איך לבחור חברה לקידום אתרים במרכז

כמו בכל מקצוע ותחום, כאשר נבחר חברה איכותית ומהימנה, נקבל תוצאות איכותיות ומהימנות. יש להשקיע מחשבה לא מועטה בבחירת חברה לקידום אתרים במרכז.

כיצד עושים זאת? הכנו עבורכם מספר טיפים חשובים

מחשב

טיפים חשובים לבחירת חברה לקידום אתרים במרכז

  1. אספו מידע על חברות ברשת – הטיפ הראשון, הינו החימום והכניסה לשלב בחירת החברה לקידום אתרים במרכז. מדובר בשלב יחסית קל שדורש רק אתכם ואת המחשב. בצעו חיפוש ברחבי האינטרנט אודות חברה לקידום אתרים, וסמנו לכם מספר אפשרויות. לאחר מכן, חפשו על אותן חברות מידע נוסף – אילו לקוחות יש לה, מי פועל בה, מי מכיר אותה, מה הגישה שלה וכמה היא גובה.
  2. צרו קשר עם 2-3 חברות קידום – על מנת לקדם רושם מעמיק יותר, יש לעבור מהשלב הוירטואלי לשלב הטלפוני. באמצעות שיחה של מספר דקות, תוכל לקבל רושם אודות חברת הקידום האתרים ולהבין עם מי יש לכם עסק. בזמן יצירת הקשר אנו ממליצים לשאול את מספר שאלות. השאלות יסייע לכם להכיר את האופי והעבודה האמיתית של החברה. להלן מספר דוגמאות לשאלות חשובות:
  • אפשר לקבל דוגמאות להצלחות של לקוחות שלכם?
  • מה משך הזמן הדרוש לקבלת תוצאות?
  • במסגרת העבודה, מה צפוי להתבצע באתר?
  • האם ישנה התחייבות למשך זמן מסוים? 

    3. המלצות – אין כמו המלצות. גוגל אוהב לקבל המלצות על אתרים, ואנשים אוהבים לקבל המלצות מאנשים אחרים. בידקו האם אתם מכירים חברים, עמיתים או מכרים אשר מקדמים את האתר שלהם בגוגל וזכו לתוצאות. גם לשמוע מחבר כי החברה הזו לא נתנה לו תוצאות – תסייע לכם בבחירה. אופציה נוספת לקבלת המלצות היא ללכת לקבוצות פייסבוק למשל של קידום אתרים, ולעקוב אחר הפוסטים והמידע שרץ שם. באותם קבוצות. הלקוחות והמקדמים נוטים לפרסם הצלחות ובכך תוכלו לקבל החלטה חכמה יותר.4. פגישה פנים אל פנים – מעבר לעבודה מקצועית חשובה גם הכימיה האישית. למרות שבטווח ארוך, אין צורך בקשר אישי מדי יום, חשוב לדעת שעומד בפניכם בן אדם שאתם מתחברים אליו. על כן, ברגע שהחלטתם על חברה שנראת לכם, מומלץ להגיע לפגישה מסודרת ולשוחח לעומק. במסגרת השיחה תוכלו לדון לעומק על אותן שאלות ששאלתם בטלפון, לקבל מידע על אופי העבודה של החברה, ולראות עוד דוגמאות של הלקוחות

    5. מחיר – גם המחיר תופס עניין בבחירת החברה. יש למצוא את האיזון המתאים בין חברה שאכן תביא לתוצאות, לבין חברה שהמחיר שאנחנו נשלם כבר לא יהיה יעיל לנו. חשוב לציין שהזול הוא לא בהכרח הטוב. תקציב נמוך, פעמים רבות, יכול להעיד כי לא תתבצע עבודה רבה באתר ולכן קחו זאת בחשבון. ככל שהתחום שלכם תחרותי יותר כך גדלים הסיכויים שתצטרכו לשלם יותר.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »