איך אינסטגרם תעזור לך לשווק את העסק?

פרסום ברשתות חברתיות הוא בסיס לכל עסק כיום. הרשתות החברתיות מצטיינות בווירליות שלהן ובכך המודעות של העסק מתפרסמות והוא הולך וצומח

וצובר עוקבים רבים.

אינסטגרם הפכה לרשת חשובה לא פחות מפייסבוק מבחינת פרסום.

הפרסום בהם דומה אך יש הבדלים שחשוב להכיר כדי להגיע לפרסום המקסימלי.

כיוון שאתם לא יכולים לוותר על פרסום באינסטגרם, כל שנשאר לכם לעשות הוא לבחור האם לעשות את זה לבד או על ידי חברה.

הכתבה הבאה תעזור לכם להבין את החשיבות של הפרסום באינסטגרם ואת הדרכים לעשות את זה נכון.

 

מיליוני גולשים

באינסטגרם יש מיליוני אנשים שמשוטטים באופן יומיומי ומחפשים אחר דברים מרגשים. האפליקציה הזאת במהותה נועדה לאנשים שמשתוקקים לגלות דברים חדשים, להתרגש ואולי אפילו לרכוב את המוצר שיש לכם להציע. החשיפה באינסטגרם היא מאוד אינטנסיבית והיא יכולה להקפיץ את העסק שלכם.

 

פרסומים ויזואלים

אינסטגרם היא אפליקציה שעובדת על התרגשות ולא על הנאה שכלית. בשונה מאתרי תוכן בהם אנשים נהנים מלמידה וקריאה של מאמרים, באינסטגרם יש מסרים קולעים שעוברים בדרך ויזואלית – תמונות וסרטוני וידאו. הגולשים ברשת חברתית זו לא רוצים להעמיק ולהתאמץ, הם רוצים את הריגוש כאן ועכשיו מול העיניים. בשל כיוון שהאפליקציה מתמקדת בפרסום ויזואלי היא מתאימה יותר לעסקים שניתן להראות את המוצר שלהם, למשל סטודיו לאומנות. לעומת זאת, לחברה של כתיבת תוכן היא פחות תתאים, כי המילים אינן ויזואליות. אם יש לכם עסק שניתן לפרסם אותו בצורה מושכת עם תמונות וסרטוני וידאו, מומלץ שתשקיעו בפרסום באינסטגרם.

 

אלפי צעירים

רוב מי שנמצא באינסטגרם זה אנשים צעירים. אם העסק שלכם רלוונטי לאנשים צעירים, אתם תתפלאו איך הוא יצמח אם תפרסמו אותו באינסטגרם. כמו כן, אנשים צעירים אוהבים שופינג והם יקנו את המוצרים שלכם כמעט בלי להתחשבן.

 

פרסום מדויק

היתרון של פרסום באינסטגרם הוא שניתן לסנן את קהל היעד מראש. על ידי פילוח משותף עם פייסבוק תוכלו למיין את קהל הפרסום שלכם – לפי מין, לפי אזור מגורים ועוד. פרסום לקהל הרלוונטי הוא קריטריון חשוב מאוד להצלחת העסק. אם תפרסמו באינסטגרם תוכלו ליהנות מפרסום איכותי לקהל שבאמת מעוניין במוצרים שלכם. בנוסף, השיתוף בין פייסבוק לאינסטגרם יוצר פלטפורמה שיווקית איכותית ומבוססת. אם תשקיעו את מאמציכם בפרסום ברשתות חברתיות אלו אתם תקצרו פירות מאוד משמעותיים. כמו כן, לשתי הרשתות יש אופי שונה לכן מומלץ לשלב ביניהם מבחינת הפרסום – בפייסבוק ניתן להתמקד במלל בשונה מאינסטגרם.

 

לסיכום

המתנה הכי טובה שתתנו לעסק שלכם היא להיעזר בשירותה של חברת שיווק איכותית שמתמחה בפרסום ברשתות החברתיות. הפרסום הוא הקריטריון להצלחת העסק, לכן הכי חשוב להשקיע בו. מחפשים חברה מקצועית ואמינה? היכנסו לאתר של אונליין שמונליין.

 

אפליקציה

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אינסטגרם
כיצד מנהלים קמפיין באינסטגרם?

כדי באמת להצליח באינסטגרם, עסקים צריכים להפעיל קמפיינים שיווקיים אפקטיביים שמושכים את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ומניעים מעורבות. בטקסט הזה, נשתף כמה טיפים

קרא עוד »
אפליקציה
עוקבים באינסטגרם בזול

רבים סבורים כי רכישה של עוקבים באינסטגרם היא עסק יקר, אולם מדובר בטעות. באמצעות BETOP תוכלו לקבל את מספר העוקבים הרצוי, ובתקציב שלכם. רכישה של

קרא עוד »