטנציאליים.
ככל שאנו מתקדמים יותר ויותר לעידן של חיבור דיגיטלי אפילו לעסק הקטן ביותר יכול להיות נוכחות גלובלית.
ישנם מיליוני אתרים באינטרנט שאינם מצליחים למשוך אליהם מבקרים, אז איך תמנעו מליפול למלכודת הזמן והכסף הזאת? כאן תוכלו למצוא את כל הנקודות שחשוב לדעת לפני
שאתם מקימים אתר אינטרנט.
אסטרטגיית פעולה
הצעד הראשון בתהליך של בניית חנות וירטואלית, האסטרטגיה מהווה בסיס, והבעיה העיקרית היא שלרוב אנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל. המטרה היא ליצור אתר אינטרנט מצליח. כדי לעשות זאת תצטרכו להקדיש זמן כדי לחשוב מה המותג שלכם, ומהם ערכי הליבה של העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מי אתם אז איך אתם הולכים לדעת מה אתם צריכים ומנסים ליצור? חוסר בהירות משתקף מהר מאוד לגולשי האתר וככה מאבדים קליינטים עוד מבעוד מועד. לדוגמא כאשר מעלים איזשהו מסר או הודעה לאתר הוא חייב להיות מקצועי ורהוט. תהיו ברורים עם מי אתם, מה אתם מציעים ולאן אתם הולכים.
מסע הלקוח – מיפוי חוויית המשתמש
לאחר שקבעתם את ערכי הליבה שעליהם העסק ו/או האתר שלכם צריך להתבסס אתם יכולים להתחיל לחשוב מה האתר שלכם צריך לכלול. לאיזה קהל יעד ומה הדרך הכי נוחה להנגיש את המידע בצורה שתהיה יעילה נוחה לעין ומזמינה למבקר ותגרום לו להישאר עוד באתר שלכם. לדוגמא צעירים מעדיפים סרטונים על תוכן מילולי כתוב, אם אתם פונים לקהל יעד זה עדיף לנקוט משיטה זו. מבוגרים יעדיפו אתר עם כמה שפחות נספחים וחלונות, פונטים גדולים וברורים וכדומה. עליכם לחשוב איזה ראשית תרצו לשקול מה יהיה הרושם הראשוני של המבקרים כשהם יגיעו לדף הבית שלכם.רצוי לחשוב אילו דפים כדאי לכלול שיקלו על המשתמשים שלכם לנווט באתר? הם צריכים להיות מסוגלים למצוא את דרכם ללא מאמץ אל הדפים המוגדרים עבורם לביצוע רכישות וכדומה. איזה תוכן יגרום להם יותר להישאר באתר, לקיים אינטראקציה ולקנות?
לבדוק לבדוק ושוב לבדוק
אתם חייבים תמיד להישאר עם יד על הדופק ולבחון את התנועה באתר יחד עם נתונים חשובים של תקלות וכדומה. חשוב לציין שהאתר שתשיקו לא יהיה מושלם מההתחלה וישנם דברים שצצים רק לאחר הרצות רבות , לכם צריכים להיות חדים ולעלות על בעיות מהר, לפני שחוויית המשתמשים תפגע משמעותית. צריך להשקיע זמן בכל השלבים, אסטרטגיה מיפוי ומסר על מנת שהמכונה תעבוד כמשומנת היטב, ללא תקלות מיותרות. לאחר שהאתר קם, תוכלו לשחק קצת עם אופציות צבעים וכותרות, תוכלו לראות מנתונים בשטח מה מושך יותר ומה פחות. אל תפחדו לטעות, בניית אתר לעסק הוא צעד חשוב וכמובן משתלם.