פעולות שמומלץ לבצע על מנת לקדם את האתר

אם אתם קוראים את המאמר הזה – ברכות! כנראה שיש לכם אתר משלכם. לאתר אינטרנט עסקי יש פוטנציאל עצום.

באידיאל, אלפי גולשים יכנסו לאתר שלכם, ןיקראו את התוכן שהעליתם אליו מדי יום.

בכך, הם יחשפו לשירותים השונים שיש לכם להציע, יתוודעו לאיכות השירות שלכם, ויתחילו לזרום אליכם פניות עסקיות רבות.

הבעיה הגדולה היא – איך בעצם מקדמים את האתר ומושכים אליו גולשים? במאמר זה נסקור את כל הדרכים לקדם את האתר שלכם, ולגרום לעסק שלכם

לשגשג.

 

בניית קישורים

בניית קישורים היא דרך מצוינת לקדם את האתר שלכם. בניית קישורים היא בעצם פרסום והפצה של מאמרים ותכנים באתרים חיצוניים, המכילים קישורים אשר מפנים לאתר שלכם. תוכלו לעשות זאת על ידי העלאת מאמרים ותוכן המכיל קישורים, לאתרים אחרים העוסקים באותו התחום ומקבלים חשיפה רחבה יותר. בכך, אנשים שגולשים באתרים פופולריים יותר, יחשפו לתוכן שלכם, ויוכלו להגיע לאתר שלכם.

 

חידוש תכנים

האלגוריתם של גוגל מקדם אתרים לפי מספר קריטריונים. אחד מהם, הוא התדירות שבה התוכן באתר מתעדכן. יש היגיון רב בדבר, מאחר שתוכן ישן הוא לרוב פחות איכותי, ולגוגל אין אינטרס לקדם אתרים המכילים תוכן לא מעודכן. לכן, ככל שהאתר שלכם יתעדכן בתדירות גבוהה יותר, כך גוגל תקדם אותו יותר עבורכם. על מנת לקדם אתר בצורה זו, תצטרכו לחדש את התכנים שלכם בתדירות גבוהה – לפחות פעם או פעמיים בשבוע.

 

תוכן מקורי

קריטריון נוסף שעל פיו האלגוריתם של גוגל מקדם אתרים הוא מקוריות התוכן. גוגל יודעת לזהות העתקות ותכנים שאינם מקוריים, ואינה מקדמת תכנים כאלה. ההיגיון מאחורי זה אומר שלגולשים אין עניין בקבלת מספר תוצאות זהות, ולכן גוגל מקדמת בעיקר תכנים מקוריים. לכן, אם אתם מעלים תוכן לאתר שלכם, השתדלו לעשות אותו מקורי עד כמה שאפשר. חשוב לדעת שהאלגוריתם של גוגל יכול לזהות רק מילים, ואינו יודע להבחין מהו תוכן המאמר. כלומר, אתם לא חייבים להמציא את עצמכם מחדש בכל פעם שאתם מעלים תוכן לאתר, מספיק רק לשנות את הניסוח של מאמר קיים.

 

ערוצי שיווק שונים

קידום אתרים יכול להתבצע במספר חזיתות במקביל. לחזיתות הרבות הללו, קוראים ערוצי שיווק. כלומר, תוכלו לקדם את האתר שלכם בכמה ערוצי שיווק שונים, ובכך להגיע לחשיפה מקסימלית. הדרכים לקידום האתר שלכם, אשר הוזכרו במאמר זה, מתייחסות לקידום אתרים אורגני, מאחר שהוא ערוץ השיווק המשמעותית והיעיל ביותר. קידום אתרים אורגני משמעותו העלאת המיקום של האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל. אך מלבד קידום אתרים בצורה הזאת קיימות עוד שיטות. תוכלו לקדם את האתר שלכם דרך קידום ממומן, שיקפיץ את האתר שלכם לתוצאה הראשונה בחיפוש. תוכלו לקדם אותו גם ברשתות החברתיות, ובכל פלטפורמה אחרת שתרצו.

 

סיכום

בעידן המודרני, היכולת שלכם לקדם את האתר שלכם היא חשובה במיוחד. למעשה, לפי הסטטיסטיקה, קידום אתרים היא השיטה היעילה ביותר להגדיל את החשיפה של גולשים לאתר, ולהשיג לקוחות חדשים. תוכלו לעשות זאת בעצמכם, ולקדם את האתר שלכם, על ידי כל אחת מהפעולות שצוינו במאמר זה. בנוסף, אם תרצו עזרה מקצועית בקידום אתרים בדרום, תוכלו להיעזר בשירותי קידום אתרים בדרום ליאור ישנו.

 

גרף נתונים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »