למה כל עסק חייב לעבוד על המיתוג שלו בדיגיטל

ישנם בעלי עסקים שסבורים כי מיתוג של העסק מסתכם בעיצוב לוגו שמעביר את המסר אודות העסק.

מיתוג של לוגו הינו עניין חשוב, אך אין זה מספיק.

העובדה שיש לעסק לוגו, לא הופכת אותו למותג.

כדי שהעסק שלך יהפוך להיות מותג, אתה צריך לעבוד על המיתוג של העסק בדיגיטל.

אתה תוהה למה זה חשוב? ואיך עושים את זה?

אספנו עבורך את כל התשובות לכל השאלות בשורות הבאות.

 

מהו מיתוג נכון?

מיתוג נכון הוא כזה שמוביל את המוצר עד שהוא הופך אותו למותג ששובר את השוק.
המיתוג הוא בעצם מכלול של אלמנטים, לדוגמא: ערכים, רגשות ומחשבות שעשויות לעלות אצל הלקוח הפוטנציאלי בזמן שהוא ייחשף למותג שלך.
הפרטים שנכתבו קודם לכן אלו המשאבים שאתם משקיעים בזמן שאתם יוצרים מותג באופן הנכון.
אתם תשקיעו את זיעת אפכם הווירטואלית והפיזית כדי שתגיעו בסופו של דבר למותג שיש בו בידול משאר המותגים (כדי שיהיה יחיד ומיוחד).

 

למה חשוב לעבוד על מיתוג בדיגיטל?

חשוב לעבוד על מיתוג נקודה. רגע לפני שנפרט אודות חשיבות המיתוג בדיגיטל, אנחנו רוצים רגע להתעכב על חשיבות המיתוג של העסק.
העובדה כי יש מיתוג גורמת ללקוח להבין כי מדובר בחברה שהוא מחובר אליה, שהיא מספקת מענה עבור הצרכים שלו.
כך שבזמן שהוא רוכש את המוצר, הלקוח לא ייחס חשיבות לעלות של המוצר, אלא הוא ייחס את החשיבות לערך שאותו מוצר נותן לו.
מיתוג נכון בדיגיטל מאפשר לכם להוביל את השוק ולהבדיל את המוצרים שלכם על פני אלו של אחרים.
אם תשתמשו במיתוג נכון בדיגיטל, הלקוחות ייראו אתכם וייקנו את המוצר שלכם.
יש מי שאומרים שבמאה ה-21, עסק שלא קיים בדיגיטל, לא קיים.

 

איך אפשר למתג את העסק בדיגיטל?

שירי שפיר תיק עבודות תוכל לתת לכם את כל הפרטים בנוגע למיתוג העסק בדיגיטל, כך שאתם יכולים לפנות אליה על כל שאלה בתחום.
אם אינכם יודעים כיצד לעבוד על המיתוג של העסק שלכם בדיגיטל, דעו שזה בסדר גמור. בשביל זה יש מומחים בתחום המיתוג שיכולים לעזור לכם בתחומים הבאים:

  1. יצירת שפה גרפית שתהיה אופיינית לעסק שלכם ותתאים לאופי ולערכים של המותג שלכם
  2. בבניית לוגו במידה ואין לכם עדיין כזה.
    דעו כי אם יש לכם לוגו, ייתכן שתאפשרו למומחים להתאים לכם לוגו מחודש, ייתכן שהלוגו הקיים הינו מיושן. לכן, כדאי שתגיעו עם ראש פתוח ותאפשרו למומחים בתחום להביע את דעתם בכל הנוגע לעיצוב הלוגו.
  3. ניהול של עמודים עסקיים ברשתות החברתיות
  4. עיצוב אתר, אפליקציה ודפי נחיתה

ברגע שיהיו לכם את כל התחומים שנכתבו לעיל, אתם יכולים להיות בטוחים שהעסק שלכם נמצא במרכז העניינים הדיגיטלי ולקוחות פוטנציאליים רבים נחשפים אליו מידי יום, מידי שעה.

 

לוח סטטיסטיקה

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם