איך לייצר הכנסה מנכס דיגיטלי

ההוצאות השוטפות קצת לוחצות לכם על הכיס ואתם מחפשים אפיק הכנסה נוסף למשכורת הרגילה שלכם? אחד מאפיקי ההשקעה הפופולאריים כיום הם נכסים דיגיטליים. עם קצת ידע טכני ניתן להקים נכס דיגיטלי ולעבוד עליו עד שיניב לכם הכנסה פסיבית או לקנות נכס דיגיטלי שכבר עובד ולהשקיע בו. ההתחלה דורשת קצת עבודה וזמן, אבל אם עובדים נכון תוכלו להנות מהכנסה קלה שתרפד את חשבון הבנק שלכם. אז מה זה נכס דיגיטלי, וכיצד עושים זאת?

 

הקמה של נכס דיגיטלי עם פורשופ – מה זה נכס דיגיטלי?

בדרך כלל כשאומרים לאנשים את המילה "נכס" האסוציאציה היא דירה, מגרש נדל"ן או נכס פיזי מכל סוג שהוא. ההבדל בין נכס פיזי לבין נכס דיגיטלי הוא שמדובר, ובכן, בנכס דיגיטלי המתקיים במרחב הדיגיטלי. נכס דיגיטלי יכול להיות אתר אינטרנט, אפליקציה מצליחה או עמודים ברשתות חברתיות כגון טוויטר, פייסבוק או אינסטגרם. נכסים דיגיטליים יכולים להיות ויראליים ומצליחים מאוד, ובמקרים כאלה הם יכניסו כסף לבעליהם.

 

הקמה מאפס עם פורשופ מול רכישת נכס קיים – מה עדיף?

יש מי שמעדיפים להקים מאפס נכס דיגיטלי מול כאלה שדווקא מעדיפים לקנות נכס קיים שאדם אחר פיתח והשקיע בו. התשובה לשאלה מה עדיף לגמרי תלויה בכם, ביכולת שלכם לקחת נכס קדימה ובמידת ההשקעה שאתם מעוניינים להשקיע בו.

הקמה של נכס מאפס תצריך אתכם להשקיע בו כדי לארגן לו טראפיק ובסיס משתמשים ראשוני. לארגן טראפיק לנכס שלכם זה דבר לא פשוט כלל, ואנחנו ממליצים להיעזר בבעלי מקצוע כגון קבוצת פורשופ המתמחה בהקמה וניהול של נכסים דיגיטליים.

במקרה של רכישה של נכס קיים, כמובן שנעדיף לרכוש נכס כמה שיותר בשל. מטבע הדברים, ככל שהנכס וויראלי יותר ורווחי יותר כך הוא כנראה יעלה יותר. גם במקרה של רכישת נכס קיים הטראפיק חשוב מאוד.

 

כך פורשופ תסייע לכם להגדיל את הטראפיק לנכס שלכם

כאמור, להביא משתמשים לנכס שלכם בכמות כזו שתאפשר לו להיות רווחי זה לא קל, ומומלץ להיעזר בבעלי מקצוע כגון פורשופ שמנוסים בכך ומכירים את השיטות השונות לעשות זאת. ישנן מספר פעולות שמטרתם למשוך משתמשים לאתרים.

 

קידום אורגני בגוגל:

סדרת פעולות (שאת חלקן נפרט להלן) שנועדו לשפר את מיקומו של האתר בגוגל. המיקום בגוגל הוא חשוב מאוד, שכן זה המקום בו רוב הגולשים מחפשים מידע, מוצרים או שירותים. לרוב משתמשים לא ידפדפו יותר מדי בתוצאות החיפוש אלא יכנסו לתוצאות הראשונות – ושם אנחנו רוצים להיות.

 

פרסום ממומן בגוגל:

שירות מודעות שגוגל מציעה הקשור למילות מפתח מסוימות עליהן אנחנו כבעלי האתר משלמים. התשלום נעשה לפי מספר הכניסות למודעות, כך שלמעשה אנחנו משלמים רק אם הפרסום עובד.

 

מילות מפתח:

שילוב של מילות מפתח פופולאריות הרלוונטיות לתחום של האתר שלנו, שמשתמשים רבים נוהגים לחפש בגוגל.

 

חוויית משתמש:

השקעה באתר כך שהוא יהיה נוח לשימוש ומשתמשים ישהו בו זמן רב, מה שישפיע על הקידום האורגני שלו.

 

שעון ומטבעות

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם