מה יותר חשוב כמות העוקבים או כמות הלייקים באינסטגרם?

מי לא רוצה שהחשבון שלו יהיה מפוצץ בעוקבים? כמות העוקבים מעידה על רמת התוכן שלך וכמובן גורמת לעוד אנשים להיחשף ולעקוב בעצמם. אז המון נכתב ונאמר על קניית עוקבים – אבל רגע לפני שאתם לגמרי יורדים מהעניין, תנו לנו לתת לכם פרספקטיבה נוספת על קניית עוקבים לעמוד האינסטגרם שלכם.

מוכנים להתבלבל? קדימה בואו ננסה להבין ביחד!

 

קניית עוקבים באינסטגרם בישראל, האם זה כדאי?

ישנן כל כך הרבה דעות על קניית עוקבים באינסטגרם BEST LINKS ולכן רוב העסקים לא ממהרים לשלוף את הארנק ולקנות עוקבים ואנחנו לגמרי מבינים למה. מי שלא יודע איך להשתמש בכלי הזה רצוי שלא ישתמש בו. קניית עוקבים היא לא במקום בנייה של עמוד אינסטגרם שנראה טוב, שמעביר תוכן איכותי ומהימן וששווה לעוקבים "אמיתיים" לעקוב אחריו.

 

קניית עוקבים מקנה ביטחון ראשוני ומעודדת עוקבים חדשים להצטרף

זה הרי ידוע שהחודשים הראשונים של דף חדש הם הקשים ביותר. בטח אם הדף הוא מוצר או עסק ולא פרופיל אישי שהופך לעסקי עם הזמן (כמו בלוגריות למיניהן, מורות ליוגה או מאמני כלבים וכו'..). מה שאמור לתת לכם ביטחון הוא הקנייה של העוקבים ההתחלתיים בשביל ליצור איזשהו מעטפת ביטחון. כשעוקב חדש נכנס אליכם לעמוד וכבר רואה שיש אחריו מספר עוקבים מכובד, הוא מרשה לעצמו לחשוב שהדף הזה בטח "שווה" גם את העוקב שלו. וזו כל המטרה.

 

קניית עוקבים לא משנה את העובדה שעל הפרופיל שלכם תצטרכו לעבוד קשה:

זה שקניתם עוקבים לא אומר שבזה הסתיימה העבודה. אם לא תעבדו על העמוד שלכם שיהיה יפה, אסתטי, בעל תוכן איכותי ואותנטי כל הכסף שהשקעתם בעוקבים ילך לפח וחבל. העוקבים הקנויים נועדו, כמו שאמרנו, לביטחון ההתחלתי שלכם, אבל בשביל ליצור קהילה של עוקבים שגם רוכשת ממכם בסופו של היום את המוצר או השירות שאתם מוכרים או מייצגים, תאלצו להמשיך לעבוד ובזה אין קיצורי דרך.

 

קניית עוקבים באינסטגרם – כמה זה אמור לעלות?

וחלק שכולם מחכים לו בסוף כל המאמר, תאכלס, כמה אמור לעלות עוקבים באינסטגרם?

אז המחיר של עוקבים משתנה כל הזמן ובדרך כלל הם הקנייה תופיע בתור חבילה מסוימת. למשל: 1000 עוקבים ב500 ₪.
אבל חשוב לנו לציין שיש הבדלים בין אתר לאתר שבו אתם קונים את העוקבים שלכם. ישנם סוגי עוקבים, כאלו שהאינסטגרם בעצמו מבין שהם פיקטיביים ולכן "מעניש" את החשבון על כך שניסה לרמות את האלגוריתם.

תוודאו שאתם קונים עוקבים איכותיים.

 

טיפים נוספים ליצירת עמוד אינסטגרם מעולה

  • שמרו על פלטת צבעים אחידה.
  • השתמשו בהאשטאגים (#).
  • קשרו בין דף הפייסבוק שלכם לעמוד האינסטגרם שלכם. אם יש לכם אתר רשמי, הוסיפו את הכתובת שלו בביו.
  • השתמשו בכל הפיצ'רים שיש לאינסטגרם להציע (סטורי, פוסטים, רילס, לייב).

לעוד שאלות וטיפים מוזמנים לעיין באתר שלנו

BEST SOCIAL LINKS

רשת

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אינסטגרם
כיצד מנהלים קמפיין באינסטגרם?

כדי באמת להצליח באינסטגרם, עסקים צריכים להפעיל קמפיינים שיווקיים אפקטיביים שמושכים את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ומניעים מעורבות. בטקסט הזה, נשתף כמה טיפים

קרא עוד »
אפליקציה
עוקבים באינסטגרם בזול

רבים סבורים כי רכישה של עוקבים באינסטגרם היא עסק יקר, אולם מדובר בטעות. באמצעות BETOP תוכלו לקבל את מספר העוקבים הרצוי, ובתקציב שלכם. רכישה של

קרא עוד »