מה הופך סרטון טיקטוק למוצלח?

רוב המשתמשים בטיקטוק שואפים שיהיו להם סרטונים מוצלחים.

אם אתם לא בעניינים ואתם תוהים מה זה אומר בעצם סרטון טיקטוק מוצלח, התשובה לכך היא שיהיו לסרטון כמה שיותר צפיות ולייקים.

אם לדייק במילים, כדי שסרטון טיקטוק יהיה באמת מוצלח, הוא צריך להיות ויראלי.

בשביל שזה יקרה, אתם צריכים לשים לב לכמה דגשים.

 

אתם תוהים מהם הדגשים הללו? ביררנו עם אושיות טיקטוק מה צריך לעשות בשביל לצלם סרטון באפליקציה שיהיה מוצלח, כך שאספנו עבורכם את כל הדגשים שיגרמו לכם לצלם סרטון שובר צפיות:

  1. תעלו סרטון עם תוכן יצירתי

כדי שהסרטון שלכם יקבל הרבה צפיות בטיקטוק ויגיע ל-"פור יו" (עמוד שמציג את כל הסרטונים החמים שבאפליקציה) אתם צריכים לדאוג שיהיה בו תוכן יצירתי ומקורי.
גולשים בטיקטוק עוברים בין סרטונים והם עוצרים על הסרטונים עם התוכן היצירתי ביותר.
הסרטונים בעלי תוכן משעמם או בעל חזרתיות (כלומר, תוכן שנראה כבר בסרטונים אחרים).
לכן, לפני שאתם מעלים סרטון, תחשבו טוב טוב מהו התוכן שאתם מתכננים שיהיה בו ותנסו שיהיה כמובן כמה שיותר יצירתי ומיוחד.

 

  1. שימו לב שיש תאורה טובה במהלך צילום הסרטון

הדגש הראשון שכל משתמש טיקטוק צריך לשים לב אליו הוא התאורה. אם אתם רוצים שהסרטון שלכם יהיה מוצלח, אתם צריכים לצלם אותו בתנאי תאורה הטובים ביותר.
אם עד היום צילמתם סרטוני טיקטוק בתאורה של המקלחת (כי זה הרי ברור שזו התאורה הטובה ביותר בבית) כדאי שתתחילו לצלם קצת אחרת.
ההמלצה שלנו היא לקנות רינג תאורה, כזה שמותאם לצילומים מהנייד ומדויק לצילומי טיקטוק.
רינג יאפשר לסרטון שלכם להיראות מקצועי ויגרום לצופים שלכם לרצות לצפות בסרטון שלכם מספר פעמים (בתנאי כמובן שהתוכן טוב).

 

  1. תבדקו שזווית הצילום ישרה

סרטון טיקטוק מוצלח צריך להיות מצולם בזוויות המתאימות. סרטונים שמצולמים למשל כשהפלאפון נוטה על הצד גורמים לגולשים להעביר מיד לסרטון הבא.
כשאנחנו גולשים בטיקטוק אנחנו מצפים לראות סרטון שצולם בזווית שנוחה לצפייה.
אם אתם רוצים שיהיה לכם סרטון מוצלח, כדאי שתרכשו חצובה איכותית, כזו שתחזיק את המצלמה שלכם בזווית קבועה.

 

  1. תשתדלו להימנע מצילום סרטון ב"לייב"

חשוב שתצלמו את הסרטון מראש ולא בלייב.
למקרה שלא ידעתם, יש אפשרות להעלות את הסרטון שלכם לאפליקציה אחרי שערכתם אותו בנייד. אתם רק צריכים להיכנס אל ספריית התמונות והסרטונים של הנייד ולבחור להעלות אותו לטיקטוק.

 

  1. תבדקו שהסרטון חשוף לצפיות חוזרות

אם אתם רוצים שהסרטון שלכם יקבל מאות או אלפי צפיות, אתם צריכים לשים לב שהסרטונים שלכם מוגדרים כציבוריים, כלומר, הם חשופים לצפייה חוזרת עבור כל המשתמשים בטיקטוק.
כך תעלו את הסיכוי למספר הצפיות.

עד כאן הדגשים שאתם צריכים ליישם כדי שיהיה לכם סרטון טיקטוק מוצלח, בהצלחה!

 

מכשיר סלולר

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לוח מדדים
בעל עסק? כדאי שתקרא!  

עולם הדיגיטל הפך בשנים האחרונות, ובמיוחד בעולם המשתנה תחת מגפת הקורונה ששינתה את הדרך בה אנו מתנהלים מול בתי עסק ועושים קניות, לדבר הכרחי בדרך

קרא עוד »
מחשבון וקלסר
טופס מקוון שימוש פשוט ומהיר

המודעות לשמירה על הסביבה הולכת ועולה. אחד השינויים שנעשים בשל כך הוא מילוי טפסים באופן דיגיטלי. במקום לכרות עצים, לייצר דפים, לדרבן את תעשיית הדיו

קרא עוד »
שורת חיפוש
3 יתרונות לפרסום באינטרנט

עד כמה שזה נראה מיושן, עד לא מזמן רוב העסקים עסקו בשיווק ובפרסום בערוצים קונבנציונאליים כמו תשדירי שירות בטלוויזיה, בבתי הקולנוע או ברדיו, פרסום בעיתון,

קרא עוד »
לב
מורה נבוכים לטינדר

טינדר היא אפליקציית הכרויות שנכנסה לחיינו לפני כמה (וכמה) שנים ואפשר לומר שהיא די הפכה את העולם שאנחנו מכירים למה שהוא היום, ולא רק התיימרה

קרא עוד »