האם שווה להשקיע בחברת אחסון איכותית

אחד דברים הבסיסיים שיודע כל בעלים של אתר אינטרנט הוא שהאתר לא שווה הרבה בלי תשתית איכותית שמסוגלת לאפשר לו לפעול במהירות ללא תקיעות וטעינות איטיות.

כולנו מכירים כגולשים את חוויית הגלישה באתרים ללא תשתית איכותית – כאשר לוקח לאתר זמן רב מדי להיטען, הוא נתקע כל הזמן וכל פעולה נמשכת נצח.

זה לא נעים וזה פוגע בתנועה, בפעילות וברווחיות של אתר אינטרנט. בדיוק מסיבה זו מומלץ להשקיע באחסון אתרים איכותי.

 

מה זה אחסון אתרים?

אחסון אתרים הוא שירות המסופק על ידי חברות המתמחות בכך וכולל אחסון של עמודי אינטרנט וקבצי מידע, תמונות, וידאו אודיו ועוד על גבי שרת במטרה להנגיש אותם באופן מקוון לכל. אחסון אתרים יכול להתקיים על גבי שרת אחד או בחוות שרתים, וכמו כן שרת אחד יכול לאחסן אתר אחד או מספר אתרי אינטרנט.

 

מדוע אחסון אתרים חשוב?

למעשה אחסון אתרים דואג לתשתית האתר שלכם, ומשחרר אתכם מלדאוג לעניינים טכניים הקשורים באתר ולהתמקד ביצירת תוכן איכותי או באסטרטגיות שיווק על מנת להגדיל את המכירות.

 

מה הקשר בין אחסון אתרים, תנועה וחוויית משתמש?

כל בעלים של אתר אינטרנט יודע שהמדד העיקרי להצלחה של אתר הוא התנועה באתר – כלומר, מספר הגולשים המבקרים באתר. אתר ללא תנועת גולשים הוא כמו חנות ללא לקוחות ושני אלה לא שווים הרבה. כדי להגדיל את התנועה באתר על האתר גם להיות עם תוכן איכותי ומעניין וגם להיות נוח לגלישה וניווט – וכאן נכנסת חוויית המשתמש.

חוויית המשתמש היא חוויית הגלישה באתר דרך עיניו של המשתמש: האם האתר מהיר, האם נוח לנווט באתר ולבצע פעולות, כמה זמן לוקח לעשות באתר דברים שונים ועוד. אלמנטים רבים בחוויית המשתמש מושפעים מאוד ממהירות האתר – בסופו של דבר אתר שפועל באיטיות זה אתר שלא נוח לגלוש בו, ובסופו של דבר גולשים עזבו אותו. כדי לדאוג לכך שאכן האתר יפעל במהירות יש לדאוג לשירות אחסון אתרים איכותי, שכן ככל ששירות אחסון האתר איכותי יותר וככל שהשרת עליו רץ האתר חזק יותר כך האתר יהיה מהיר יותר, חוויית המשתמש טובה יותר והתנועה תגדל.

 

אחסון אתר וורדפרס בענן

מערכת הניהול הנפוצה ביותר בעולם כיום היא מערכת וורדפרס כאשר כל אתר רביעי שמוקם בעולם מופעל באמצעות מערכת זו, וזאת מכיוון שהוא אידיאלי לאתרים מסוגים רבים, החל מחנויות וירטואליות וכלה באפליקציות בפיתוח אישי.

 

אל תתפשרו על אחסון אתרים

אם הגעתם עד לפה כבר הבנתם שאחסון אתרים זה דבר שאי אפשר להתפשר עליו אם אתם רוצים שהאתר שלכם יתפקד כמו שצריך. בדיוק מסיבה זו HOTCENTER מציעה חבילות מקיפות של אחסון וורדפרס בישראל החל מ-28 ש"ח בחודש בהתאם להיקף השירותים לו אתם זקוקים. כשאתם בוחרים ב-HOTCENTER לאחסון האתר שלכם אתם בוחרים בכונני SSD עוצמתיים שיסייעו לאתר שלכם לרוץ במהירות, תמיכה לכל עניין וסל שירותים שכולל כל מה שתצטרכו.

 

תוכן שמור

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שרתים
אחסון אתרים בארץ ובחו"ל

אחסון אתרים בארץ ובחו"ל היא פעולה קריטית ביותר. מדוע? להלן הפרטים. אחסון אתרים – מדוע זה כל כך חשוב? אחסון אתרים היא פעולה חשובה ביותר

קרא עוד »