האם ניתן לפרסם מוצרים לבית בפייסבוק ואינסטגרם

אם מישהו היה אומר לנו אי שם בשנת 2006, עם פריצתה של אפליקציית פייסבוק אל חיינו, שיום אחד היא תהווה את אחת הפלטפורמות המרכזיות לשיווק ופרסום – היינו כנראה צוחקים לו בפנים. מי שהתחילה את דרכה בתור אפליקציה לשיתוף מידע אישי, תמונות, לוקיישנים וטקסטים, מצאה את עצמה מהר מאוד הופכת ללא פחות ולא יותר ממרכז עולם הפרסום והשיווק. כמה שנים אחרי פייסבוק חברה אליה גם אחותה הקטנה, אינסטגרם, שהפכה מרכזית בעולם הפרסום והשיווק לא פחות מפייסבוק. במאמר הקרוב נבדוק האם ניתן לפרסם מוצרים לבית בפייסבוק ואינסטגרם.

 

שוק הפרסום האינטרנטי – לא פתוח בפני כולם

בכל גלילה בפייסבוק או באינסטגרם קופצות לנו המון מודעות ממגוון עסקים, חברות, מסעדות, בתי קפה ועוד. לרוב אנחנו נחשפים למודעות שקשורות בחיפושים אחרונים שביצענו ברשתות החברתיות ובגוגל, או בתחומי עניין שהגדרנו מראש בהגדרות הפרופיל שלנו. אולם לפעמים קופצות לנו מודעות שאין לנו מושג למה הן מופיעות דווקא לנו.

לעומת זאת, יש עסקים ששוק הפרסום האינטרנטי ממש לא מיועד להם. עסקים שעוסקים בסחר מוצרים לא חוקי, לדוגמה, ימצאו את עצמם מחוץ למשחק הפרסום ברשתות החברתיות.

 

האם ניתן לפרסם מוצרים לבית בפייסבוק ואינסטגרם

לעומת זאת, מוצרים לבית הם לחלוטין מאושרים לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם. מוצרים לבית הם שם כולל למוצרים כמו ריהוט, חפצי נוי, תמונות, גריל גז של חברת די אנד אס, וכל אחד מהם יכול למצוא את עצמו מפרסם בקלות ברשתות החברתיות. ואיך עושים את זה?

 

איך יוצרים פרסום יעיל למוצרים לבית בפייסבוק ואינסטגרם?

אז בגלל שעולם הפרסום והשיווק בשנים האחרונות מקבל כל מיני תפניות מעניינות והוא מתעדכן בתדירות מאוד גבוהה, המודעות צריכות להיות מזוקקות, מדויקות ופונות אל קהלי יעד רלוונטים. בתחילת כל קמפיין פרסום בפייסבוק ואינסטגרם ניתן להגדיר הגדרות שיכוונו את הקמפיין לפעול בשטחים מסויימים באינטרנט ולהגיע לקהלי יעד ספציפיים.

בנוסף, על המודעות להיות כמה שיותר מושכות את העין, הן מבחינה טקסטואלית והן מבחינה עיצובית. ככל שהמודעה תהיה קצרה, תמציתית ומושכת לקריאה – ככה הסיכוי שהגולשים יתעכבו עליה ויתעניינו במוצר הולך וגדל.

 

פרסום בפייסבוק ואינסטגרם – כמה זה עולה לנו?

אז מבחינת אופני הפרסום האפשריים מדברים כאן על שתי דרכים אפשריות עיקריות – הראשונה היא פרסום ללא תשלום והשניה היא פרסום עם תשלום. פרסום ללא תשלום יביא לחשיפה נמוכה יותר, כאשר החשופים הם בעיקר קהל העוקבים אחרי העמוד העסקי. לעומת זאת, פרסום עם תשלום יביא לחשיפה גדולה הרבה יותר, עם קהל יעד שלא בהכרח אפילו ידע שהעסק שלכם קיים. בתחילת כל קמפיין פרסומי תצטרכו להגדיר הגדרות כמו גיל של קהל היעד, איזור מגורים ועוד. הגדרות אלו יוכלו להפוך את הקמפיין למדוייק יותר ורלוונטי יותר. בהצלחה!

רשת חברתית

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אינסטגרם
כיצד מנהלים קמפיין באינסטגרם?

כדי באמת להצליח באינסטגרם, עסקים צריכים להפעיל קמפיינים שיווקיים אפקטיביים שמושכים את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ומניעים מעורבות. בטקסט הזה, נשתף כמה טיפים

קרא עוד »
אפליקציה
עוקבים באינסטגרם בזול

רבים סבורים כי רכישה של עוקבים באינסטגרם היא עסק יקר, אולם מדובר בטעות. באמצעות BETOP תוכלו לקבל את מספר העוקבים הרצוי, ובתקציב שלכם. רכישה של

קרא עוד »