איך מיקרו קופי משפיע על המכירות באתר

בתקופה האחרונה מתרחבת ההבנה בתחום השיווק לגבי החשיבות של מיקרו קופי בעולם הפרסום באופן כללי ובמיוחד בעיצוב של אתרי אינטרנט עסקיים. כל אתר אינטרנט כולל מגוון פרטים קטנים כמו, טפסים, כפתורים, הודעות שגיאה, שדות חיפוש, הוראות שימוש וכדומה שאליהם מוצמדים טקסטים קצרים. התחום של ניסוח וכתיבת הטקסטים הללו מכונה מיקרו קופי ויכולה להיות לו השפעה עצומה על המכירות באתר.

 

מיקרו קופי וחווית הגלישה באתר

מיקרו קופי יעיל יכול לשנות את חווית המשתמש של הגולשים באתר. הטקסטים הקצרים נועדו, להרגיע את הגולשים, לספק להם מידע והבהרות בעת הצורך ואפילו לשעשע אותם מעת לעת. הטקסטים הללו לא נועדו לבלוט או לדרוש העמקה מצד הגולשים אלא באופן שקט ויעיל, לספק למשתמשים באתר חוויית משתמש מוצלחת, תוך ניווט קל ומובן בין האפשרויות השונות.

אתרים רבים מעוצבים באופן שמקשה על הגולשים לנווט בהם. הדבר יכול להיות כתוצאה ממבנה האתר עצמו או מהסברים לא ברורים לגבי המשמעות של האפשרויות השונות והתועלות שבהם עבור הגולשים. כתיבת תוכן מכירתי והוספת מילים ספורות בניסוחים המתאימים, יכולה לשנות את כל חווית הגלישה בדפי האתר וכתוצאה מכך להגדיל באופן דרמטי את המכירות של האתר.

 

מיקרו קופי לכפתורי קריאה לפעולה

ישנם מספר אזורים מובחנים שבמרבית האתרים, מיקרו קופי איכותי יכול להוביל לשיפור של חווית המשתמש של הגולשים. דוגמאות לאזורים שכאלה הן, מילוי טפסים, עמודי שגיאה וכפתורי קריאה לפעולה. לטקסטים של כפתורי קריאה לפעולה חשיבות גדולה במיוחד מכיוון שהפישוט והייעול שלהם, יכול להשפיע באופן דרמטי על יחס ההמרה ולהקפיץ את המכירות.

 

עמודי שגיאה 404

כאשר גולש באתר מגיע לעמוד 404 לרוב יתלווה לכך תסכול מובן, מכיוון שהאתר לא מצליח להציג לו את המידע שהוא חיפש. הנטייה הטבעית של גולשים רבים הוא לעזוב את האתר ולחזור לדף התוצאות. אופן הניסוח של תוכן הודעת השגיאה בדף יכול להשאיר את הגולש באתר. ניתן לעשות זאת בעזרת מיקרו קופי הומוריסטי או בהצעת קישורים לדפים רלוונטיים אחרים באתר.

 

דפי תשלום

למיקרו קופי תפקיד חשוב גם בדף התשלום. גולשים רבים, גם לאחר שהחליטו לבצע רכישה אונליין מקבלים רגליים קרות בשנייה האחרונה, בגלל חששות מהסופיות של ההחלטה, פלד מהשארת פרטי האשראי או דאגה מאיכות שירותי המשלוח. במקרים רבים, באמצעות מילים בודדות בניסוח נכון, אשר נותן מענה מותאם לפחדי הלקוחות ניתן להפיג חששות שכאלה.

 

הגדלת המכירות עם מיקרו קופי

מיקרו קופי של אתר אינטרנט יכול להפוך אותו לאטרקטיבי ונעים יותר לגולשים. הניסוח של הטקסטים יכול להקל את הניווט ולאפשר לכל גולש להגיע לאזורים הרלוונטיים עבורו באתר בקלות וביעילות. מיקרו קופי יכול לשפר את חווית הגלישה ובכך, לא רק לקדם את האתר בדירוג האורגני של גוגל, אלא גם לשפר בפועל את יחס ההמרה של הגולשים בו ולהגדיל את המכירות.

שולחן מחשב

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק B2B
מה הוא שיווק B2B?

בעולם השיווק, האתגר המרכזי כיום הוא להצליח לבלוט. לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, סביר להניח שישנם עוד הרבה מאוד עסקים שנמצאים בתחום הזה,

קרא עוד »
לחצן מעקב
איך תקדמו את חשבון הטיק טוק שלכם

בשנים האחרונות מונח הקידום הפך למונח בלתי נפרד מעולם האינטרנט, השיווק והפרסום. קידום חשבונות וקידום אתרים הם הדרכים היעילות ביותר שבאמצעותן ניתן להפוך משתמש ספציפי

קרא עוד »