מה החשיבות של מחיקת תוצאות בגוגל

גיליתם שיש תוצאות חיפוש שליליות עבור העסק שלכם בגוגל? אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון ומדוע חשוב להסיר את אותן תוצאות? אם כך, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם כי הוא כולל את כל התשובות הרלוונטיות בנושא.

 

מה עושות תוצאות החיפוש השליליות לעסק שלכם?

יכול להיות שעד היום לא עצרתם לחשוב על כוחו של פרסום שלילי, אך האמת היא, שאם תשימו את עצמכם בנעלי הלקוח שמחפש עסק כמו שלכם, אתם תבינו מיד את הנזק שפרסום כזה גורם. אם אתם עושים חיפוש אודות עסק מסוים בגוגל ותוצאות החיפוש הראשונות שעולות בפניכם הן שליליות, ישנות, לא רלוונטיות או כל דבר אחר שאינו חיובי – זה משפיע על דעתכם לגבי העסק. זה בדיוק מה שקורה לכל הגולשים האחרים בגוגל ולכן מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל זה משהו שכדאי לתת עליו את הדעת.

 

איך תעשו את זה?

יש כמה דרכים שבהן אתם יכולים לבחור, כמו לדוגמא: לפנות אל מי שמנהל את האתר שבו פורסמו התוצאות השליליות שבהן ישנו אזכור לעסק שלכם. עם זאת, חשוב שתדעו: כל אותם מנהלי אתרים לא ממהרים להסיר את התוצאות השליליות או את כל האזכורים שעלולים לפגוע בעסק שלכם בצורה בלתי הפיכה. לכן חשוב לדעת שיש עוד דרכים שבהן תוכלו לפעול, במידה וקיבלתם תשובה שלילית.

 

האם יש טעם לפנות אל גוגל?

עוד אפשרות היא כמובן לפנות אל גוגל עצמו ולבקש שם שיסירו את התוצאות. עם זאת, גם במקרה הזה חשוב להיות מודעים לכך שלגוגל יש מדיניות מאוד ברורה וקשוחה בנושא. ברוב המקרים לא יסירו ככה סתם תוצאות מסוימות מגוגל רק כי מישהו ביקש, והדבר יתבצע בקלות רבה יותר אם כבר יש צו של בית משפט בנושא. כלומר, אם הצלחתם להוכיח שאותן תוצאות שליליות פוגעות בעסק שלכם וגובלות אפילו בהוצאת דיבה, הרי שאולי גוגל יסכים להסיר את אותן התוצאות.

 

האם יש עוד דרכים שבהן כדאי לפעול?

התשובה היא בהחלט כן. מעבר לכך שאתם יכולים לנסות להסיר את התוצאות הפחות חיוביות מגוגל, חשוב לדעת שתוכלו פשוט להעצים תוצאות חיפוש אחר. אתם יכולים לקדם את העסק שלם וליצור עבורו מוניטין חיובי בגוגל, שכן המוניטין החיובי, עם הזמן, יצליח לדחוק את התוצאות השליליות. מה שכן חשוב לדעת, זה שלא מדובר על פעולה שפשוט לבצע, שכן דרושה כאן מקצועיות. זה אומר שלמרות שתוכלו לקרוא מאמרי הסבר בנושא, בסופו של דבר עדיף שתפנו אל המומחים. יש היום הרבה מאוד חברות שהמומחיות שלהן היא יצירת מוניטין חיובי בגוגל עבור עסקים שונים, אז למה שלא תקבלו שירות כזה מהטובים ביותר? כך תוכלו להיות בטוחים שתוך זמן יחסית קצר מה שיראה הגולש הממוצע כשהוא מחפש אתכם – אלה הן רק תוצאות חיוביות.

חיפוש אינטרנטי

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »