טיפים לניהול אתרים בצורה נכונה

בניתם את אתר החלומות שלכם, השקעתם בו המון מחשבה, הוצאתם מעצמכם את כל היצירתיות האפשרית ועכשיו אתם מגלים שכל זה לא מספיק וצריך גם לנהל את האתר.

אפשר לנהל את האתר באופן עצמאי כלומר אתם לומדים תוך כדי תנועה וגם מכל מיני מדריכים שקיימים באינטרנט.
או במקרים הנכונים יותר לשכור את שירותיו של מומחה ניהול אתרים שיעשה עבורכם את העבודה בצורה מקצועית ונקייה שתשמור על כמה בניתם עד עכשיו.

 אתר שיווקי

ניהול אתר בצורה עצמאית

היום שכמעט כל האתרים בנויים על מערכת וורדפרס אפשר לנהל את האתר בצורה קלה ופשוטה, אבל לא תמיד זה פשוט.

לא כולם טכנולוגיים ויכולים ללמוד את זה באופן עצמאי במיוחד שגם שינויים קטנים מאוד עלולים לפגוע במקרה הטוב רק בצורה עיצובית של האתר ובמקרים גרועים יותר גם בכל הקוד עצמו.

גם העלאת פוסט פשוט שלא כולל בתוכו שימוש נכון בתגיות יכול פגוע בקידום האורגני של האתר ואפילו להטעות את הגולשים.

העסק שלכם מתרחב וזאת בשורה משמחת, אתם רוצים לבנות עוד עמוד באתר לשירות נוסף שאותו אתם מספקים.

הניווט באתר צריך להיות כזה שהלקוחות שלכם יוכלו להגיע אליו במהירות ובקלות ולדעת על השירות החדש.

אז גם החלטתם שאתם מנהלים את האתר באופן עצמאי, עשו זאת בצורה זהירה ולפני כל שינוי אותו אתם רוצים לבצע קחו גיבוי, במידה ויהיה צורך פשוט תעלו את הגיבוי בדקות ספורות והכל יחזור לקדמותו.

אם עברתם קורס מלא לבניית אתרים ואתם יודעים לתפעל את מערכת הניהול של וורדפרס על בוריה אין ספק כי ניהול האתר עבורכם יהיה קליל וזורם.

ניהול אתר על ידי חברה מקצועית

היצע החברות שמספקות שירות של ניהול אתרים הוא גדול מאוד ואפשר למצוא בקלות חברה מומלצת שתנהל לכם את האתר.

יתרונות בבחירת חברה לניהול אתרים :

חיסכון בזמן יקר – ברגע שתבחרו חברה שתנהל לכם את האתר אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שכל מה שרק תרצו לבצע לא תצטרכו "לשבור את הראש" בכדי לעשות, פשוט פנו אל הנציג שלכם בחברה, מסרו את השינויים שאתם מבקשים לבצע והכל יקרה עבורכם.

מגוון אנשי מקצוע – לפעמים יש צורך בעיצוב מיוחד של באנרים ומסרים שיווקיים, חברה לניהול אתרים מחזקיה קופירייטרים שכל תפקידם הוא להכין את התוכן המדויק בכל באנר, מעצבים גרפיים שיכולים לתת מענה מקצועי לכל עיצוב מבוקש וכמובן עיצוב שיתאים לאופי של האתר.

אצבע על הדופק – מערת וורדפרס מתעדכנת מפעם לפעם בכל מיני עדכוני אבטחה ועוד עדכונים רבים.
ישנם עדכונים שוטפים אותם צריך לבצע למערכת הניהול בנוסף לעדכן את התוספים המותקים בכדי שאלו יעבדו בסינרגיה ולא יגרמו לשינוי בקוד האתר.

שאתם עובדים עם חברה מקצועית שמומחית בניהול אתרים היא תדאג לעדכון התוספים לרבות עכון של מערכת הניהול.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »
מספרים
מה היתרון במספר מקוצר לעסק?

בתקופה האחרונה אנו רואים את המספרים המקוצרים לעסקים בכל מקום. במודעות העיתונים, בשלטי החוצות ועוד. העלייה המשמעותית בשימוש במספרים אלו גרמה לנו לצאת ולבדוק את

קרא עוד »