מהו הרווח העיקרי מתהליך קידום אורגני

לאחרונה נשמע שכולם מסביבנו מדברים רק על דבר אחד – קידום אתרים אורגני ברחבי הרשת. שכן, בכל מקום שאנחנו נמצאים, אנו עדים לשיחות שמעלות תהיות ושאלות הנוגעות לקידום מסוג זה.

כדי לעשות סדר ולאפשר לכל המתעניינים לדעת את המידע המקיף בנושא, החלטנו לכתוב סדרת מדריכים שתעסוק בקידום אורגני. במדריך זה, הראשון בסדרה, בחרנו לעסוק ברווח העיקרי שבא לידי ביטוי בהליך קידום אורגני. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע הבסיסי שאתם צריכים לדעת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אנו חיים ונושמים את תחום קידום האתרים, אבל האמת היא, שהפעם החלטנו להסתייע בגורמים חיצוניים שיאפשרו לנו לראות את התמונה המלאה. לכן, פרסמנו פוסט ברשת וביקשנו מבעלי עסקים שמפרסמים או פרסמו את העסק שלהם באמצעות תהליך אורגני לשתף אותנו ברווחים העיקריים שבאים לידי ביטוי מהדבר. באופן מפתיע, קיבלנו מספר רב של פניות מטעם בעלי עסקים שעוסקים בתחומים שונים, למשל:

  • עורכי דין
  • רואי חשבון
  • בעלי חנויות אופנה
  • בעלי חנויות אורתופדיה ומדרסים ועוד

כל אחד מהם ציין בפנינו את הרווח העיקרי שהוא ראה מההליך והדבר אפשר לנו לראות את התמונה המלאה מהצד השני, מצד המפרסמים.

 

אז מה הרווח העיקרי שבא לידי ביטוי בהליך קידום אורגני?

מרבית בעלי העסקים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שם פונים אל מומחים שמכירים את תחום קידום אתרים אורגני seo כמו את כף היד שלהם בגלל שהם יודעים שהדבר יניב להם בסופו של דבר רווח כלכלי עצום. הכוונה כמובן להכנסות של העסק. שכן, מתברר שהליך של קידום אורגני נתפס בעיני הגולשים כנעים לעין.

 

איך הגולשים רואים את הליך הקידום האורגני ואיך זה קשור לרווחים?

שאלנו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך מה הקשר בין שני הדברים הללו והתברר לנו עניין חשוב מאוד שאתם צריכים לדעת גם כן. מסתבר שהגולשים שלא בקיאים בהליך הקידום, לא יודעים בכלל שמדובר במודעות שמקדמות את האתרים. אם הם היו יודעים זאת, ייתכן שהם היו בוחרים שלא ללחוץ עליהם. כך שבעצם, המודעות נמצאות במקום ה – 1 בחיפוש והן מובילות לכך שלקוחות פוטנציאליים ילחצו עליהם בתמימות, יגיעו אל האתר ויבצעו בו רכישות.

 

אז הרווח העיקרי הוא רק כלכלי?

מרבית בעלי העסקים ציינו שהרווח הכלכלי הוא העיקרי מבחינתם. אבל אנחנו מוכרחים להודות שיש עוד רווח אחד שהם לא שמים לב אליו – ההיכרות של לקוחות פוטנציאליים עם העסק. שכן, ברגע שהלקוחות רואים את העסק מקודם (בקידום אורגני), הם נחשפים אל השם שלו ומכירים אותו. גם אם מדובר בהיכרות שטחית ורגעית, היא שווה לא מעט עבור העסק.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הרווח העיקרי (והמשני) שבא לידי ביטוי בתהליך של קידום אורגני. מקווים שלמדתם דבר או שניים מהמדריך הנוכחי ומאחלים לכם קידום נכון.

תהליך קידום אורגני

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »