אם התחלתם להתעניין בקידום אתרים לאחרונה, או שמא אתם מוציאים את האתר שלכם תקוע ולא מתקדם – המדריך הבא הוא בדיוק עבורכם. במדריך הבא אשר נקרא מחקר מילות מפתח: "כך תעשו זאת באופן קצר ויעיל"נעניק הצצה לידע המקצועי והניסיון שרכשו מקדמי אתרים מומחים במהלך הדרך בתחום מחר מילות המפתח. הידע הזה שווה זהב, נצלו אותו בחוכמה, הכינו דף ועט ובואו נצא לדרך
מחקר מילות מפתח- מה חובה לעשות
תהליך קידום אתרים דורש מספר פעולות וסדרת בדיקות שחובה לבצע. ללא פעולות ובדיקות אלה הסיכוי שלכם להצליח בתהליך הקידום שואף ל – 0. כן, כמו שקראתם – ללא הפעולות והבדיקות הללו אתם כנראה לא תצליחו להגיע למקום הראשון בגוגל:
- מחקר מילות מפתח – אם אתם רוצים להיות תותחים בקידום האתר שלכם או של לקוח, קודם כל תדעו לאן אתם מכוונים. לקחת אתר ולהתחיל להתפזר לכל כיוון היא טעות של מתחילים ומקדמים רבים. השקיעו מספר שעות (ככל שיותר יותר טוב) במחקר מילות מפתח. בשלב הראשון אספו כמה שיותר מידע: ביטויים, נפח חיפוש, כמות תחרות, אורך כותרות ועוד. בשלב השני בצעו סינון איכותי: אילו ביטויים רלוונטיים, אילו ביטויים בעלי תחרות אשר מאפשרת כניסה לביטויים הראשון ומה 5 הביטויים הראשונים בהם אתם בוחרים להשקיע. והינה הטיפ הסודי: רוצים לעשות את זה באופן קצר ויעיל? בדקו מה מילות המפתח אצל המתחרים שלכם!
- בדיקת מתחרים – מדובר בבדיקה סופר חשובה. הכירו את המתחרים הספציפים שלכם. מי המובילים בתחומים שלכם? מי המובילים במילות המפתח שמעניינות אתכם? ככל שתכירו אותם, את העמודים ואת התכנים שלהם כך הסיכוי שלכם להצליח יגבר. שכחו מהמלצות כלליות על כמה תוכן צריך, כמה קישורים מומלץ מדי חודש ומה ההיררכיה המומלצת. במקום זאת, בדקו את 4 המתחרים הראשיים שלכם ואספו את הנתונים הללו בהתאם לאתרים שלהם. זהו מתכון מנצח. דע את המתחרה – ועשה זאת טוב יותר ממנו.
מחקר מילות מפתח – מה אסור לעשות
יש מספר פעולות שבעלי עסקים ומקדמי אתרים – חוטאים לעשות. הם חוטאים בפעולות אלו מסיבות שונות. לפעמים הם עושים זאת בשל חוסר ידע ולפעמים על מנת לחסוך זמן. כך או כך, פעולות אלו פוגעות בצורה אדירה באתר ובסיכויים שלו להתקדם:
- העתקת תוכן – קידום אתרים בגוגל מתבסס על מתן תוכן ושירות איכותי לגולש. ברגע שהעתקתם מאדם, חברה או עסק אחר, הרי שאתם לא נותנים ערך ייחודי ואמיתי ומכך שהסיכוי שלכם להתקדם יותר משמעותית. כלל מספר #1 בקידום אתרים הוא לא להעתיק תוכן. בין אם אתם כותבים את התוכן בעצמכם ובין אם שוכרים כותב תוכן שיכתוב לכם, וודאו כי התוכן לא מועתק. מעבר לפגיעה באתר שלכם, אתם יכולים להיות חשופים לתביעה בגין זכויות יוצרים. המנעו מכך
- קישורי ספאם – אחת הפגיעות הכי נפוצות באתרים היא קבלת קישורי ספאם. קישור ספאם הוא כל קישור שיוצא מאתר לא אמין, מתגובה לא אמינה או באותה מידה שהוא נראה לא טבעי בעליל. בדקו אם יש לכם קישורים כאלו ותדאגו להסירם.