מדוע שיווק ברשתות החברתיות הוא מנוע לרווחים עסקיים?

עולם השיווק שילח בשנים האחרונות זרוע שיווק חדשה שנדמה כי היא עולה בהישגיה על כל אמצעי השיווק שהכרנו עד היום. גולשי האינטרנט הרבים נוכחים לרוב גם ברשתות החברתיות כאשר נתוני הסקרים מציגים שיעור של כ-20% מכלל הגולשים כמבקרים קבועים ברשתות החברתיות על בסיס יומי.

הפלטפורמות החברתיות יוצרות חשיפה גבוהה לכל סוגי התכנים ומנגישות מידע וערכים בתפוצה אדירה. משווקים רבים רואים ובצדק את המדיות החברתיות ככר פורה לפעילויות של חשיפה ופרסום. קראו על הדרך הנכונה היום לטייב את ביצועי העסק בפן השיווקי באמצעות הפלטפורמות החברתיות.

 

שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות – שם נמצא הכסף הגדול

שיווק דיגיטלי במדיה החברתית הינו חלק מתהליכי אופטימיזציה המשפרים את הנוכחות העסקית במנועי החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש נוספים. בנוסף, הרשתות החברתיות מאפשרות פילוח מדויק של קהל יעד ופרסום ממוקד המוביל להגדלת המכירות, להזרמת לידים ולקוחות חדשים לעסק וכן שימור ערכי המותג וחוויית מותג באופן חיובי במוחות הלקוחות הותיקים בחברה.

באמצעות ניתוח מדויק של אופי החברים בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין תוכלו להתאים את הפלטפורמה האופטימלית לחשיפת המותג שלכם ולגעת בכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

 

שיווק ברשתות חברתיות – עשו זאת טוב או אל תעשו זאת בכלל

נדרשת השקעה

בניגוד לתחזית האופטימית והמעט נאיבית של "ירוקים" בתחום השיווק כי חשיפה דיגיטלית בעולם הרשתות החברתיות הוא מעשה קסמים המאפשר השקעת מינימום עם תוצאות מקסימום הרי שהמציאות בשטח מראה כי כדי ליצור קמפיין שיווקי נכון במדיות החברתיות יש להשקיע זמן ומשאבים ולהמתין בסבלנות. השיווק הרשתי הוא תהליך ארוך ומורכב. אך למי שמעוניין להשקיע בו – התמורה משתלמת עשרת מונים.

 

תכנון קמפיינים מקצועי

בנוסף, חשוב לציין כי בניגוד לדעה כי השיווק במדיה החברתית הוא תוצר של אינטואיציה ותחושות בטן יש להסתייג ולומר כי שיווק דיגיטלי אפקטיבי הוא תוצאה של אסטרטגיית מיתוג בנויה היטב שאינה פרי רעיון של רגע אלא כוללת חשיבה מעמיקה.

כל קמפיין חשיפה שיווקי נדרש לאסטרטגיה שונה כך שחשוב להיוועץ עם מומחי שיווק המתמחים ספציפית בתחום השיווק הדיגיטלי ומכירים לעומק את אופי הפעילות ברשתות הייעודיות לצורך ייצור דרך לגעת בלקוחות, להטמיע בהם מסרים ולמשוך אותם לביצוע פעולות באמצעות דפי נחיתה וכדומה.

 

אפיק ההשקעה של הגופים הגדולים במשק

למרות ההשקעה הרבה הנדרשת כדי לשווק באמצעות הרשת הדורשת זמן, כסף ומאמץ הגופים החזקים בשוק העסקי רואים בפלטפורמות אלו את עתיד השיווק ומשקיעים מיליוני דולרים באמצעי שיווק זה. הרשתות החברתיות מהוות פוטנציאל אדיר לחשיפת ערכי מותג, הגדלת מכירות ועליית בכמות הלידים. אז נכון שנדרשת סבלנות של מספר חודשים עד שנה כדי לראות את פירות העמל אולם בפרספקטיבה רחבה ההשקעה משתלמת.

 

שורה תחתונה

עולם השיווק ברשתות החברתיות הוא הדבר החם בעולם השיווק. הפשילו שרוולים ומצאו את האנשים הנכונים לתכנון אסטרטגי חכם. האזרו בסבלנות – בסופו של דבר השיטה הזו עובדת.

שיווק ברשתות חברתיות

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »