איך לבנות אתר מכירות שיעזור לכם להמיר?

אתרי מכירות רבים בנויים היטב, מעוצבים מצוין, אפילו עם תנועה גדולה של אנשים, אך לא מצליחים להמיר אותם לקוחות למכירות. ישנם הרבה סגנונות של אתרי מכירות שלכל אחד מטרה שונה, מוצרים שונים, שירות אחר, אך בכולם ניתן ליישם עקרונות בסיסים שיעזרו לאתר המכירות להמיר את המתעניינים ללקוחות, כלומר למכירות שהולכות וצוברות תאוצה.

 

איך להגביר באופן מידי את ההמרות באתר המכירות שלכם?

מה שצריך להבין כאן, זה את חוק המספרים. ככול שתהיה יותר תנועה באתר שלכם, ככה מספרי ההמרות יעלו, ללא קשר לאיכות ההמרות וכמה עולה כל המרה. ולכן דבר ראשון יש להגביר את תנועת האנשים והלקוחות הפוטנציאלים שיבקרו באתר שלכם. הצלחת בניית אתר מכירות טוב נמדדת בהתחלה בכמות הגולשים המגיעים לאתר שלכם, ורק לאחר מכן באחוז ההמרה שהיא מביאה לעסק שלכם.

 

מה עוד חשוב לקחת בחשבון

חייבים להבין מיהו קהל היעד של האתר והיכן הוא מסתובב. אם התנועה באתר לא מאוד גדולה צריך כצעד ראשון להגביר אותה ולגרום לאנשים מבחוץ להיכנס לאתר על ידי פרסום שלו, לינקים מתאימים שלו במודעות פרסום אורגני וממומן, הפצה שלו באתרי משנה או שיתופי פעולה עם לקוחות קיימים כבר. לאחר שיש לנו תנועה גדולה של אנשים – צריך להיות במעקב על המספרים ולהבין כמה מתוכם מתקדמים ומבצעים קניה.

 

איך לגרום לאתר המכירות להמיר לאחר שיש כמות גדולה של אנשים?

לאחר שהצלחנו לעמוד במטרה שלנו להביא כמו אנשים גדולה לאתר, נסתכל מה כן עבד ומה אנשים קונים הרבה, וננסה להבין בכל מקרה שכזה מה היה סוד ההצלחה. אולי תמונה טובה מכמה זוויות של אותו מוצר? אולי חוות דעת מלקוחות מסוימים על השירות המדהים שלנו? בכל מכירה יש סיבה שבגללה קנו מאיתנו, וחשוב לנסות לברר מהי ואז לשכפל אותה למוצרים או לשירותים נוספים.

 

מה מומלץ לעשות ומה לא?

כמובן שלא מומלץ להוריד מחירים בגלל קנייה באינטרנט, למוצר או לשירות שלכם יש מחיר ואם תורידו אותו באשליה שתמכרו יותר הרווח שלכם יפגע, ולכן, למעט הנחות חד פעמיות או מבצעים שנהוג לעשות בדרך כלל באירועים מיוחדים – שמרו על המחיר כמו שהוא. כן מומלץ לקחת איש מקצוע או חברה שמתמחה באתרי מכירות כדי שיבנו לכם את אתר המושלם. ניסיון בבניית אתר מכירות הוא חשוב ולכן חשוב לקבל המלצות מלקוחות דומים כדי שיאשרו את שירות בניית האתר בכלל, ובפרט את ההצלחה שלו במכירות.

 

סיכום

כדי לבנות אתר מכירות שממיר מומלץ לקחת איש מקצוע שמתמחה בבניית אתרי מכירות, לשם פרסום והפצה של האתר שלכם ברשתות החברתיות ובערוצי פרסום נוספים, ועל ידי הגדלת התנועה הכללית יגדלו גם ההמרות. נסו ללמוד ממקרים מוצלחים בהמרות שעבדו טוב באתר שלכם ושכפלו את ההצלחה למוצרים נוספים.

אתר מכירות

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניהול אתר וורדפרס
הכל על ניהול אתר וורדפרס

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה חיונית לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. וורדפרס, מערכת ניהול תוכן רבת עוצמה (CMS), התגלתה כאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירה

קרא עוד »
בניית אתר תדמית
מה כרוך בבניית אתר תדמית?

אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם אל העולם, הוא הדרך שלכם לבלוט מעל המתחרים עם תצוגה מרשימה של הישגיכם, פירוט השירות או המוצר שאתם מוכרים

קרא עוד »