הכל על אתרי מכירות

בעשור האחרון אנחנו עדים להתחזקות אתרי המכירות בעולם. כמעט לכל מותג שאנחנו מכירים יש גם אתר מכירות וגם עסקים קטנים לאחרונה הבינו שהפטלפורמה הזאת, היא יחידת רווח נוספת. אבל איך עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם את זה? כל מה שצריך לדעת בכתבה שלפניכם.

ממש לא רק נחלתם של המותגים הגדולים

בעבר, תהליך בניית אתר מכירות, היה נחשב לתהליך שהעלויות שלו גבוהות במיוחד ולא רק זה, על מנת לבצע שינויים באתר, לטפל בבעיות ובבאגים ובעצם לתפעל את האתר באופן שוטף, היינו צריכים מתכנת שיסייע בתהליך.

אבל הימים האלו כבר מאחרינו והשוק הגלובלי מציע פלטפורמות נוחות ויעילות שגם לא יקרעו לנו את הכיס. המשמעות של החידוש הזה, זה שיותר ויותר עסקים קטנים נכנסים גם לזירה הדיגיטלית.

בניית אתר מכירות

פשוט מורכב הכל נתון להחלטתכם

בניית אתרים באופן כללי ובדגש על אתר מכירות, יכול להיות בטווחי מחיר שונים. אתר מכירות ממש כמו חנות, יכול להיות בסיסי, או להיות כזה שהושקעו בו מליונים, זה מאוד תלוי במותג, במה שהוא רוצה לשדר ואולי הדבר הכי חשוב, בתקציב.

פלטפורמות שונות, כמו לדוגמא WooCommerce מבית וורדפרס מציעות הקמת אתר בסיסי שמאפשר רכישת מוצרים. את האתר תוכלו להרכיב מטמפלט עיצובי פשוט אשר מוצע במסגרת המנוי. הרעיון של הפלטפורמות האלו היא לאפשר לכל אחד להקים אתר בעצמו, ללא צורך במפתח.

אבל, זה לא ממש נכון. על מנת להקים אתר, גם אם מדובר על טמפלטים קיימים, נדרש ידע רב ונסיון. כמו בכל תחום, גם בתחום אתרי הסחר יש חוקים ברורים, עשה ואל תעשה וכמו כן, קיימת אפשורת לשדרג את העיצוב הבסיסי המוצע במסגרת הפלטפורמות. על מנת לממש את כלל היכולות, חשוב לקחת את שירותי של חברה לבניית אתרים.

 

כמה טיפים חשובים

אם החלטתם להתחיל בהקמת אתר מכירות, קודם כל בהצלחה! שנית, אספנו לכם כמה וכמה טיפים שבטוח יעזרו:

 

טיפ 1: ביחרו אנשי מקצוע מעולים

אתם לא יכולים לעשות הכל, אתם גם לא צריכים. שלבו אנשי מקצוע מעולים שיביאו לכם תוצאות: חברה לבניית אתרים, מעצבים, קופירייטרים וכו'.

 

טיפ 2: ההשקעה לא מסתיימת שהאתר באוויר

אתר מכירות בניגוד לאתר תדמית דורש השקעה לאחר עלייה לאוויר, כמו לדוגמא שימוש בכלי פרסום שונים, סבבי פיתוחים לשיפור האתר ועוד.

 

טיפ 3: בנו תוכנית עסקית ובססו KPI

כדי לנהל את האתר כמו שצריך ולהבין אם הוא עונה על הציפיות שלכם, הכינו מבעוד מועד יעדים. שימו לב לוודא שהיעדים ריאלים.

 

לסיכום

אתרי מכירות הם כבר מזמן לא נחלתם של מותגים גדולים בלבד. יותר ויותר עסקים קטנים התחילו להקים אתרי סחר ואפילו נולדו מותגים חדשים לחלוטין שיש להם רק אתר, הפלטפורמות השונות מאפשרות לכולם לבנות אתר מכירות בעלויות שונות, בהתאם לעסק שלכם.

אתרי מכירות

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם