כמה זמן לוקח קידום אורגני?

עסק חדש הוא לא דבר פשוט להתחיל, בכל פתיחה של עסק יש צורך בשיווק על מנת שיתר העולם יתחיל להכיר בכם ובמוצר החדש אותו אתם רוצים להביא לעולם.

יש כל מיני שיטות שיווק היום.

מקידום אתרים ממומן בגוגל (שאינו אורגני) ועד קידום איטי ונכון של העסק שלכם על ידי כל האמצעים האפשריים שמכירים.

קידום זה נקרא קידום אורגני.

כמה זמן לוקח קידום אורגני? בשביל לענות על שאלה זו. אנו צריכים קודם כל להבין מה זה קידום אורגני.

 

מה הוא קידום אורגני?

קידום אורגני מתייחס לפעולה שבה הלקוחות מגיעים אליכם בצורה טבעית לאורך זמן להבדיל מהצורה המלאכותית דרך לינקים ממומנים או פוסטים שקיבלו בוסט. זה כולל כל דרך אפשרית בה צריך לשלם לשיווק, ישירה או עקיפה על מנת לקבל עוד לקוחות. אסטרטגיות השיווק של קידום אורגני לא כוללים את התשלום הישיר לשיווק המאולץ והאגרסיבי, בין אם זה דרך פרסומות ממומנות וכו'.

 

מה הן היתרונות של קידום אורגני?

  • קידום אורגני מבטיח לכם קהל יציב של לקוחות חוזרים, וקהל "מעריצים" אמיתי שמכיר אתכם ויכול להמליץ עליכם מפה לאוזן. הצורה הזאת של שיווק תבטיח לכם לאורך הזמן בסיס טוב יותר של לקוחות.
  • תקציב- התקציב לקידום אורגני תלוי בכם בעיקר ואינו תלוי בהכרח בחברות חיצוניות. תוכלו ליצור לעצמכם תקציב עצמי נמוך עבור השיווק ובכך לחסוך עלויות עבור השיווק ולהרים את העסק שלכם עצמאית ללא צורך חברה חיצונית מבחוץ. במידה ועדיין תרצו כן לקדם את העסק שלכם בצורה אורגנית ולא על ידי פרסומות ממומנות ואתם רוצים שמישהו אמין וטוב יעשה עבורכם את העבודה תמיד יש אפשרות לשכור מקדם אתרים מקצועי ומומלץ באינטרנט.

 

כמה זמן לוקח קידום אורגני?

קידום אורגני יכול לקחת חודשים עד שנים ועיקרו תלוי בעיקר בכם. ככל שתשקיעו יותר זמן ואנרגיה במוצר שלכם, בשיווק ברשתות החברתיות, ביצירת תוכן מעניין וייחודי ששייך רק לחברה שלכם, כך תוכלו לקצר את השיווק האורגני וליצור בסיס טוב ויציב של קהל לקוחות ייחודי שאוהב ומאמין במוצר שלכם.

 

האם קידום א-אורגני עדיף?

על השאלה הזאת אתם צריכים לענות בעצמכם, במידה ויש לכם תקציב רחב, ואתם קצרים בזמן ומעוניינים ליצור באז מהיר בקרב הקהל יעד שלכם אז כן, ככל הנראה קידום א-אורגני עדיף לכם משום שאם חיסרון אחד לקידום אורגני הוא כמות הזמן שצריך להשקיע על מנת לראות תוצאות להבדיל מקידום א-אורגני.

לסיכום, בתור עסק חדש או לא חדש שיווק הוא חלק מהמשחק. אתם תצטרכו להשקיע לא מעט זמן בשיווק על מנת שאנשים חיצוניים יכירו במוצר שלכם וירצו לקנות אותו. בין אם זה שיווק אורגני או א-אורגני התשובה נמצאת אצלכם.

 

מד קידום

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »