מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר תדמית?

בעלי עסק רבים מתבלטים מעת לעת לגבי הדרך הטובה ביותר להנגיש את המידע אודות העסק שלהם והשירותים השונים שהם מציעים לקהל הלקוחות שלהם. בפרט, שתי אפשרויות עיקריות העומדות בפניהם (אולם לא היחידות, כמובן) הן הקמת דף נחיתה או בניה של אתר תדמית. איזה פתרון טוב יותר? מתי יהיה כדאי לעשות שימוש בכל אחד מסוגי הנכסים הדיגיטליים האלו? המשיכו לקרוא.

 

מאפיין ראשון: המטרה שלכם

אם המטרה שלכם היא להמיר תנועה של גולשים לתנועה של מתעניינים או לקוחות משלמים, הרי שדף נחיתה הוא הכלי האפקטיבי ביותר עבורכם. דף נחיתה יוכל לסייע לכם להעביר מסר חד וממוקד לקהל הגולשים, להכווין אותו אל עבר מטרה שתגדירו (רישום לניוזלטר, לייק לדף עסקי, ביצוע הזמנה ועוד), ולשפר באופן ניכר את שיעור ההמרה של גולשים באתר.

 

לעומת זאת, אם המטרה שלכם היא להפנות לקוחות אל מעין כרטיס ביקור דיגיטלי, שבו יוכלו להתרשם מן הפעילות שלכם, להכיר אתכם טוב יותר, ולהשתfbע שאתם הגורם המקצועי המתאים ביותר להתקשר איתו – הרי שאתר תדמית יעשה במקרה הזה עבודה מצוינת. אתר תדמית הוא אתר קטן יחסית בהיקף הדפים שלו, שמטרתו לשפוך אור על האישיות שלכם, תחומי העניין שלכם, המומחיות שלכם ועוד. בניית אתר תדמית, אם כן, היא הפעולה המתאימה ביותר להשיג את המטרה הזו.

 

מאפיין שני: הפורמט

דף נחיתה מתפרס, בדרך כלל, על עמוד אחד, שבמקרים מסוימים נגלל בשל אורכו. אחד המאפיינים, כפי שצויין לעיל, של דף נחיתה מוצלח הוא המיקוד שלו במסר השיווקי ובתוכן. לשם כך, חייב דף נחיתה להיות תמציתי וקצר, ולא להכיל עמודי מידע נוספים שיסיחו את הדעת של הגולש.

 

אתר תדמית, מן העבר השני, הוא אתר שמכיל אמנם מספר עמודים קטן, אך יכול לרכז בתוכו עמודים מעולמות תוכן משיקים (למשל, אוסף השירותים שמציע בעל עסק מסויים, או אוסף של מאמרים שפרסם אותו בעל מקצוע).

 

מאפיין שלישי: הנעה לפעולה

בעוד שדף נחיתה אמור, בראש ובראשונה, להניע את הגולשים לבצע פעולה מסויימת באמצעות כפתורים ושדות קלט שונים, וכך להגביר את המעורבות של הגולש בתכנים השונים המוצעים לו, הרי שאתר תדמית מיועד בדרך כלל בעיקר לספק מידע אודות בית העסק, ולאו דווקא ממוקד בניסיון לשכנע גולש כזה או אחר לקחת החלטה ולבצע פעולה ממשית באותו רגע.

 

מאפיין רביעי: במה התוכן מתמקד?

דף נחיתה, כאמור, אמור לעשות שימוש במסר שיווקי ממוקד ויחיד. בדרך כלל, יספר דף הנחיתה על היתרונות שבשימוש במוצר או שירות מסויים. אתר תדמית, לעומת זאת, יתמקד באישיות שמאחורי השירותים המוצעים, והתוכן שבו יתמקד בעיקר בהשכלה, בהכשרה ובמומחיות של בעל המקצוע.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים לשווק מוצרים ללקוחות באמצעות הנכס הדיגיטלי שלכם, יש מגוון גדול של פלטפורמות וערוצי שיווק שיוכלו להתאים לצרכים שלכם. נסו לחשוב מהי המטרה שלכם, מהו הפורמט המועדף וכן מה המיקוד העיקרי במסר שלכם, לפני שתבחרו בפלטפורמה שתתאים לכם ביותר.

אתר בנוי

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »