איך לפרסם את העסק בפייסבוק בצורה אורגנית?

המטרה של פרסום אורגני ברשת חברתית גדולה ומצליחה כמו פייסבוק היא להגיע לקהל יעד רלוונטי, אבל בלי לשלם הרבה כסף ובעיקר בלי לחרוג מהתקציב של העסק. אז איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? הנה כל הפרטים.

 

היתרונות של פרסום אורגני בפייסבוק

בעולם השיווק הדיגיטלי, פלטפורמת מפתח אחת הבולטת בטווח הרחב שלה היא פייסבוק. ענקית המדיה החברתית הזו מציעה הזדמנות ייחודית לעסקים להתחבר ללקוחות פוטנציאליים מבלי להוציא בהכרח הרבה כסף על פרסום. פרסום אורגני הוא שיטה שבה לא מתבצע תשלום ישיר עבור קידום מכירות, אך באמצעות אסטרטגיות מסוימות, עסק עדיין יכול להשיג תשומת לב ולמשוך לקוחות.

פתיחת דף עיסקי בפייסבוק

 

שלב ראשון: דף לעסק

כדי להתחיל, צריך לבצע את התהליך של פתיחת דף עיסקי בפייסבוק בצורה נכונה. דף זה משמש כפרופיל של העסק בפלטפורמה. חשוב שהמידע בדף זה יהיה מלא וישקף את העסק בצורה מדויקת. הקטע של 'אודות' חייב להכיל פרטים ברורים על מה שהעסק מציע, ההיסטוריה שלו ופרטי התקשרות. גם תמונת פרופיל ותמונת שער המייצגות את העסק בצורה יעילה הן קריטיות. אלה יכולים להיות לוגואים או תמונות הקשורים קשר הדוק למותג.

 

איזה תוכן יכול לקדם את העסק?

לאחר הקמת העמוד, השלב הבא הוא יצירת תוכן. תוכן הוא לב ליבו של טווח הגעה אורגני בפייסבוק. סוג התוכן שעסק חולק, צריך להיות רלוונטי למותג ומעניין לקהל אותו הוא שואף למשוך. זה יכול לכלול פוסטים, תמונות, סרטונים ואירועים. תוכן חינוכי על המוצר או השירות, הצצה אל מאחורי הקלעים של העסק ועדויות של לקוחות – אלו הן דוגמאות לתוכן שיכול למשוך קהל.

פתיחת דף עיסקי בפייסבוק

לא לשכוח להזמין לאירועים ותחרויות!

אירועי לייב בפייסבוק יכולות גם להגדיל משמעותית את טווח ההגעה של העסק לקהלים שונים. סרטונים בשידור חי מקבלים לרוב שיעורי מעורבות גבוהים יותר. המפגשים האלה יכולים להיות שאלות ותשובות, הדגמות מוצר או סתם דיון חי על נושאים הרלוונטיים לקהל היעד'. תחרויות ומתנות יכולות להיות דרך מהנה ויעילה להגדיל את טווח ההגעה האורגני.

כשהן מבוצעות כהלכה, הן יכולות ליצור באזז סביב העסק. חיוני לעקוב אחר הכללים של פייסבוק לגבי קידום מכירות ולהבטיח שיהיה קל להשתתף בתחרות.

 

גם לעסק שלכם מגיע הקידום בפייסבוק

לסיכום, פרסום עסק בפייסבוק באופן אורגני מצריך עמוד עסקי מתוחזק היטב, יצירת תוכן אסטרטגי, הבנת התזמון הנכון, שיתוף פעולה עם הקהל, השתתפות בקבוצות פייסבוק, שימוש בפייסבוק לייב, אירוח תחרויות ושיתוף פעולה עם אחרים. למרבה המזל, ניתן לבצע את הפעולות הללו בעזרת אנשי מקצוע.

על ידי התמקדות באלמנטים אלה, עסקים יכולים להגדיל את הנראות שלהם ולהתחבר ליותר לקוחות בפייסבוק מבלי לבזבז על מודעות. אמנם שיטה זו עשויה לדרוש יותר מאמץ וזמן, אך הקשר האורגני שנוצר עם הקהל יכול להיות מאוד מתגמל.

פתיחת דף עיסקי בפייסבוק

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם