למה כל בעל עסק חייב לעשות קורס בשיווק דיגיטלי

כל בעל עסק יודע שבעולם הדיגיטלי והאינטרנטי של היום חייב שיהיה לו אתר אינטרנט המפרסם את העיסוק והמומחיות שלו, אך זה לא מספיק.

על מנת שהאתר ימצה את הפוטנציאל שלו וימשוך רוכשים פוטנציאלים בעל העסק צריך לדעת כיצד לתחזק ולתפעל את אתר האינטרנט שלו.

לצורך כך כדאי שיכיר כלים שיכולים לסייע לו.

 

מה זה שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הינו האמצעי היעיל ביותר היום שבעל עסק יוכל לפרסם את העסק שלו ואת המוצרים או שירותים שהוא מספק, בפלטפורמות דיגיטליות רחבות ושונות. כמו כן, באמצעות שיווק דיגיטלי נכון בעל העסק יכול ליצור קשרים מול הלקוחות העתידיים, כגון: יצירת לידים על ידי השארת פרטים מצד הלקוחות הפוטנציאלים ובנוסף יכול ליצור קשרים והרגשת שייכות מול לקוחות באמצעות יצירת חברי מועדון ובאמצעים נוספים.

 

קורס שיווק דיגיטלי

תחום השיווק הדיגיטלי הינו תחום רחב אשר נפרס על ידי פלטפורמות רבות. חלק מהפלטפורמות הינן גדולות ומוכרות כגון: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו', וחלק מהפלטפורמות הינן אתרים או אפליקציות קטנות ופחות מוכרות, אך יכולות להיות מאוד רלוונטיות עבור קהל היעד שלנו.

השיווק בפלטפורמות השונות נעשה לרוב באמצעים שונים ובחשיבה מותאמת לפלטפורמה. כך לדוגמא, שיווק בגוגל יהיה שונה מהשיווק באינסטגרם או כפרסומת באפליקציה שאינה אפליקציה ששייכת לבעל העסק.

על ידי למידת הכלים השונים ודרכי השיווק השונים בפלטפורמות השונות באמצעות קורס שיווק דיגיטלי ייעודי, יוכל בעל העסק למקסם ולמצות את הפוטנציאל השיווקי של העסק שלו.

להלן מספר נושאים מרכזיים שמלמדים בקורס שיווק דיגיטלי:

 

בקרת נתונים

באמצעות שימוש בכלים ייעודיים אנו יכולים לנטר ולזהות כיצד הגולש הגיע אל האתר שלנו. באמצעות כך אנו יכולים לנטר את אמצעי השיווק הטוב ביותר ביחס למוצר שאנחנו מציעים ולשפר בעתיד את השיווק על ידי השקעת משאבים בפלטפורמות הנכונות ביותר עבורנו.

 

יצירת קשר מול קהל הלקוחות שלנו

הקלות שבה לקוח יכול ליצור קשר עם שירות הלקוחות של העסק או גורם אחר הוא פן מאוד חשוב. לקוח שאינו מרוצה ממוצר או שירות שקיבל רוצה לקבל פתרון במהרה. כפתור יצירת הקשר של הלקוח אל העסק, הדרכים בהם או יכול לפנות אל העסק (לדוג', צ'אט אינטרנטי אונליין) יכולים לשפר את התסכול שמרגיש הלקוח ובאמצעות טיפול נכון ופתרון הבעיה נקבל שוב לקוח מרוצה. כמו כן, כפתור יצירת הקשר שאינו גלוי יכול לייאש במהרה ולקוח מתוסכל יכול לפרסם פרסום שלילי ברשתות חברתיות או באמצעים אחרים ולגרום לנו לנזק.

 

יצירת מעורבות ואינטראקציה מול המוצרים/ שירותים/ תכנים

בקורס שיווק דיגיטלי לומדים את הדרכים והטכניקות הרבות לגרום לקהל הלקוחות שלנו להיות מעורבים, בין אם רגשית או בין אם חברתית – התנהגותית ולהגיב ברשתות חברתיות שונות למוצרים שלנו, כאשר הרעיון, כמובן, הוא לגרום לרגש ותגובה חיובית.

 

שיווק באמצעות סרטון וידאו

סרטון וידאו של העסק הינו נושא חשוב בפני עצמו שכדאי ללמוד אותו. אם תמונה שווה אלף מילים, אז כנראה שסרטון שווה אלף תמונות. כדאי ללמוד ולהכיר איך לבנות את הסרטון, מה חשוב שיהיה בו ובאילו אתרים כדאי לפרסם אותו.

 

לסיכום

תחום השיווק הדיגיטלי הינו תחום רחב מאוד אשר מתפרסם למגוון אפשרויות של שיווק העסק, בהתאם לקהל היעד שהעסק הגדיר לעצמו. לא כל פלטפורמות השיווק מתאימות לכל עסק. על כן, כדאי שכל בעל עסק ילמד את התחום ושיתמקצע בשיווק העסק בפלטפורמות הנכונות עבורו.

 

מסך

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לחצן מעקב
איך תקדמו את חשבון הטיק טוק שלכם

בשנים האחרונות מונח הקידום הפך למונח בלתי נפרד מעולם האינטרנט, השיווק והפרסום. קידום חשבונות וקידום אתרים הם הדרכים היעילות ביותר שבאמצעותן ניתן להפוך משתמש ספציפי

קרא עוד »