איך לדחוף את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל

אמנם זה לא קל, וישנם תחומים מסוימים שבהם זה מורכב ביותר, אבל אפשרי להגיע לדירוגים הראשונים של גוגל בתוצאות החיפוש.

ייתכן שזה יצריך ממכם עבודת קידום אורגני לא מבוטלת, אולי אפילו של חודשים ארוכים.

אבל זה יכול לקרות ורבים כבר הגיעו לתוצאות הראשונות במנוע החיפוש של גוגל.

בואו נבין כיצד עושים זאת ולא פושטים רגל.

בין אם אתם עוסקים בתחום כזה או אחר, אתם בטוח מודעים לתחרותיות העסקית הרבה שקיימת כיום. גם אם אתם עוסקים באיזושהי נישה עסקית, סביר להניח שיש לכם מתחרים. ככה רלוונטי לגבי רוב תחומי העיסוק בימינו, מה שמצריך עבודת קידום ושיווק מאומצת באינטרנט. כחלק מעבודת הקידום, תהיה לכם גם שאיפה להגיע לדפים הראשונים של תוצאות החיפוש של גוגל. ובכדי לעשות זאת, חשוב לרגע לדבר על מילות חיפוש.

 

הקשר בין מילות חיפוש לדירוגים הראשונים של גוגל

רוצים להופיע בדירוגים הראשונים של גוגל? קודם כל, חשוב לאפיין את מילות החיפוש שבהן תרצו לככב בדירוגים הראשונים. כשאומרים "להופיע במקום הראשון בגוגל", שואלים במקביל גם: באילו מילות חיפוש תרצו להופיע במקום הראשון בגוגל?

בכדי לענות על השאלה לעיל, צריך לבצע מחקר מילות מפתח. את מחקר מילות המפתח תוכלו לבצע בעזרת כלים דיגיטליים כמו SCREAMING FROG, ובדרך כלל יהיה מומלץ להשתמש בתוכנה גם עבור סריקת אתרי המתחרים שלכם. אם אינכם בטוחים כיצד להפעיל כלים דיגיטליים לניתוח מילות מפתח, יש לכם חברות פרסום עסקים מקצועיות שעוסקות בכך.

 

להופיע במקום הראשון בגוגל בעזרת קידום אורגני או ממומן?

כשמדברים על להופיע במקום הראשון בגוגל, צריך להבדיל בין קידום אורגני לקידום ממומן. קידום ממומן אכן ייקח אתכם תוך לילה לדירוגים הראשונים של גוגל במילות חיפוש מסוימות, אבל זה יהיה זמני. כשתחליטו שאתם מפסיקים לשלם על הקידום הממומן שלכם, אתם תרדו בחזרה לדירוגים הטבעיים-אורגניים שלכם.

בסופו של דבר, קידום אורגני בגוגל עשוי להימשך חודשים ואפילו יותר מזה. אבל כשתגיעו לדירוגים הראשונים בעזרת קידום אורגני, המיקום שלכם יהיה יציב יותר. זה אמנם יצריך ממכם השקעה לאורך שבועו-חודשים ואולי יותר, אבל בטווח הארוך זה בד"כ משתלם.

 

בניית מערך לינקים כסימן לאיכות עבור האלגוריתמים של גוגל

אם אתם רוצים שגוגל יבחין באיכות האתר שלכם, אתם צריכים להשקיע בבניית מערך קישורים נכנסים לאתר שלכם. אפשר לעשות זאת באמצעות כתבות יחסי ציבור, מאמרי תוכן באתרים חיצוניים, דפי נחיתה שמובילים אליכם ועוד.

עם הזמן, גוגל יבחין שאתרים אחרים מפנים אליכם, מה שעשוי להעיד עליכם בתור אתרי אינטרנט איכותיים בעצמכם. וכאן חשוב לציין, הלינקים שמפנים אליכם חייבים גם הם להיות איכותיים, אפילו ברי סמכא על פי גוגל (למשל אתרים של אוניברסיטאות או אתרים ממשלתיים).

 

זכוכית מגדלת

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »