הכירו את אלמנטור: ככה בונים אתרים ב2020

אם פעם בניית אתרים היתה מיועדת לאנשים ספציפיים שמבינים איך לעבוד עם האינטרנט, הרי שבשנת 2020 בניית אתרים הולכת והופכת קלה ונגישה יותר לכולם. כמובן שבעקבות גדילת תחום בניית האתרים מומלץ שיהיו בידיכם הידע והכלים לעשות זאת בצורה המושלמת, אבל השיטה עצמה לבניית האתרים היא בהחלט פשוטה היום. אז הכירו את אלמנטור: ככה בונים אתרים ב2020.

 

וינטלטור? אינסטלטור? אלמנטור? בואו נעשה סדר

אז מה זה בכלל אלמנטור? ברוכים הבאים למאמר הכירו את אלמנטור: ככה בונים אתרים ב2020. במאמר הקרוב נסביר לכם קצת על התוכנה והשימושים בה, ובקריאה קצרה תוכלו להבין בדיוק מה היתרונות שהתוכנה יכולה להקנות לכם.

אז אלמנטור הוא תוסף לתכנת הוורדפרס המוכרת. האלמנטור הוא תוסף חינמי שמתלבש על התוכנה, ופותח עוד מגוון עצום של אפשרויות עיצוב לאתר האינטרנט שלכם. בין אם אתם בוני אתרים מתחילים או בוני אתרים מתקדמים, אלמנטור יכול לעשות לכם את החיים הרבה יותר קלים מפעם.

 

הכירו את אלמנטור: ככה בונים אתרים ב2020

אז בואו נכיר את אלמנטור ונבין מה התוסף המדהים הזה מאפשר. המטרה שלו היא למעשה להקנות את האפשרות לעצב את האתר בקלות מירבית ובמהירות גבוהה. בעוד אתרים שבנויים על בסיסים מורכבים וקודים מסובכים מקשים על העיצוב והתפעול שלהם, הרי שאלמנטור לא מצריך התמודדות עם כל אלו ומאפשר שליטה על מבנה האתר במגוון פונקציות.

עם אלמנטור תוכלו לשלוט בין היתר ברוחב העמוד והעמודות, תוכלו להגדיר את גודל המרווחים שבין העמודות, תוכלו למקם את התוכן ולעצב את הדף ברמה מדוייקת כל כך, ממש עד הפיקסל האחרון.

 

למה דווקא אלמנטור?

אם אתם מתצלבטים בין התוכנות והתוספים, כדאי שתדעו שאלמנטור הוא מהתוספים היותר מומלצים ומוצלחים שקיימים עבור בוני האתרים, זאת בגלל יכולות העיצוב הפשוטות והקלות שלו.

האלמנטור הוא חינמי, מה שהופך אותו לעוד יותר מבוקש ופופולארי. עצם העובדה שהוא הפך פופולארי כל כך, גרמה למפתחים שלו להבין שכדאי להם להשקיע עוד מרץ, אנרגיות ומשאבים בלשפר אותו, ולכן יוצאים לאלמנטור עדכונים בצורה די תדירה, שמשפרים אותו עוד מרגע לרגע, ובינינוי – מי לא רוצה שישקיעו בו ויחשבו כל הזמן על איך לשדרג אותו?

בנוסף ואולי מעל הכל, לאלמנטור קיימת גרסת התאמה לשפה העברית, והרבה יותר נעים לעבוד בשפה היום יומית שלנו מאשר לגלוש לגוגל טרנסלייט כדי לתרגם מילים מסובכות.

 

שכנעתם אותי, אני רוצה לדעת עוד

אם המאמר עשה לכם חשק לבנות אתר או שנפתח לכם החשק לדעת עוד על עולם בניית האתרים, הקידום בגוגל והקידום ברשתות החברתיות, אתם מוזמנים לגלוש לאתר https://organicgoogle.co.il ולמצוא את כל המידע שיהפוך אתכם למומחים בתחום. בהצלחה!

אתר בנוי עם אלמנטור

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניהול אתר וורדפרס
הכל על ניהול אתר וורדפרס

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה חיונית לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. וורדפרס, מערכת ניהול תוכן רבת עוצמה (CMS), התגלתה כאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירה

קרא עוד »
בניית אתר תדמית
מה כרוך בבניית אתר תדמית?

אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם אל העולם, הוא הדרך שלכם לבלוט מעל המתחרים עם תצוגה מרשימה של הישגיכם, פירוט השירות או המוצר שאתם מוכרים

קרא עוד »