איך לעשות שיווק באינטרנט בצורה נכונה

הדרכים והטכנולוגיות הקיימות כיום גרמו לכאוס למי שאינו בקיא בתחום.

אפשרויות בלתי נגמרות וקמפיינים יעילים יותר ופחות גורמות למביטים מהצד לחשוש מהתחום ולהשאירו את יעילותו רק לבעלי ממון – אז לא עוד, נדע כעת

כיצד נכון לשווק את העסק או השירות שאנו מציעים באינטרנט בצורה נכונה.

 

מה מטרת הפרסום הדיגיטלי?

ראשית נבין שמטרת הפרסום ברשת היא חשיפה לעסק שלנו – הכלים הרבים מאפשרים להגדיל את קהל היעד שלנו ולהגיע למרחקים שלא חשבנו שנגיע. ממש כשם שענקיות הטכנולוגיה מגיעות לכל קצבות תבל – האפשרות כיום קיימת גם לעסקים בסדר גודל קטן, בינוני וגדול שאינם בעלי משאבים בלתי נגמרים. הרשת הופכת את הגלובוס לכפר גלובאלי ועל כן קיימות בה אפשרויות ועוצמות שראוי שננצל לטובתנו.

  1. יצירת אתר אינטרנט/עמוד נחיתה – הצעד הראשון יהיה ליצור דף או עמוד אליו נרצה לכוון את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. העמוד צריך לכלול מידע רלוונטי, עליו להיות מעוצב בצורה חוויתית ולהיבנות בצורה רספונסיבית ככה שיתאים לגדלים שונים של מכשירים. את האתר יש לבנות באמצעות אנשי מקצוע מכיוון שרמת הבניה שלו לחלוטין תשפיע ביכולת שלנו לשווק אותו בהמשך ועל חווית המשתמש שלנו.
  2. לאחר שהכנו עמוד אותו נרצה להפיץ ברבים יש לוודא שהוא מקודם במנועי החיפוש באמצעות כלים רבים שמשרדי פרסום יוכלו לסייע לנו בהם, לדוגמא – הזרמת תוכן איכותי בצורה רציפה, יצירת לינקים מקושרים בתוך העמוד שלנו….
  3. דבר יעיל ביותר שמומלץ יהיה להסתמך עליו ובו להשקיע את התקציב אותו ניעד למשימה הינו קמפיין ממומן בגופי ענקיות הטכנולוגיה. הידע הרב שקיים בגוגל ובפייסבוק על כל אנשי העולם בחיבור עם האלגוריתמים החכמים שלהם גרמו לעולם השיווק לשנות את פניו. ניתן כיום ליעד אתרים ומידע לאנשים ספציפיים בתקציב נמוך ומותאם אישית לאורך זמן מוגדר. זהו כלי חסר תקדים שבו מתרכזים כל משרדי הפרסום ונעזרים בו להביא רווחים ללקוחותיהם. הגדלת החשיפה המתאפשרת הינה לא רק לכמות העיניים שיחשפו לתוכן שלנו אלא גם לספציפיות העיניים שיבחינו בו – המודעות יתמקדו בטירגוט (target) קהל אשר לו זיקה למוצר אותו אנו מוכרים.

 

אז איך מתחילים?

ראשית נבין כי שיווק באינטרנט הינו תחום שאינו עובד ביעילות כאשר מבצעים אותו על רגל אחת. כאשר לפנינו מטרה של שיווק יעיל בטווח הקרוב – בינוני מומלץ יהיה לפנות אל משרדי פרסום מובילים בארץ אשר להם יכולת להראות קמפיינים מוצלחים וביכולתם גם לבנות סל מלא שיבנה במיוחד עבורנו. כל כלי בשיווק הדיגיטלי,במידה ונבנה נכון, הינו מקפצה לכלי שיבוא לאחריו – על כן הסל המלא הינו יעיל בצורה שאי אפשר להשוות לשיווק באפיק אחד בלבד.

 

לסיכום

הדרך לעשות שיווק דרך הדיגיטל בצורה נכונה יהיה להבין מהי המטרה שלנו ומה התקציב שאותו אנו מייעדים. להיוועץ עם חברת פרסום ולהבין האם הציפיות שלנו עומדות עם דעות המקצוענים בתחום ושווה לשקול להיעזר בבעלי המקצוע.

 

מערכת מכירות

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק B2B
מה הוא שיווק B2B?

בעולם השיווק, האתגר המרכזי כיום הוא להצליח לבלוט. לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, סביר להניח שישנם עוד הרבה מאוד עסקים שנמצאים בתחום הזה,

קרא עוד »
לחצן מעקב
איך תקדמו את חשבון הטיק טוק שלכם

בשנים האחרונות מונח הקידום הפך למונח בלתי נפרד מעולם האינטרנט, השיווק והפרסום. קידום חשבונות וקידום אתרים הם הדרכים היעילות ביותר שבאמצעותן ניתן להפוך משתמש ספציפי

קרא עוד »