עדיין לא עשית כרטיס ביקור דיגיטלי – אילו הדברים שאתה מפסיד

יש דברים שניתן להתעכב איתם: קניית טלפון מהדגם החדש ביותר, קניית טלוויזיה שמשדרת בטכנולוגיה חדשנית במיוחד, שיפוץ הבית ואפילו החלפת הרכב.

לעומת זאת, יש דברים שככל שתתעכב איתם, כך תמצא את עצמך מפסיד לקוחות, כסף והגרוע ביותר מכולם – זמן.

אם עדיין לא עשית כרטיס ביקור דיגיטלי, חשוב שתיקח בחשבון את כל הדברים שאותם אתה מפסיד בדרך.

היום אנחנו כאן כדי לפקוח לך את העיניים, ולעזור לך להתקדם אל עבר כרטיס ביקור דיגיטלי שיעשה לך שינוי אדיר בעסק.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי – הפסד של לקוחות

היום אחת מדרכי השיווק והכניסה לתודעה החזקות ביותר הינן באמצעות הפצת כרטיס ביקור דיגיטלי. הכרטיס קיבל את מעמד הכבוד הזה הודות לכמה דברים, כשאחד מהמרכזיים ביותר מביניהם הוא עצם העובדה שהוא כמו מגנט ללקוחות פוטנציאלים.

ברגע שאתם מנגישים את כל המידע הרלוונטי לעסק שלכם ללקוחות, בצורה שבה הם יכולים להיכנס לאתר האינטרנט שלכם ולשלוח לכם הודעת אימייל עם שאלות שמעניינות אותם – הם כבר עוברים תהליך הרבה יותר פשוט בדרך לרכישה אצלכם. היות והכרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לבצע את כל הפעולות האלו בלחיצת כפתור – אתה כבר עולה כאן על דרך המלך. ומה קורה בלי הכרטיס? ובכן, את זה אתה כבר בטח יכול להבין לבד.

 

הפסד של לקוחות=הפסד של כסף

בעניין הזה המשוואה היא פשוטה – אם לא תצרף למעגל עוד לקוחות, אתה בהכרח מפסיד כסף. הלקוחות שאתה מפסיד מחפשים את מבוקשם אצל המתחרים שלך, ויוצא שבמקום להגדיל את ההכנסות שלך, אתה מעניק אותן על מגש של כסף לעסקים שמתחרים בך. הפסד של כסף הוא לא דבר שעסק יכול להרשות לעצמו, בין אם הוא קטן, בינוני או גדול, ולכן תעשה לעצמך טובה ותייצר כרטיס ביקור דיגיטלי באתר האינטרנט https://digitalbcard.co.il.

 

הפסד של זמן הוא ההפסד החמור מכולם

אז איך אלמנט הזמן עלול להשפיע על העסק שלך? פשוט מאוד – ככל שאתה מתעכב עם הייצור של כרטיס ביקור דיגיטלי, ככה אתה נותן זמן למתחרים שלך לעקוף אותך, גם ברמת החדשנות וגם ברמת הכניסה לתודעה של הלקוחות. אם תיכנס עם כרטיס ביקור דיגיטלי משום מקום, אחרי שכל המתחרים שלך כבר עשו את זה לפניך, אתה עלול לא להביא איתך שום בשורה חדשנית, מה שיגרום ללקוחות לא להתרשם ממך. אם כך, השילוב של הפסד כסף, לקוחות וזמן הוא שילוב הרסני מבחינתך, ולכן לא כדאי להמשיך ולבזבז את הזמן בנושא הזה.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב ואינפורמטיבי – המפתח להצלחה

בעזרת חברת דיגיטל בי קארד אתה מוזמן לשנות מהקצה אל הקצה את אופי העסק שלך, את הגודל שלו וכמובן גם את ההכנסות שלו. צור קשר עם החברה עוד היום ותתחיל לראות את השינוי קורה לך מול העיניים.

 

שני כרטיסים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »