האם יש משמעות למיקרו קופי בדף הנחיתה

כאשר גולש לוחץ על קישור אשר מוביל אותו לדף נחיתה, ישמש דף הנחיתה כאמצעי ראשוני ליצירת הקשר בינו לבין המפרסם.

  על דף הנחיתה  להכיל מסר בולט אשר תפקידו ליצור עניין אצל הגולש.

עם זאת, השלמת פעולת החיבור בין הגולש למפרסם דורשת מהגולש למלא מספר הוראות שישלימו את החיבור ביניהם.

תוכן הוראות אלה נקרא מיקרו קופי ותפקידו בדף הנחיתה הוא קריטי.

 

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט אשר אליו מגיעים הגולשים באמצעות באנר, קישור באתר אחר או הקלקה על תוצאה במנוע חיפוש. הוא אינו חלק מאתר אינטרנט. דף הנחיתה מהווה מעין פרסומת דיגיטלית עבור עסק מסוים והוא המשך לתוכן המצומצם שהופיע בפני הגולש בקישור או הבאנר שעליו הקליק.

דף נחיתה דורש עיצוב ברמה גבוהה שכן עליו למשוך את תשומת לב הגולש. לשם כך יש צורך בקבלת שירותיו של איש מקצוע מתחום העיצוב הגרפי. יש לתת את הדעת כי לכל דף נחיתה מחיר שונה הכרוך באיכות העיצוב שהושקעה בו, מידת חשיפתו הרצויה ותפוצת הקישורים אליו ברחבי הרשת.

 

מהו מיקרו קופי?

המושג מיקרו קופי באופן כללי, מתייחס לאותו רכיב במרחב הדיגיטלי אשר דורש מהגולש לבצע פעולה. כך למשל, משבצות למילוי פרטים לצורך יצירת קשר בעת שיטוט באתר של בנק הוא החלק הקרוי מיקרו קופי. כך למשל, דף הרשמה לשירות מסוים יכלול את המידע על השירות והמיקרו קופי של דף זה יהיה החלק של מילוי הפרטים מצד הגולש לצורך השלמת ההרשמה.

 

יצירת מיקרו קופי בדף הנחיתה – עשה ואל תעשה

הקפדה על מספר כללים בעת יצירת המיקרו קופי של דף הנחיתה, תסייע ביצירת הקשר הראשוני בין המפרסם לגולש:

  1. מיצוב המסר של דף הנחיתה בסמוך למיקרו קופי – העיניים של הגולש צריכות לשייט באופן טבעי מהמסר שהוא השלב בו הגולש סופג אינפורמציה, למיקרו קופי שהוא השלב בו הגולש מספק אינפורמציה.
  2. הכללת יותר מאמצעי יצירת קשר אחד – יש מי שירגיש בנוח להשאיר כתובת מייל ומי שיעדיף להשאיר את מספר הטלפון הנייד שלו.
  3. הבלטה של המיקרו קופי במרכז דף הנחיתה – בסופו של דבר המטרה היא ליצור קשר ראשוני עם הלקוח ולשם כך יש למצב את המיקרו קופי באופן שאינו ניתן לפספוס.
  4. כתיבה באופן תמציתי וברור – מיקרו קופי טוב הוא כזה אשר מבהיר לגולש מה הפעולה המצופה ממנו.
  5. בקשת היקף פרטים בהתאם לנדרש בלבד – כשמדובר במותג מוכר, ייתכן שיהיה מקום לבקש מהגולש למלא מספר רב יותר של פרטים. ככל שמדובר במותג חדש, בקשה מהגולש להשאיר כמות גדולה של פרטים עשויה ליצור רתיעה.

 

מיקרו קופי – המרכיב שהופך את דף הנחיתה לשלם

דף נחיתה שלם חייב לכלול מיקרו קופי אשר יוביל ליצירת הקשר הראשוני עם הגולש.  השלב בו נדרש הגולש למלא את פרטיו בדף הנחיתה הוא שלב של מיקוד תשומת הלב והבעת אמון במפרסם. על המיקרו קופי להיות בולט וברור, להיות מותאם לאופי המוצר המפורסם  בו ולכלול לפחות אמצעי אחד ליצירת קשר בין המפרסם לגולש.

 

אתר אינטרנט

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »