איך לעצב כרטיס ביקור

אתם עורכים את הקניות שלכם פעמיים בשבוע בסופרמרקט השכונתי בשעות הערב. מדי פעם אתם מכירים את העוברים והשבים ומנופפים להם לשלום, והנה הגיעה הפעם שבה פגשתם גם את יוסי – החבר מהתיכון. יוסי ואתם נעצרים על מנת לקיים שיחת חולין קצרה, ובין ה-"מה נשמע?" ל-"איך הילדים?" אתם מדברים גם על שגרת היום יום ועל העבודות שלכם. משפט מוביל למשפט נוסף, והופ! מסתבר שיוסי זקוק בדיוק לשירות אותו אתם מסוגלים לתת. אתם שולפים את כרטיס הביקור שלכם ו… המשך יבוא, וההמשך הזה תלוי בדיוק בדבר אחד – איך נראה כרטיס הביקור שלכם. אם כן, נשאלת השאלה איך לעצב כרטיס ביקור?

 

מהיד לכיס ימין, ומכיס ימין לפח

אז יוסי שלנו לוקח את כרטיס הביקור שנתתם לו, מניח אותו בכיס האחורי של הג'ינס, נפרד מכם לשלום וממשיך בדרכו, ואתם כבר יודעים שיוסי לעולם לא יתקשר. למה? פשוט כי לא תפסתם מספיק את תשומת הלב שלו, ובמקום לעצור, להתעניין ולשאול אתכם עוד על העסק שלכם, הוא המשיך הלאה.

 

איך לעצב כרטיס ביקור?

אז איך לעצב כרטיס ביקור שיגרום ליוסי לעצור וגם להתקשר? קיימים כמה כללי מפתח שיעזרו לכם להבין איך לעצב כרטיס ביקור, ולצורך העניין תצטרכו לגייס את הגרפיקאי שלכם, שידע להתאים את כרטיס הביקור שלכם למיתוג העסקי הכללי שלכם, ולהשתמש במגוון הכלים הויזואלים והאמנותיים שלו על מנת לעצב בשבילכם את כרטיס הביקור המושלם. אז איך עושים את זה?

 

קודם כל מיתוג

כשמדברים על מיתוג מדברים למעשה על שפה. ברגע ששפת כרטיס הביקור מתכתבת עם שפת המיתוג העסקי שלכם, יצליחו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לעשות את החיבור בין כרטיס הביקור למותג. צבעוניות, פונט, סוג הנייר ועוד יהפכו את כרטיס הביקור למושך את העין, שזוהי מטרתו העיקרית.

איך לעצב כרטיס ביקור

עיצוב לוגו

כשמתעסקים בשאלה איך לעצב כרטיס ביקור, עיצוב לוגו היא אחת התשובות העיקריות. הלוגו משתייך באופן אוטומטי למותג שלכם, ושילוב שלו בעיצוב כרטיס הביקור ישייך בקלות את הפרטים שלכם למותג. הלוגו לא צריך לתפוס את כל השטח שבכרטיס הביקור, אבל כדאי בהחלט לשבץ אותו במקום בולט מספיק.

פרטי התקשרות

כרטיס ביקור מטרתו שלקוחות יצליחו ליצור איתכם קשר בקלות. איך עושים את זה? שבצו את שמכם, תפקידכם, מספר הטלפון שלכם, כתובת בית העסק, כתובת מייל ואת כתובת אתר האינטרנט. אולי נשמע עמוס במידע, אבל גרפיקאי טוב ידע איך לעשות את העבודה בשבילכם.

My brand – עיצוב לוגו ומיתוג עסקי

חברת My brand מתמחה בכל מה שקשור בעיצוב לוגו ומיתוג עסקי. עם מאות לקוחות מרוצים ותיק עבודות מרהיב, תוכלו להתרשם מחברת My brand באתר האינטרנט, ולהיות בטוחים שכרטיס הביקור שלכם בידיים טובות. איך לעצב כרטיס ביקור? בקלות. פנו ל-My brand עוד היום. בהצלחה!

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »