עוקבים באינסטגרם בזול

רבים סבורים כי רכישה של עוקבים באינסטגרם היא עסק יקר, אולם מדובר בטעות. באמצעות BETOP תוכלו לקבל את מספר העוקבים הרצוי, ובתקציב שלכם.

רכישה של עוקבים – מתאימה בעבור כל אחד

אחת הדעות הרווחות בכל הקשור לאינסטגרם היא שרכישה של עוקבים היא עסק אשר עלול לעלות עשרות אלפי שקלים, ולכן רבים נמנעים מביצוע המהלך הזה. אולם, מדובר בטעות, זאת לאור השירות החדשני אותה מספקת חברת BETOP אשר נחשבת כיום לחברה הגדולה והמובילה ביותר כיום בישראל לתחום, זאת לאור העובדה כי בזכות החברה ניתן לרכוש עוקבים במחיר המותאם לתקציב ובעלות מינימלית ביותר, מה שמאפשר לכל אדם לבצע את הרכישה הזו ובכך להזניק את מספר העוקבים. חשוב לזכור – מספר העוקבים הוא פרמטר קריטי ביותר לשם הצלחת הפרופיל, ועל כך נסביר כעת.

אינסטגרם

מספר עוקבים – שווי חשיפה של אלפי שקלים

מספר העוקבים אשר עוקבים אחר הפרופיל העסקי או הפרטי הוא פרמטר קריטי ביותר לבולטות אל מול האחרים, זאת משום שהגולשים נוטים שלא להביע אמון בפרופילים להם יש מספר עוקבים מועט. זה חשוב ביותר לא רק בעבור אנשים פרטיים אשר רוצים להיחשף למספר רב ככל האפשר של גולשים, אלא גם בעבור בעלי עסקים אשר רוצים למצב את עצמם אל מול המתחרים ולהגדיל את מידת המעורבות, כך שככל שמידת המעורבות תהיה גדולה יותר – כך גם החשיפה. למעשה, נתונים אותה מפרסמת אינסטגרם מעת לעת עולה כי פרופילים בעלי אחוז מעורבות גבוהה, קרי עוקבים, תגובות ושיתופים זוכים מדי יום במאות עוקבים נוספים אשר רוצים גם הם לצרוך את המידע אשר מתפרסם בפרופיל הנ"ל. לכן, קניית עוקבים באינסטגרם היא דרך מצוינת בעבור אנשים פרטיים כמו גם בעלי עסקים להגדיל את החשיפה ולקדם את הפרופיל שלהם, כך ששווי החשיפה יעמוד על עשרות אלפי שקלים לחודש, כפי שקורה כעת לפרופילים שלהם יש רמת מעורבות וחשיפה גבוהים.

תחרות עזה בפלטפורמה של אינסטגרם

מדי יום נפתחים ברשת החברתית אינסטגרם מאות אלפי חשבונות, כאשר התחרות העזה מחייבת נקיטה של פעולות. על מנת לעמוד בתחרות, בטח כאשר מדובר בבתי עסק או באנשים אשר רוצים להפיק את המיטב מהפרופיל שלהם ישנה חשיבות לנקיטה של פעולות כגון רכישה של עוקבים ולייקים מחברה אשר מתמחה בנושא, כמו חברת BETOP. בהשקעה כספית אשר מותאמת לתקציב שלכם תוכלו לקבל פרופיל חזק ובולט אשר ללא ספק יאפשר לכם  לבלוט מעל כולם ולהוביל את הפרופיל שלכם לרמת חשיפה גבוהה וטובה. חשוב לציין, העוקבים אותם תרכשו מהחברה הם עוקבים אמיתים אשר עברו אימות, זאת מתוך הבנה כי על מנת לבסס את רמת האמינות של הפרופיל יש להוסיף אך ורק פרופילים אשר אומתו ולהם רמת מעורבות גבוהה, כך שהשקעה הזו תהיה משתלמת.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אינסטגרם
כיצד מנהלים קמפיין באינסטגרם?

כדי באמת להצליח באינסטגרם, עסקים צריכים להפעיל קמפיינים שיווקיים אפקטיביים שמושכים את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ומניעים מעורבות. בטקסט הזה, נשתף כמה טיפים

קרא עוד »