מה ההבדל בין הובלה קטנה להובלה גדולה

הובלה קטנה והובלה גדולה הן הובלות שונות לגמרי בעולם ההובלות, והן נבדלות בכמה מאפיינים ונקודות. הובלה קטנה וגדולה לא שונות רק בגודל הפריטים ובכמות שלהם, אלא בכמות המובילים שיצטרכו להגיע, גודל המשאית שיש להביא עבור ההובלה, כמות הקרטונים וזמן העבודה שייקח. לכן, השאלה אם מדובר בהובלה קטנה או גדולה, היא קריטית ותשפיע על כל תהליך ההובלה, החל מהמחיר שיהא להובלה, מהזמן שייקח לבצע אותה ועד לגודלן של כל ההכנות שנדרשות מצד חברת ההובלה. לפני הזמנת הובלה וכדי להבין יותר על הובלות קטנות מול גדולות, לפניכם הכל על מה ההבדל בין הובלה קטנה להובלה גדולה.

 

מספר הבדלים חשובים בין הובלה קטנה להובלה גדולה:

חברת ההובלות

לא כל חברת הובלות תהיה מוכנה להעביר הובלות גדולות, מאחר והן מורכבות יותר, דורשות זמן רב וכוח אדם גדול יותר מן הרגיל, לפעמים גם מנופים או כמה משאיות במקביל. קיומה של הובלה קטנה או הובלה גדולה משנה לחלוטין את התמונה ואפילו את מגוון וכמות חברות ההובלה שיוכלו לעמוד לצדכן ויוכלו להוביל, שכן לא כולן יהיו פנויות לעבודה כה מרכבת ובעלת זמן רב. פיק-אפ הובלות תשמח לעמוד לשירותכם בכל בקשה.

 

כמות המובילים

מאחר ובהובלות גדולות יש יותר פריטים ויש צורך ביותר ידיים כדי לארוז, לשנע ולפרוק את כל הציוד הרב הזה, גם כמות המובילים תהיה רבה יותר, כדי לעמוד תחת עומס העבודה.

 

עבודת האריזה

עבודת האריזה, משך זמנה וכמות הציוד הנדרש ישתנו משמעותית ברגע שמדובר בהובלה קטנה מול הובלה גדולה. הובלה קטנה תדרוש משך אריזה קצר מאד, לרוב גם פשוט וללא הרבה חפצים קטנים או עדינים. לעומת זאת הובלה גדולה תדרוש זמן רב של אריזה, גיוון רב בפרטים השונים שיש לארוז וכך סדר יום מורכב יותר ושונה לחלוטין מן ההובלות הקטנות.

 

גודל רכבי השינוע והכמות שלהם

מאחר ובהובלה גדולה לעומת קטנה יש יותר פריטים ויותר אריזות, לרוב יהיה צורך בעוד משאית, או בהלוך חזור עם משאית אחת, כלומר במידה ומדובר בהובלה קטנה או גדולה הדבר משפיע על אופציות ההעברה והשינוע של ההובלה, גם על האם צריך מנוף או במת הרמה.

 

משך ההובלה וזמן העבודה

הובלה גדולה יותר, תצריך לרוב יותר מובילים כדי לכסות על כמות העבודה הרבה שיש. למרות שיהיו בה יותר מובילים, היא עדיין תיקח יותר זמן מאחר ויש עדיין מגבלה של מקום במשאית, מקום בדירה כדי לעבוד בו זמנית, לכן מדובר בהובלה שתצריך יותר זמן וחלל.

 

מחיר

מאחר ויש שוני רב בין הובלה גדולה לקטנה בכל אספקט – הן בכמות הפריטים, המובילים, במשך זמן העבודה, בכמות האריזה שיש לספק, בכמות המשאיות, המנופים ובכל ההכנה והסדר יום המורכב יותר תחת הובלות גדולות – גם המחיר ישתנה משמעותית בין הובלה קטנה לגדולה.

 

משאית הובלות

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
המציא את הפוקר
מי המציא את הפוקר?

פוקר הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולריים והנפוצים בעולם כיום. מיליוני אנשים נהנים לשחק פוקר באופן תחרותי ולהנאה באתרים כמו 7xl ישראל ובמסגרות חברתיות. אבל מי

קרא עוד »