איך לדעת מה אתה מקבל בעסקת ריטיינר של קידום אתרים

כבר תקופה שאתם מתכננים להסתייע בשירותיו של מקדם אתרים אבל אתם לא יודעים מה אתם צפויים לקבל ממנו? רגע לפני שתתחרטו ותחליטו להתקדם עם האתר שלכם (שלא מניב לכם מספיק הכנסות כפי שאתם מצפים), כדאי שתקראו את השורות

הבאות ותגלו איך תוכלו לדעת מה אתם מקבלים בעסקת ריטיינר של קידום אתרים.

 

רקע אודות המידע שיובא בהמשך

רגע לפני שנציין בפניכם את כל הפרטים בנוגע לעסקת הריטיינר, חשוב לציין בפניכם שכל המידע שיופיע בשורות הבאות מסתמך על מידע שקיבלנו ממקדם אתרים מומחה בתחום. כדי לענות לכם על השאלה המתבקשת שנכתבה בכותרת שבתחילת המאמר, היינו חייבים להסתמך על גורם מקצועי ואמין שסייע לנו בכתיבת התוכן.

 

איך לדעת מה תקבלו בעסקת ריטיינר של קידום אתרים? – השלב הראשון

התשובה המתבקשת היא: תפנו אל המומחים ותשאלו. אבל אתם כאן כדי לשמוע קודם פרטים. לכן, אנחנו נחסוך מכם את הבירור בשלב זה ונציג בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם בסופו של דבר לדעת הכול. כדי שתוכלו לדעת מה תקבלו בעסקת הריטיינר אתם צריכים קודם כל להכין קובץ ובו תכתבו את כל הפרטים שנוגעים לעסק ולאתר אם קיים כזה. המומחים של איזיקראפט קידום אתרים הסבירו לנו שאתם יכולים פשוט להכין קובץ שכולל את הפרטים הבאים:

  • שם העסק
  • במה העסק עוסק (מהם השירותים שאתם מציעים או המוצרים שאתם מוכרים)
  • כמה זמן העסק קיים?
  • מיהו קהל היעד שלכם? ועוד

 

איך לדעת מה תקבלו בעסקת ריטיינר של קידום אתרים? – השלב השני

כעת, יש בידכם קובץ מסודר ובו מופיעים כל הפרטים שמאפיינים את העסק שלכם. עכשיו, כדי שתוכלו לדעת מה תקבלו בעסקת הריטיינר אתם צריכים לדעת את כל האפשרויות שמוצעות לעסקים שמעוניינים לבצע קידום אתרים. למשל איזה סוגי קידום קיימים? מהם סוגי הקידום שאתם מעוניינים לבצע?

 

איך לדעת מה תקבלו בעסקת ריטיינר של קידום אתרים? – השלב השלישי והאחרון

השלב השלישי כולל פגישה עם מקדם האתרים (הגיע הזמן!). אתם צפויים להגיע מוכנים לפגישה עם כל ההכנות שצוינו בשלבים הקודמים, כך תוכלו להיות בטוחים ב-100% שאתם לא רק יודעים מה תקבלו בעסקת הריטיינר, אלא תוכלו גם לדעת בדיוק במה מדובר. מבירור מעמיק שערכנו בנושא, אנחנו יכולים לספר לכם שאתם צפויים לקבל פירוט אודות תכולת העבודה שכוללת בין היתר, את הפרטים הבאים:

  • כמות מאמרים קבועה מידי חודש
  • שעות אופטימיזציה על האתר שלכם
  • בניית פרופיל קישורים חיצוניים בחודש

 

סיכום

יש כמה שלבים שצריך לעבור כדי לדעת בסופו של דבר כדי לדעת מה אתם צפויים לקבל בעסקת ריטיינר של קידום אתרים. כעת, אתם יודעים מהם השלבים הללו, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם מקדם אתרים ולהתחיל בעבודה. שיהיה בהצלחה!

מסך

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »