קידום אתרים לוקאלי שמתמקד באזור הפעילות של העסק – יתרונות וחסרונות

קידום אתרים באופן לוקאלי הוא אופטימלי בעבור בעלי עסקים רבים. מהם היתרונות והחסרונות של קידום מהסוג הזה?.

קידום לוקאלי – מהו?

קידום לוקאלי הוא דרך מצוינת בעבור בעלי עסקים קטנים ובינונים אשר רוצים לפנות לקהל לקוחות ממוקד. הסיבה לכך היא שבאמצעות קידום לוקאלי (מקומי) אשר מתבסס על המיקום של בית העסק, ניתן לפנות לקהל ממוקד של לקוחות אשר מעוניין לקבל שירות/מוצר סמוך למקום מגוריו, ובכך לבצע מהלך שיווקי מדויק אשר פונה בדיוק לקהל היעד.

כמה אנשים

מהם היתרונות של קידום לוקאלי?

חשוב לזכור כי במדינת ישראל בפרט מוקמים מדי שנה מאות בתי עסק, בכל רחבי הארץ. למעשה, רוב העסקים אשר מוקמים מתבססים על הרמה המקומית ועל המיקום. מנוע החיפוש של גוגל, אשר הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם משתמש במאות פרמטרים בכדי לקבוע היכן ימוקם האתר של בית העסק, כאשר החידוש האחרון של חברת גוגל נוגע למיקום הלוקאלי. למעשה, במידה ובעל עסק מקדם את העסק שלו באמצעות קידום לוקאלי – מקומי, כך הוא יעלה לראש תוצאות החיפוש של המנוע. יתרה מכך, ע"פ נתונים אותה מפרסמת גוגל מעת לעת עולה כי רוב הגולשים מבצעים חיפוש אשר מתבסס על המיקום, כך למשל אם אדם מתגורר בפתח תקווה, סביר כי הוא יכתוב "מסעדה טובה בפתח תקווה", ולא רק מסעדה טובה. לכן, הוספה של מיקום בית העסק תאפשר לעסק להגיע לראש תוצאות החיפוש, בהתבסס על האלגוריתם המקומי. למעשה, מדובר בטכניקת קידום אתרים מתקדמת יותר אשר מתבסס על חיפוש מקומי, ומומלץ לבצע אותה באמצעות חברה מקצועית כמו מסה מדיה, אשר מתמחה בקידום אתרים באופן לוקאלי.

מהם החסרונות של קידום לוקאלי?

החיסרון הבולט של קידום לוקאלי נוגע לעובדה כי מדובר בקידום שהוא ממוקד לפלח ספציפי של קהל, בהתבסס על המיקום שלו, וזאת בשונה מקידום אורגני אשר מטרתו לפנות לכמה שיותר קהלים ולהגדיל את החשיפה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי קידום לוקאלי היא דרך מצוינת בעבור בעלי עסקים קטנים ובינונים לעמוד בתחרות, וזאת משום שכפי שציינו לעיל רוב הגולשים מציניים בשורת החיפוש גם את המקום בו הם מתגוררים, לשם הנוחות. ולכן, על החיסרון של קידום ממוקד יותר ניתן לומר באופן ברור כי מדובר בקידום איכותי מאוד אשר יכול להגדיל את החשיפה כמו גם את ההכנסות, באופן מדויק ואיכותי למטרות השיווקית אשר נקבעו.

קידום לוקאלי באמצעות מסה מדיה – הדרך שלך להצלחה

מסה מדיה ראשון לציון נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום קידום האתרים, וזאת לאור ניסיון ארוך שנים כמו גם ביצוע של קידום אתרים לוקאלי בעבור מאות בתי עסק בכל רחבי הארץ. אם גם אתם רוצים להצטרף להצלחה, צרו קשר במספר 072-3384444.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »