איך לזהות חברת מקצועית לבניית אתרים

אז החלטתם ליצור אתר לעסק שלכם. זאת, ניתן להשיג במספר דרכים; לבנות את האתר לבד- דבר הדורש ניסיון בתכנות ושימוש בתוכנות עיצוב, לשכור פרילנסר- שימוש פרילנסר הוא יעד וזול אבל לא בטוח לאורך זמן. הפתרון השלישי הוא להשתמש בחברה שכל מהותה הוא לבנות אתרים. אז איך נזהה חברה מקצועית לבניית אתרים?

 

מודיעין

קבלת החלטה נכונה באה בעקבות אינפורמציה נכונה. לכן, מומלץ להתחיל בסריקה של כמה שיותר חברות מקצועיות לבניית אתרים. ולחשוב על שני דברים במהלך החיפוש: מיקום- היכן החברה נמצאת האם היא דוברת את השפה וכו'. אתרים אהובים- היכנסו לאתרים שהעיצוב שלהם נאה בעיניכם ובדקו מי החברה שאחראית על האתר. לאחר יצירת רשימה של חברות רלוונטיות ניתן להתחיל את השלב הבא.

 

בדיקת אתרים של חברות לבניית אתרים

היכנסו לאתרים של החברות הללו ובדקו את האתר לפרטים. עיצוב האתר על כל גווניו יכול לתת אינדיקציה טובה בנוגע לסגנון, יכולות והטכנולוגיה שהחברה הזו מפעילה. לאחר מכן שאלו את עצמכם: האם אהבתי את האתר? האם הוא מגיב היטב(איטי או מהיר)? האם הוא תואם את הסטנדרט שלנו? האם הוא נעים וקל לשימוש?. שימו לב, זה בסדר שהאתר לא תואם את הסגנון שלהם, בדרך כלל חברות מתאימות את הסגנון ללקוחות שלהם.

 

שורת חיפוש

בדקו אתרים שהחברות האלה יצרו

למרבית החברות המקצועיות לבניית אתרים יהיה באתר "תיק עבודות" בו יוצגו האתרים שהחברה בנתה. שוטטו באתרים אלו ושאלו את עצמכם את אותן השאלות ששאלנו מקודם. בנוסף, ניתן לבדוק עד כמה החברה יצירתית בסגנונות שלה. שכן, בעלי אתרים שונים רוצים דברים שונים לאתר שלהם ובמידה וכל האתרים של החברה הזו נראים אותו דבר אולי עדיף לעבור לחברה הבאה.

 

קביעת פגישה

מומלץ להתקשר לחברה איתה אנו רוצים לעבוד, כך כבר במהלך השיחה הראשונה נוכל לדעת עד כמה החברה רצינית. שימו לב לדוגמא ל-האם הם ידידותיים? האם הם שואלים שאלות בנוגע לעסק ופרויקט המשותף וכו'. חשוב לזכור שבחירת חברה משמעותה עבודה משותפת של מספר חודשים, לכן כימיה בין הצדדים חשובה מאוד.

לפני קביעת הפגישה מומלץ להכין שאלות כדי ליצור תמונה טובה יותר של החברה איתה נעבוד. הנה מספר שאלות לחברה לבניית אתרים

-האם בניתם אתרים לחברות בתעשייה שלי?

-כיצד חווית לקוח נלקחת בחשבון בעיצוב שלכם?

-באילו תוכנות לניהול אתרים אתם משתמשים?

-מהם הצעדים הנדרשים לפרויקט?

-מה קורה במידה ונרצה לשנות או לעדכן את האתר לאחר סיום הפרויקט?

 

 

לסיכום

בחירה של חברת בניית אתרים היא משימה חשובה שיכולה לקבוע האם האתר שנבנה ימשוך לקוחות ותרום לעסק שלנו או שהוא יפגע בעסק שלנו. קחו את הזמן עם החברה אותה אתם בוחרים שכן חברות טובות יאפשרו לנו לנהל את האתר שלנו ללא בעיות ועם מעט עיכובים.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניהול אתר וורדפרס
הכל על ניהול אתר וורדפרס

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה חיונית לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. וורדפרס, מערכת ניהול תוכן רבת עוצמה (CMS), התגלתה כאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירה

קרא עוד »
בניית אתר תדמית
מה כרוך בבניית אתר תדמית?

אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם אל העולם, הוא הדרך שלכם לבלוט מעל המתחרים עם תצוגה מרשימה של הישגיכם, פירוט השירות או המוצר שאתם מוכרים

קרא עוד »