דרכים לקדם את האתר שלכם בגוגל

קידום אתרים הוא עסק מאד רציני, אשר לעיתים קרובות אף יכול להיות לשון המאזניים אשר תקבע את גורל האתר בין כשלון להצלחה – במיוחד עבור עסקים מקוונים שחשוב להם לבסס נראות וירטואלית. זאת מכיוון שאתר אשר מחפש חשיפה שואף להופיע בדף הראשון של מנוע החיפוש של גוגל. במידה וגם אתם מחפשים אחר דרכים לקדם את האתר שלכם, הגעתם למקום הנכון – המדריך הבא נועד במיוחד עבורכם.

 

בניית אתר לקידום בגוגל – למה זה חשוב?

קידום ובניית אתרים אלה תחומים שהולכים יחד. זאת מכיוון שרוב הגולשים שמחפשים מידע באינטרנט מקלידים בשדה מנוע החיפוש את המוצר ולא את שם העסק. לדוגמה – “פרחים ברמת גן” ולא “חנות הנרקיסים של משה”. על מנת לייצר נוכחות ווירטואלית צריך לקחת בחשבון כבר בהתחלה, בשלב הקמת האתר, התאמה למנועי חיפוש. מה שנקרא קידום אתרים בגוגל SEO או קידום ממומן בגוגל PPC.

טרם המדריך לקידום אתרים אורגני בגוגל, כדאי להבין לטובת מי שלא יודע מה זה בכלל קידום אורגני, איך נראות תוצאות אורגניות בגוגל ומה ההבדל למעשה בין תוצאה ממומנת (מודעה) לבין תוצאה אורגנית.

 

מה זה קידום אורגני?

מטרת הקידום אורגני היא לשפר את חשיפת האתר כפי שהוא מופיע בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, ולהוביל את האתר להתקדם על פני כמה שיותר מונחים רלוונטיים במיקומים גבוהים בגוגל. בעודנו מקדמים את האתר באופן אורגני, התפקיד שלנו הוא למעשה לשכנע את האלגוריתם של גוגל שאכן מדובר באתר רלוונטי שצריך להופיע בחלקו האורגני של התוצאות, בהתאם למידת הרלוונטיות שלו.

בשביל שמנוע החיפוש, אשר הוא אינו אנושי, ידע לדרג את תוצאות החיפוש באמצעות התאמנתן למונח שמחפשים, על הדף באתר לענות על משתנים מסוימים. למשל, על מילות המפתח להופיע בכמות מסוימת לאורך הדף וגם במקומות מסוימים, וכן הלאה. מן הסתם, חשוב לציין שגוגל אינה מרוויחה על ידי התנועה לאתרים האלה כסף ישיר, כאשר רוב הכסף מורווח ממודעות ממומנות.

 

אם כן, מה זה קידום ממומן?

מדובר בפרסום בגוגל לעסקים או אתרים שהוא ממומן – העסק משלם לגוגל על מנת שהאתר יופיע בראש העמוד הראשון. קידום הממומן בגוגל PPC הוא אחת הדרכים היעילות והמהירות ביותר על מנת למשוך קהל גולשים רלוונטי לדף הנחיתה או לאתר. מדובר ללא ספק באחד ממקורות התנועה הגדולים ברחבי האינטרנט, בתור כזה שמגלגל סכומים אדירים בשנה.

 

כמה קישורים צריך כדי לקדם אתר בגוגל?

בהקשר קידום אתרים אורגני, השאלה כמה קישורים צריך על מנת לקדם את האתר באופן אורגני היא משתנה של תחרותיות התחום. כאשר התחרות בתחום אפסית או מזערית מספיק לכתוב תוכן על נושא ספציפי מסוים, אולם בשביל להופיע בגוגל בדף הראשון בתחומים תחרותיים יותר מוכרחים לייצר קישורים חיצוניים.

 

לסיכום

מהסיבות הללו, בשורה התחתונה אין ממש ברירה – על מנת לקדם את האתר שלכם בגוגל באופן משמעותי יש ליזום את נושא הקישורים בין אם באמצעות שיתופי פעולה, פנייה יזומה לבעלי אתרים אחרים, החלפות מאמרים, פרסום באתרי פורומים ועוד. במיוחד בתחומים התחרותיים יש צורך בפעילות משמעותית של קישורים והרבה סבלנות בשביל לראות תוצאות.

לקדם אתר בגוגל

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם