מה ההבדל בין קישורים פנימיים לקישורים חיצוניים

חלק מהקידום האורגני של אתרים הוא בניית קישורים רלוונטיים.

בין אם מדובר על קישורים חיצוניים ובין אם על קישורים פנימיים, הם צריכים להביא לתנועה באתר וכך לקדם אותו.

המאמר יסביר מהם קישורים פנימיים, מהם קישורים חיצוניים ומה מבדיל ביניהם.

 

קישור חיצוני – מהו?

קישורים חיצוניים הם לינקים המוטמעים במאמרים ובתכנים הנמצאים באתרים אחרים והקלקה עליהם מובילה את הגולשים לאתר שלכם. ככל שיקליקו על הקישורים יותר, כך הדירוג של האתר שלכם יעלה מבחינת האלגוריתם של גוגל ואתם תדורגו במקומות הראשונים של מנוע החיפוש. מעבר לכך, הגולשים ימצאו את האתר שלכם יותר בקלות והוא יהפוך לפופולרי באמצעות דירוג איכותי, אמין ומהיר. בעלי אתרים רבים נוהגים לרכוש קישורים חזקים שיסייעו להם לקידום המכירות. לפיכך, קניית קישורים נפוצה אך לא פחות מרווחים על שיווק שיתופים באמצעות קישורים פנימיים עליהם נדבר בהמשך.

 

מה צריך כדי לבנות קישור חיצוני יעיל?

בראש ובראשונה צריך מספר קישורים שינווטו לאתר שלכם ולא קישור אחד. שנית, האתר בו מופיע הקישור צריך להיות אתר בעל מוניטין או לפחות פופולרי ואמין. שלישית, התוכן של האתר החיצוני צריך להוביל באופן זורם לתוכן של האתר שלכם ולהיות משויך לו. לבסוף יש לבנות טקסט איכותי לקישור עצמו וכאן נכנסת האפשרות של קניית הקישורים.

 

קישור פנימי – מהו?

קישורים פנימיים הם ההיפך מקישורים חיצוניים. מדובר על לינקים שאתם מכניסים לתוכן באתר שלכם והם מובילים את הגולשים לאתרים אחרים. השאלה היא מה אתם מרוויחים מזה? אחת השיטות המקובלות היום היא להטמין באתר שלכם קישור המוביל לאתר בעל מוניטין ממנו ניתן לשאוב אינפורמציה נוספת שתשרת את הגולשים שלכם. ישנן תכניות שיתופיות להפצה עליהם תוכלו לקבל תשלום בכל פעם שהגולשים יקליקו על הקישור. למשל, יועץ תיירות יכול להיכנס לשיתוף הפצה עם בוקינג קום ולשתול לינק המכוון את הגולשים לאתר זה כדי להזמין בית מלון וכך להרוויח על הדרך עוד כמה שקלים.

 

במה מסייעים הקישורים הפנימיים?

מאחר וישנם קישורים פנימיים בעלי דירוג גבוה של גוגל הם יסייעו גם לדירוג האתר שלכם. יחד עם זאת, חשוב לארגן את האתר שלכם בצורה מושכת עין וקלה למשתמש. כלומר, המשתמש יעיין בתוכן אותו אתם מציגים וברגע שיקליק על הקישור ויעבור לאתר אחר גם הגולש וגם גוגל יבינו שאתם עסק רציני.

 

מה ההבדל בין קישור פנימי לחיצוני?

ההבדל העיקרי הוא המטרה. קישורים חיצוניים מנווטים לאתר הייעודי וקישורים חיצוניים מובילים לאתרים אחרים. כאשר המטרה היא קידום אתרים שתי הדרכים יעילות להעלאת הדירוג של האתר בעיני גוגל. הנוכחות שלהם מסייעת לאופטימיזציה של האתר ולמציאת האתר שלכם בדף הראשי של מנוע החיפוש. לסיכום, אל תהססו וקנו קישורים שרק יועילו למטב את האתר שלכם בצורה אופטימלית.

דף אינטרנט ומחשב

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם