הכירו את שירות ה – SEO מבית המפקח

שירות חדש אשר לא קיים כמוהו בשוק הוא שירות ה -SEO מבית המפקח. מה השירות כולל ולמי זה מתאים? הכירו את שירות ה – SEO מבית המפקח. קדימה, בואו נתחיל.

 

הקדמה

קידום SEO הוא השקעה אשר כוללת הוצאת אלפי שקלים מדי חודש. לעיתים, מקדמי האתרים או סוכנות הקידום, אינם עושים את עבודתם כראוי, וגורמים לכם לבזבז סכומים גבוהים. על מנת להימנע מהשקעה מבוזבזת, וזמן קידום יקר לאתר, שירות SEO מבית המפקח הוא הפתרון עבורכם.

 

שירות SEO מבית המפקח – נעים להכיר

שירות המפקח פותח על ידי יהונתן כהן – מומחה בתחום קידום האתרים. מטרת השירות היא לספק לבעלי האתר תמונה מצב תוך שקיפות מלאה. המפקח מספק נתונים לבעלי האתרים, וכן מספק מידע הכרחי אודות עבודתו של מקדם האתרים או סוכנות הקידום.

המפקח פיתח את השירות על מנת לפקח על עבודתו של מקדם האתרים או סוכנות הקידום, ולהעביר נתונים מדויקים לבעלי האתרים, שכן לא פעם, מקדמי האתרים מעבירים רק את הנקודות החיוביות, מבלי לשקף, לבעלי האתרים את כלל התמונה. בכדי לקבל פרטים נוספים היכנסו לאתר המפקח – https://hamefakeh.co.il.

 

שירות SEO מבית המפקח – איך זה עובד

המפקח מנפיק דו"ח לאחר קריאת דו"ח ה – SEO של מקדם האתרים או סוכנות הקידום. הדו"ח מפושט ואינו מסובך להבנה, וכולל את הנקודות החיוביות וכן את התחומים בהם העבודה אינה מתבצעת בצורה מיטיבה ואינה תורמת לאתר.

מלבד גישה לדו"ח ה- SEO החודשי ממקדם האתרים או סוכנות הקידום, המפקח מבקש גישה לכלל התוכנות והאתרים אשר יכולים לספק לבעלי האתרים נתונים מדויקים ואיכותיים, לרבות גוגל analytics, גוגל קונסול וכדומה. כמנוי לשירו המפקח, מלבד קבלת הדו"ח המפורט והמפושט, בעל האתר מקבל ייעוץ SEO דרך הזום, על מנת לעקוב אחר ההתקדמות של האתר, ולוודא כי האתר אינו עומד במקום.

 

שירות SEO  מבית המפקח – למי זה מתאים

שירות המפקח מיועד לבעלי אתרים אשר משקיעים בקידום אורגני בגוגל באמצעות מקדם אתרים או סוכנות קידום. שירות המפקח מתאים לבעלי אתרים אשר רוצים לבדוק את עבודת מקדם האתרים או סוכנות הקידום, ולוודא כי הקידום אכן עובד. המפקח הוא עיניים נוספות על האתר שלכם, על הקידום ועל מצבו. באמצעות שירותי המפקח תוכלו לדעת אם השקעתכם משתלמת.

 

על רגל אחת – הכירו את שירות ה – SEO מבית המפקח

קידום  SEO הוא השקעה שאינה זולה. על מנת לוודא כי ההשקעה שלכם אכן משתלמת, וכי האתר מקודם כראוי, הכירו את שירות ה – SEO מבית המפקח, שירות חדשני שאין כמותו בשוק. באמצעות השירות תוכלו לדעת האם עבודתו של מקדם האתרים או סוכנות הקידום אכן עושה את העבודה, באמצעות קבלת דו"ח מפורט, מעקב צמוד ממוחה קידום אתרים, וכן ייעוץ SEO בזום.

קידום אתרים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »