מהם 10 הדברים הכי חשובים בקידום אתרים?

מעוניינים לבצע קידום אתרים בצורה הטובה ביותר? להלן 10 דברים שכל אחד חייב לדעת בקידום אתרים.

קידום אתרים – עשרת הדברים החשובים?

  1. ביצוע אופטימיזציה לאתר – אופטימיזציה לאתר מהווה נדבך משמעותי ביותר בקידום אתר, וזאת לאור העובדה כי רוב הצרכנים מבצעים את החיפוש שלהם באמצעות המכשיר הנייד או הטאבלט.
  2. תוכן איכותי – ככל שהגולש נשאר יותר זמן באתר, כך הדירוג שלו עולה. על כן, חשוב לשים דגש על התוכן של האתר כך שהוא יהיה אינפורמטיבי עד כמה שאפשר וישקף את המוצר/השירות בצורה מעניינת ושוטפת. בנוסף, חשוב לציין כי התוכן חייב להיות מקורי, כאשר במידה ונמצא כי באתר ישנו תוכן מועתק – הוא יוסר ממנוע החיפוש או ירד בדירוג התוצאות המתקבלות.
  3. חקר מילות מפתח – קידום אתרים מוצלח מתבסס על ביצוע חקר מילות מפתח אשר נועד לגרום לכך שתהיה הלימה בין המילים אשר מופיעות באתר לבין החיפוש אותו מבצע הגולש במנוע החיפוש.
  4. קידום אורגני/מומן – לאור התחרות העזה חשוב לבצע קידום אורגני או ממומן אשר יקפיץ את האתר לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש. על מנת לבצע זאת, יש לבצע חשיבה מעמיקה על הצרכים הפרסומיים וזאת לאור העובדה כי קידום ממומן הוא קידום ממוקד אך יקר, ואילו קידום אורגני מתבצע כתהליך אשר עלול לקחת לא מעט זמן. מדובר בדרך הטובה ביותר בה ניתן לבצע קידום אתרים, כך שכל בעל אתר אשר רוצה לקדם את עצמו מחויב להשקיע כספים בעבור התהליך.
  5. קישורים – הוספת של קישורים פנימיים וחיצונים מאתרים אחרים תקפיץ את האתר לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש.
  6. מיקום האתר – במידה ומדובר בבית עסק, חשוב להוסיף לאתר גם מיקום וזאת משום שגוגל מקדמת אתרים אשר נוסף אליהם מיקום, כך שלגולש יהיה קל יותר לצרוך את השירות/מוצר. על כן, הוספה של מיקום גיאוגרפי יכולה להוסיף באופן משמעותי לתהליך קידום אתרים, ואף לייעל אותו.
  7. עבודה עם חברה מקצועית – קידום אתרים הוא תהליך לא פשוט אשר מצריך מיומנות כמו גם אצבע על הדופק. לכן, עבודה עם חברה מקצועית או איש מקצוע מומחה יכולה להבטיח את הצלחת קידום האתר.
  8. ויזואליה – מאפשרת לגולש לקבל חווית גלישה טובה יותר וכתוצאה מכך שהות ארוכה יותר באתר, כך שמדובר בנדבך משמעותי אשר מועיל מאוד לתהליך הקידום.
  9. השקעה כספית – לאור העובדה כי קידום אתרים מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר לפרסם בית עסק או מוצר, נדרשת השקעה כספית לטווח הארוך אשר תבטיח כי האתר ישהה זמן רב ככל האפשר בראש התוצאות.
  10. ריבוי דפים – על מנת שעבודת קידום אתרים תהיה טובה ואיכותית, יש לוודא כי באתר ישנם מינימום של שישה דפים לפחות.

אתר בנוי

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »