הכל על אחסון אתרים מא' ועד ת'

כולנו מכירים את הפחד הזה שמקונן בכל אחד ואחת מאיתנו. הפחד מזה שהפלאפון, המחשב, האייפד או המחשב הנייד שלנו ייפרצו, יגנבו לנו את כל המידע שקיים עליו וישאירו אותנו חשופים ומבלי היכולת לשחזר את מה שהיה. הפחד הזה קיים גם בעולם האינטרנט, כאשר בעלים רבים של אתרי אינטרנט שונים יודעים שמספיקה תקלה אחת קטנה על מנת למוטט את אתר האינטרנט שלהם, מבלי היכולת להחזיר את האתר לקדמותו. היום קיימות כמה וכמה שיטות להימנעות מהמצב הזה, ולאפשר לבעלי אתרים לשחזר את מה שהיה. איך עושים את זה? בואו ביחד נבין הכל על אחסון אתרים מא' ועד ת'.

 

אחסון אתרים – מה זה בכלל?

חשבו על הסיטואציה הבאה: אתם נמצאים בטיול ארוך בתאילנד, מצלמים אלפי תמונות וחוזרים אחרי חודשיים עם המון זכרונות, חוויות וצילומים. כנראה שייקח לכם זמן עד שתכינו את אלבום התמונות הדיגיטלי שלכם, אז ליתר ביטחון – אתם רוצים לגבות את התמונות. אתם ניגשים למחשב שלכם ומעבירים אליו את התמונות, ובנוסף מעבירים את התמונות גם לכונן אחסון חיצוני.

אותו הדבר קורה גם במצב של אחסון אתר. אחסון אתרים מטרתו לאפשר למפעיל האתר להתמקד בחלק החיצוני של האתר, בעוד בחלק הפנימי – התוכנה, החומרה וכל נושא התשתית, מטפלים מאחסני האתרים.

 

הכל על אחסון אתרים מא' ועד ת'

אז איך עובד אחסון אתרים? קודם כל תצטרכו ביחד עם חברת אחסון אתרים לאפיין את אתר האינטרנט שלכם. מהי מערכת ההפעלה שעליה יושב האתר? מהו גודל שטח האחסון שהוא זקוק לו? איזה סוג אחסון כדאי לאתר הספציפי? ועוד.

לאחר מכן, תחשבו ביחד על סוג האחסון שיתאים לאתר. קיימים כמה וכמה סוגים של אחסון אתרים, כאשר כל אחד מהם מותאם לצרכים שונים ולמטרות שונות.

 

סוגי אחסון אתרים

מבין סוגי אחסון אתרים בולטים ניתן למצוא את הסוגים הבאים:
1. אתרי אחסון בחינם – אתרי אחסון בחינם מציעים אחסון יחסית פשוט ומוגבל, כאשר במסגרתו דפי האינטרנט משתנים קצת וכן נוספות להם פרסומות.
2. אחסון אתרים שיתופי – הפורמט של אחסון אתרים שיתופי מציע שרת אחד שעליו נמצאים כמה אתרים, והם חולקים מעבד, זיכרון וכו'.
3. אחסון מיני ייעודי – אחסון מיני ייעודי הוא למעשה אחסון משודרג ביותר ופרטי, שמציע לכל לקוח מחיצה משל עצמו עם מעבד וזיכרון אישיים. על כל מחיצה נמצאת מערכת הפעלה נפרדת, מה שהופך את האחסון לאישי יותר.

 

למי זה עוזר?

אחסון אתרים היום מומלץ לכל סוג אתר שהוא, בגלל היתרונות הכל כך גדולים שהוא נותן. באמצעות אחסון אתרים תוכלו להיות בטוחים שתצטרכו לדאוג רק לקוסמטיקה של אתר האינטרנט שלכם, וליתר ידאגו לכם כבר בחברת אחסון אתרים. שיהיה בהצלחה!

כוננים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שרתים
אחסון אתרים בארץ ובחו"ל

אחסון אתרים בארץ ובחו"ל היא פעולה קריטית ביותר. מדוע? להלן הפרטים. אחסון אתרים – מדוע זה כל כך חשוב? אחסון אתרים היא פעולה חשובה ביותר

קרא עוד »