איתור ביטוחים באופן דיגיטלי

דמיינו לעצמכם שהיה מקום שמרכז עבורכם את כל המידע הביטוחי הרלוונטי לכם. לא עוד טלפונים לאלף חברות הביטוח השונות, לא עוד חיפוש סניף קרוב והמתנה אין סופית בתור עם עוד 30 אנשים. עבור רבים הדבר הזה אולי נשמע כמו חלום בלתי מושג, אבל עכשיו אנחנו מזמינים אתכם להפסיק לדמיין ולהכיר את הר הביטוח. במאמר זה נדבר על המיזם החשוב, שמאפשר איתור ביטוחים באופן דיגיטלי.

עץ

התקדמות הטכנולוגיה – גם בעולם הביטוח

התקדמות הטכנולוגיה חולשת היום על כל התחומים, ולא פסחה גם על עולם הביטוח. בעקבות ההבנה שאנשים היום מחפשים את כל הדרכים הנוחות ביותר לחיפוש מידע וקבלתו, ועצלים מדי לצאת מהבית או להרים את הטלפון ולחייג, הטכנולוגיה הלכה והתפתחה עד למצב שבו היום אפשר להגיד שאנחנו ממש תלויים בה.

התקדמות הטכנולוגיה הביאה איתה פיתוח של פונקציות שמאפשרות לנו לקבל את כל המידע הנחוץ לנו בלחיצת כפתור פשוטה. איתור ביטוחים באופן דיגיטלי מתאפשר גם הוא בצורה זו, דרך מיזם הר הביטוח.

 

מיזם הר הביטוח

אז מהו הר הביטוח? הר הביטוח הוא מיזם של משרד האוצר ורשות שוק ההון, שמאפשר ביצוע של מגוון פעולות בהזנת פרטים בסיסית ופשוטה. בין הפעולות תוכלו למצוא מחשבונים לביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים וביטוח בריאות, השוואת תנאי פוליסות למגוון סוגי הביטוחים ובין מגוון חברות הביטוח השונות, וכן איתור ביטוחים באופן דיגיטלי.

 

איתור ביטוחים באופן דיגיטלי

סביר להניח שקיימת עבורכם פוליסת ביטוח לפחות באחד מהתחומים: רכב, בריאות, חיים או דירה (ואם לא – אז כדאי מאוד שתהיה). רבים האנשים שלא זוכרים דרך איזו חברת ביטוח הם עשו את פוליסות הביטוח השונות שלהם, מהם תנאי הפוליסה ועד מתי היא בתוקף. איתור ביטוחים באופן דיגיטלי באתר הר הביטוח מאפשר לכם להיות עם היד על הדופק, ולדעת בכל רגע אילו פוליסות ביטוח קיימות לכם ואיפה.

 

היתרונות של איתור ביטוחים באופן דיגיטלי

דמיינו שאתם מגיעים לטסט השנתי עם הרכב שלכם וטפסי הביטוח נעלמו לכם מהרכב. עכשיו, על מנת לגשת לטסט, תצטרכו לבקש מחברת הביטוח לשלוח לכם את הטפסים. אבל רגע, מי היא חברת הביטוח שלכם? כל זאת ועוד יכול להיות אצלכם בשניה בכניסה לאתר הר הביטוח והזנת נתונים של שניות בודדות. זאת במקום סיטואציות של הרמת טלפונים, המתנה ולחצים רבים ומיותרים. זוהי רק דוגמה קטנה מבין סיטואציות דומות שבהן איתור ביטוחים באופן דיגיטלי יכול לסייע לכם באופן מיידי וישיר.

 

רבותיי, מהפכה

מיזם הר הביטוח מהווה מהפכה של ממש בעולם הביטוח בפרט ובעולם הדיגיטלי בכלל. כשכל המידע הביטוחי שלכם מרוכז במקום אחד, תחסכו המון זמן ואנרגיות. נוסף על כל אלו, השירות של אתר הר הביטוח הוא לגמרי חינמי, ומי מאיתנו לא אוהב לקבל שירות בחינם? הפיצו את הבשורה ועזרו לעוד אנשים להנות מהמיזם הנהדר הזה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »