עדכון ספטמבר 2019 – גוגל

לקראת כל עדכון של גוגל, כולנו נרגשים לגלות מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות. אז מה השתנה בשנת 2019 ומה הוא בכלל עדכון ליבה של גוגל? בין אם אתם מחפשים אחר חברת קידום אתרים או מקדמי אתרים בעצמכם, כדאי תמיד להיות מעודכנים במתרחש.

אז מה הם בעצם עדכוני הליבה של מנוע גוגל? עדכון הליבה של מנוע גוגל מתבצע כאשר חברת גוגל מבצעת התאמה של אלגוריתמים-דירוג-החיפוש העיקריים שלה. זאת, במטרה לספק תוצאות חיפוש מדויקות ורלוונטיות יותר למחפש. לרוב, חברת גוגל מבצעת את העדכונים הללו כל ארבעה חודשים. אם אתם מחפשים אחר שירותיה של חברה לקידום אתרים ושיווק בגוגל, כדאי לוודא שאתם בוחרים בחברה המכירה את עולם הקידום על בוריו. חלק מההכרה של עולם השיווק בגוגל, קשור גם בהבנה בעדכונים השונים של גוגל.

מנוע חיפוש

דירוגים משתנים בזמן עדכון גוגל

לאחר העדכונים של גוגל, הדירוגים משתנים, בין אם אתם בעלי אתרים גדולים או פחות. מה זה אומר? בשורה התחתונה, כאשר גולשים יחפשו את השירותים או המוצרים שלכם, אתם עשויים להופיע נמוך יותר בתוצאות החיפוש (אם במהלך העדכון האחרון גוגל החליטה לדרגכם נמוך). היות ותוצאות החיפוש משתנות במהלך העדכון, לפעמים אתרים שדורגו גבוה מאוד, לפתע עשויים להופיע מאוד נמוך במנועי החיפוש.

ישנם גם מקרים בהם העדכונים כלל לא מורגשים, למרות שגוגל מקפידים תמיד לטעון שחשוב מאוד להתעדכן בעדכונים השונים. אם חל עדכון גוגל כלשהוא ואתם עדים לכך שדבר לא השתנה בדירוגים שלכם, רוב הסיכויים שצלחתם את העניין באופן טוב.

קידום בגוגל ועדכונים רלוונטיים

העדכון של גוגל כולל עדכון במילות החיפוש, סקירה של שיעורי הקליקים ועוד. בעוד שאתרים מסוימים יכולים לצלוח את העדכונים מבלי לחוש באפקט שלילי כלשהוא, אתרים אחרים עשויים להיפגע אנושות. במקביל, אתרים מסוימים יכולים להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש דווקא. בשנה שעברה, מערכת גוגל ביצעה יותר מ-3,200, אבל שינויים באלגוריתם החיפוש העיקרי – מתרחשים רק כל מספר חודשים.

בשורה התחתונה, שיווק בגוגל היום מצריך את השימוש בכלים החכמים ביותר. יחד עם זאת, חשוב להסתייע באנשי מקצוע בתחום זה של קידום אתרים ושיווק בגוגל. לרוב, הניסיון ישחק תפקיד משמעותי בקידום בגוגל!

מידע לגבי עדכון גוגל ספטמבר 2019

בעוד שהיו שנים בהן הורגש שינוי משמעותי בעדכונים של גוגל, הנתונים מראים כי עדכון ספטמבר 2019 לא היה משמעותי ביותר (כמו עדכון הליבה ביוני). בסך הכול, נדמה כי עדכון הליבה של ספטמבר 2019 לא השפיע עמוקות על תהליכי פרסום בגוגל ושיווק.

כיום, אם רוצים להניע תהליכי קידום חכמים בגוגל, חובה להיות מעודכנים בכל מה שחדש ובכל מה שמתרחש בעולם השיווק והקידום. חברות קידום אתרים תמיד מבצעות בדיקת מתחרים, תמיד דואגות להיות מעודכנות בשינויים ובעדכונים וכדומה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »