קידום אתרי תקשורת בגוגל – כיצד לעשות זאת נכון

המקור מספר אחת לגולשים לכמעט כל אתר כיום הוא גוגל. לכן קידום בגוגל נחשב היום לדבר הכרחי עבור כל אתר מתפתח שרוצה לגדול. טיפסת לראש רשימת התוצאות בחיפוש – הכפלת את כמות הגולשים. במאמר הזה נדבר על איך לקדם אתרים בגוגל באופן כללי, ואיך לקדם אתרי תקשורת באופן ספציפי. אז איך עושים זאת?

 

קידום אתרים בגוגל

ככלל, הדרך לקידום אתרים בגוגל מתחלקת לשתיים: קידום אתרים ממומן וקידום אתרים אורגני.

בדרך של קידום אתרים ממומן, גוגל תציב את הלינק לאתר שלכם במקום גבוה בתוצאות החיפוש, ועבור כל קליק שילחץ על הכתובת ויוביל לאתר תשלמו כסף לגוגל, כך שאתם למעשה משלמים רק על "תוצאות". שימו לב שבדרך זו תופיע המילה "מודעה" בבולד לצד הקישור לאתר, כך שהגולשים ישימו לב שמדובר בקידום ממומן.

בקידום אורגני לעומת זאת, המיקום שלכם בגוגל עולה בהתאם לתכנים שאתם יוצרים, שימוש במילות חיפוש ומפתח רלוונטיות, כך שלקוחות שיחפשו את צירוף המילים שאזכרתם באתר יגיעו אליכם.

את הקידום האורגני תוכלו לעשות בעצמכם, באמצעות יצירת תוכן ושימוש ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם לקידום נוסף של האתר שלכם, או שתוכלו לפנות לחברת קידום אתרים מקצועית שתעשה זאת בשבילכם.

 

איך לקדם בגוגל אתר תקשורת: צרו תוכן עדכני

דרך ראשונה

דרך אחת לקידום אתר תקשורת באופן עצמאי ואורגני היא ליצור תכנים רלוונטיים ומעודכנים שימשכו גולשים מכל רשת האינטרנט. הדרך לעשות את זה היא ליצור כתבות מעניינות ומדויקות, שכוללות בתוכם מילות מפתח שגולשים עשויים לחפש.

כך למשל, אם האתר שלכם עוסק במחירי סלולר, תוכלו להעלות כתבה על העלייה בנפח הגלישה בתקופת הקורונה, ולצרף אליה הצעות חמות לחבילות אינטרנט גדולות יותר. או שתוכלו לכתוב על חברות הסלולר שסיימו את השנה במאזן הטוב ביותר, כך גולש שיחפש את המילים "חברת סלולר זולה 2020" יגיע אליכם בקלות.

העיקר – צרו תוכן, איכותי ועדכני שיכלול בתוכו מילות מפתח מרכזיות. בשביל למצוא את המילים המדויקות, נסו לחשוב כמו הלקוח שלכם: מה הוא עשוי לחפש? מה מניע אותו? אם תצליחו לפענח את זה, חצי מהדרך מאחוריכם.

 

דרך שנייה

דרך אחרת לקידום אורגני היא הוספה של קישורים פנימיים מחוץ ובתוך האתר, כך שגם גלישה באתרים אחרים או בכתבה אחרת מהאתר שלכם תוביל לקפיצה של האתר לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש.

ניקח לדוגמא את SmartCut. האתר שמשמש להשוואת מחירי סלולר והוצאות תקשורת מיישם בצורה מדויקת את שני הדרכים שהצגנו, וניתן להיכנס אליו כדי להתרשם ולראות כיצד הוא עושה זאת.

באופן כללי, ניתן לראות שהאתר יוצר תוכן עדכני ומדויק כדי למשוך גולשים ולהישאר רלוונטי, וגם מקשר בין חלקים שונים באתר, כך שכניסה לדף אחד תוביל לאחר.

 

מסך מחשב פתוח על גוגל

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »